2. leht 2-st
Postitatud: 19.02.2010 15:14
Postitas Jaan
Töötavad ka need asjad reaalselt? Et kui ma MASU-ga ostan 10k Torseni asemel selle, kas on reaalselt kasu ka või naerate pärast Turboclubis uut moodi mu üle?
Postitatud: 19.02.2010 17:36
Postitas hents99
Mul on mitu aastat probleemideta toiminud, erinevatel autodel, erinevates difrites.
Ütleme nii, et hind on ilmselt argument, pole 100% õige asi, aga on võimalus saada vabadifrist midagi etemat.
Postitatud: 20.02.2010 11:50
Postitas silvia
Kui ise teha see systeem valmis siis äkki oskab keegi öelda mis materjali kasutada?
Postitatud: 22.02.2010 23:40
Postitas Wots
Kuna eelpool nimetatud "vaese mehe" LSD hakkas huvi pakkuma siis otsisin internetist materjali selle kohta. Lühidalt tuleb õige asja saamiseks siiski rahakotti kergitada.
Nimelt on tegu ainult 2 plaadi 4 vedruga,mis astetatakse difri keskele. Võll mis läbib sateliite läheb ka "imevidinast" läbi. Plaatide vahel on tugevad vedrud. Tööpõhimõte on nagu juba arugi saite,et vedrud suruvad plaate vastu suur külgmisi hammasrattaid. Nüüd kujutage ette palju hakkab metalli laaste tekkima ning kuivõrd halvasti mõjub metall vastu metalli mitte isegi höördumine vaid lausa ihumine. Lisaks pressib ta koguaeg difrit nö laiali mis ei mõju laagritele ka mitte teps hästi.
Ühesõnaga sellist rämpsu ma ise topiks ainult jääraja sierrale!
Ise valmistamisel soovitan proovida kui teed vähemalt 2 proovivarianti ühe pehmest süsinikterasest ning ei karasta ära ning teise juba karastatud. St,et kui karastatud "sisu" hakkab difri hambaid sööma siis kasuta pigem pehmemat versiooni kangemate vedrudega.
Postitatud: 23.02.2010 0:18
Postitas hents99
Lisaks pressib ta koguaeg difrit nö laiali mis ei mõju laagritele ka mitte teps hästi.
Kas sa tead, kui palju jõudu tuleb difrikorpusele avaldada, et korpus deformeeruks? Muud moodi vist laagrite tööd ei saa mõjutada.
Postitatud: 23.02.2010 0:58
Postitas Wots
hents99 kirjutas:Lisaks pressib ta koguaeg difrit nö laiali mis ei mõju laagritele ka mitte teps hästi.
Kas sa tead, kui palju jõudu tuleb difrikorpusele avaldada, et korpus deformeeruks? Muud moodi vist laagrite tööd ei saa mõjutada.
Mis korpus siia puutub?
Ma mõtlen pooltelgede laagreid.
Kui sul on LSD siis on tegelikult ketaste pindala hästi suur ja saavutamaks sama höördumise 2 terasplaadiga kus kokkupuutuvat osa on ülivähe peab vedrudel olema sellevörra kõvem pinge taga. Usun ,et kuskil 10-15x . Metallil on vastu metalli ka väiksem höördetegur.
Postitatud: 23.02.2010 19:17
Postitas Timo
Wots kirjutas:Kuna eelpool nimetatud "vaese mehe" LSD hakkas huvi pakkuma siis otsisin internetist materjali selle kohta. Lühidalt tuleb õige asja saamiseks siiski rahakotti kergitada.
Nimelt on tegu ainult 2 plaadi 4 vedruga,mis astetatakse difri keskele. Võll mis läbib sateliite läheb ka "imevidinast" läbi. Plaatide vahel on tugevad vedrud. Tööpõhimõte on nagu juba arugi saite,et vedrud suruvad plaate vastu suur külgmisi hammasrattaid. Nüüd kujutage ette palju hakkab metalli laaste tekkima ning kuivõrd halvasti mõjub metall vastu metalli mitte isegi höördumine vaid lausa ihumine. Lisaks pressib ta koguaeg difrit nö laiali mis ei mõju laagritele ka mitte teps hästi.
Ühesõnaga sellist rämpsu ma ise topiks ainult jääraja sierrale!
Ise valmistamisel soovitan proovida kui teed vähemalt 2 proovivarianti ühe pehmest süsinikterasest ning ei karasta ära ning teise juba karastatud. St,et kui karastatud "sisu" hakkab difri hambaid sööma siis kasuta pigem pehmemat versiooni kangemate vedrudega.
Ega ta õige asi ei ole, aga kui tegu ei ole igapäeva autoga (nt jäärajal kulgev massin) siis odav variant diffrit ´´tuugamaks´´ saada.
Aga see küll sul täiesti vale jutt, et asi diffri laagritele hakkab, sest surub ta ju hoopis pooltelje hammakaid vastu korpust, mille vahel liugpind, mis ei tohiks nii lihtsalt alla anda, sest neid surutakse ju niikuinii kogu aeg vastu korpust ja ma tahaks seda vedru näha, mis diffri korpust deformeeruma paneb. Pigem võib probleem olla, et kaua see klots ise vastu peab seal.
Endal aga usku ei ole sellesse vidinasse. Vähemalt mitte niikaua, kui ei ole ise näinud ja proovida saanud, sest hõõrdepinnad maru väiksed!
Aga never say never, äkki töötab, kuigi pikaajalise ja vastupidava asjaga ei ole päris kindlasti tegemist
Postitatud: 23.02.2010 21:07
Postitas hents99
Minu puhul oli see ainuke lahendus mõned aastad tagasi. Tegin MB`le, sest 1wd hakkas üle viskama. Üle 2a juba olen sõitnud, probleemideta.
Kritiseerijad võivad osta poest terve ketasploki - keegi ei sunni vaese mehe LSD`d peale, lihtsalt kui pole kogemust, siis ei maksa maha laita.
Postitatud: 01.03.2010 13:48
Postitas ilves
aga on sul äkki võimalus pilte teha sellest 2 aastat sees olnud plaadikesest ja äkki enamvähem üle mõõta, kui palju asi kulunud selle ajaga on.
Postitatud: 02.03.2010 2:20
Postitas Astrona
ilves kirjutas:aga on sul äkki võimalus pilte teha sellest 2 aastat sees olnud plaadikesest ja äkki enamvähem üle mõõta, kui palju asi kulunud selle ajaga on.
Drift Bible's soovitati vist iga poole aasta tagant diffrile korralik hooldus teha. See, kui kulund need plaadikesed on näitavad rohkem juhi iseloomu.