2. leht 3-st

Postitatud: 23.02.2010 14:14
Postitas Motary1

Postitatud: 23.02.2010 20:06
Postitas Riisirakett
Tundub,et siin teatakse rohkem ja täpsemalt selle masina vigadest :shock:
Asi selline,et kui sidur all siis vaikne aga kui sidur vabastada siis hääl muutub ja mootorile tuleb koormus taha(häälest kuulda ja pööretest näha) ja kui siin krõbedamad külmad siis sidur ka kangem ja kohapeal seistes tahab nagu masinat edasi vedada.just hommikul kui masin ööläbi seisnud.

Postitatud: 23.02.2010 20:21
Postitas Astrona
Riisirakett kirjutas:Tundub,et siin teatakse rohkem ja täpsemalt selle masina vigadest :shock:
Asi selline,et kui sidur all siis vaikne aga kui sidur vabastada siis hääl muutub ja mootorile tuleb koormus taha(häälest kuulda ja pööretest näha) ja kui siin krõbedamad külmad siis sidur ka kangem ja kohapeal seistes tahab nagu masinat edasi vedada.just hommikul kui masin ööläbi seisnud.
* käigukasti laager
* käigukasti õli.

Postitatud: 23.02.2010 22:04
Postitas Riisirakett
Et asi ei pruugigi üldse olla siduri survelaagris?

Postitatud: 23.02.2010 22:38
Postitas ahto10
survelaager peaks siis häält tegema kui sidur lahutatud.Kui lülitatud siduriga häält teeb siis käib kasti peavõll kaasa ja selle laagrid teevad häält.

Postitatud: 23.02.2010 23:09
Postitas Riisirakett
Kui sidur lahutatud siis vaikus majas.a nii,kui siduri vabastad tekib selline imelik hääl :? mida võivad teha jh need laagrid seal kastis :( aga see,et tahab masinat algul edasi ajada nagu oleks käik sees?see peaks ikkagi siduriga seotud olema?ning ilmselt käikude kehvast sisseminekus(just 2. käik)külmalt on tingitud õlist?

Postitatud: 24.02.2010 1:17
Postitas taxu
Kui siduripedaal vabastatud, siis peabki tahtma ju masinat edasi vedada, kuidas sa muidu sõidad? :oops: :lol: Lihtsalt, kui see juhtub ka neutraalkäiguga, siis on sul kastiõli väga paks. Võimalik et masina sünnist saati seal loksunud. Vaheta see õli algatuseks, siis vaata edasi. Mingit siduri probleemi küll selle kirjelduse järgi pole.

Postitatud: 24.02.2010 12:18
Postitas Riisirakett
taxu kirjutas:Kui siduripedaal vabastatud, siis peabki tahtma ju masinat edasi vedada, kuidas sa muidu sõidad? :oops: :lol: Lihtsalt, kui see juhtub ka neutraalkäiguga, siis on sul kastiõli väga paks. Võimalik et masina sünnist saati seal loksunud. Vaheta see õli algatuseks, siis vaata edasi. Mingit siduri probleemi küll selle kirjelduse järgi pole.
Asi ikka neutraalkäiguga :lol: eks üritab siis õli ära vahetada ja näis mis muutused kaasnevad sellega 8)

Postitatud: 24.02.2010 12:24
Postitas tann15
Enda diisel mondeol oli sama jama.
Probleem oli sidurisurvelaager (vahetatud nüüd)
Väntvõlli pikkilõtk seibid vms(väntvõll liikus edasi tagasi) :lol:
viimane on vahetamatta kuna selleks ilmselt peab mootori poegadeks võtma.

Siduri alla vajutasid siis oli vaikne,aga lahti lasid hakkas vastikut kilinat kolinat tegema(mootori häält selle kõrvalt ei kuulnud).Peale vahetamist jähi vait.

Postitatud: 24.02.2010 16:33
Postitas Riisirakett
Õnneks mul mingit kilinat kolinat ei ole.loodame,et ei teki ka :-D

Postitatud: 24.02.2010 22:16
Postitas tann15
No survelaagri hääl üldjuhul kergelt tuntav,päris kilin kolin ei olnud,aga ei oska paremini seletada kah seda.

Postitatud: 19.04.2010 21:58
Postitas Riisirakett
Kastis õli vahetatud.See mis sealt välja tuli ei meenutanud kuidagi õli.Selline hall jama :? Aga hääl on ikka alles ja tundub,et seda häält teeb siiski vist ikkagi kasti peavõlli laagrid :(

Postitatud: 19.04.2010 22:26
Postitas taxu
Õli läheb halliks siis, kui ta sisaldab vett. Ehk et su laagrid võivad olla roostest kahjustatud.

Postitatud: 20.04.2010 0:08
Postitas Riisirakett
A kus krt see vesi sinna saab :x

Postitatud: 20.04.2010 0:40
Postitas Astrona
see neil kastidel suht tavaline, et kasti-laager teeb häält, aga siis peaks siduri alla vajutamisel vist vait jääma. Vastasel juhul võiks kahtlustada survelaagrit.