Turbopassat kirjutas:Õli jahutusest ei tea ma küll miskit...1,8T AEB 97a.... mõni targem äkki teab kui see kuidagi asjasse muidugi puutuda võib.
google räägib, et AEB'del käivad õlijahutid. Ei tea kas kõigil.
Sealt läheks veel omakorda mingi 3KW välja kui termostaati pole või ei toimi, ja lisaks loomulikule jahutusele ja salongiradikale polegi rohkem vaja, et 90ga sõites <15KW tarbides enamus soojust mootorist lahkuks, kui väljas on -10C.
Edit,
60c vedelikuga peaks jah.vedeliku termostaat kinni olema ja seega radikas ringlust ei toimu. Kui nüüd paned papitüki ette, siis ei tohiks temp 60 pealt tõusta kõrgemale kui 70, seda ainult tänu sellele, et kapotialune tuulutus halveneb. Ja kui jääbki alla 75, siis tead juba viga otsida mujalt.
ahto42 kirjutas:Minul nt 2x B osa ei toiminudki. Kui panin originaali, siis ok. Hinnavahe ei ole suur.
Ja mis oleks originaal Vw Passat 1,8T 97 a. mootorile kui juba Wahler maksab ~300 Eeku ?
Kas originaal tuleb tellida esindusest. Ja kas on loogiline et 3 tutikat termostaati mida olen proovinud on kolme erineva firma omad olnud ja et need kõik on olnud vigased...vist ei ole eriti loogiline osta järgmine ?
Oleneb, kus Eesti otsas elad Tallinnas pole veel külma olnudki, aga siin lõunas on paras -20...-25. Mul jahtub auto kohe maha, kui salongisoenduse põhja keerad suurte miinuste korral A mul on Mosse kah hetkel.
pane termostaadi asemele pime ette. :D mis seal muud ikka.
kui papitükk, ei aita, siis muud ei oska öelda...
kui aitab, siis termostaat ikkagi. ja kui termostaadi ostsid, siis mis temperatuuri juurdes avaneva ostsid? kui termostaat, mis avaneb sul 72*C juures, siis ongi külm autos. mõeldud teine araabia maadele.
kilplane kirjutas:pane termostaadi asemele pime ette. :D mis seal muud ikka.
kui papitükk, ei aita, siis muud ei oska öelda...
kui aitab, siis termostaat ikkagi. ja kui termostaadi ostsid, siis mis temperatuuri juurdes avaneva ostsid? kui termostaat, mis avaneb sul 72*C juures, siis ongi külm autos. mõeldud teine araabia maadele.
Ega vist muu ei aita jah kui pime ette...ja kui siis ka midagi ei muutu siis on müstika.
Termostaadid olen ostnud 82*C juures avanevad...aga tunne on et nad on koguaeg lahti sest et isegi +1*C-e ilmaga temp. üle 60 eriti ei tõuse
Oleks probleem ainult sellest et autos natuke jahedam on....teine asi on kütusekulu mis ei ole teps mitte enam madal kui "külma" mootoriga ringi põristada.
Ooot, kui radikale papi ette panemine ei aita, siis pole nagu radika ega termostaadi probleem või mis? Kui mootor on sul peale pikka sõitu 60C peal, kas radikas on siis kah soe?
EDIT: 1 variant on muidugi veel see, et see termomeeter natuke valetab kah
Astrona kirjutas:Ooot, kui radikale papi ette panemine ei aita, siis pole nagu radika ega termostaadi probleem või mis? Kui mootor on sul peale pikka sõitu 60C peal, kas radikas on siis kah soe?
EDIT: 1 variant on muidugi veel see, et see termomeeter natuke valetab kah
Esindusest ikka. Minul oli b-osa 260 ja originaal 460-. Usun et sul ka sinna samasse kanti jääb see hind. Kui minul oli 2x jutti, siis miks ei või sinul nii minna.
60C juures ei tohiks suur radikas soojaks minna. Võib küll radikasse minev voolik soe olla, aga see koht kust väljub(allpool) peaks ikka jahe olema.
Originaali ja b osal oli ka kuju teist moodi.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
termostaadile pime ette ja kontrollida.
kui siis kohapeal 2000 rpm juures seistes täiesti soojaks ei lähe siis on hoopis kusagil mujal mingi kamm. Kuni sinnamaani välja, et keegi krt on jahutusvedeliku ringid valesti kokku pannud ja käib koguaeg pikka ringipidi. minu endine AEB läks ka sita termostaadiga -15 juures baarutades liiga kuumaks, nii, et pole võimalik, et ei lähe soojaks auto.
Mis puudutas vanu V6 motosid sis neil on täpselt samma auku - iga teine termostaat lihtsalt ei tööta normaalselt, täiesti seletamatu aga nii on.
Ahjaa, AEB motol vahetasin 3 termostaati enne kui toimima sain normaalselt ja parim oli 49 jaaku maksnud mingi hiinakas kuskilt vene varuosade poest, sest muud polnud ida-firumaalt võtta tol hetkel. Wahler töötas nädal aega ja hakkas siis jälle kinni jääma.
Ahti kirjutas:termostaadile pime ette ja kontrollida.
kui siis kohapeal 2000 rpm juures seistes täiesti soojaks ei lähe siis on hoopis kusagil mujal mingi kamm. Kuni sinnamaani välja, et keegi krt on jahutusvedeliku ringid valesti kokku pannud ja käib koguaeg pikka ringipidi. minu endine AEB läks ka sita termostaadiga -15 juures baarutades liiga kuumaks, nii, et pole võimalik, et ei lähe soojaks auto.
Mis puudutas vanu V6 motosid sis neil on täpselt samma auku - iga teine termostaat lihtsalt ei tööta normaalselt, täiesti seletamatu aga nii on.
Ahjaa, AEB motol vahetasin 3 termostaati enne kui toimima sain normaalselt ja parim oli 49 jaaku maksnud mingi hiinakas kuskilt vene varuosade poest, sest muud polnud ida-firumaalt võtta tol hetkel. Wahler töötas nädal aega ja hakkas siis jälle kinni jääma.
Valesti kokku pandud ei saa olla sest paar aastat olen selle autoga sõitnud ja varasemalt oli temp. kenasti 90*C peal, ka väga külma ilmaga
Selline hüpotees tekkis pähe: kõige varasemalt avanev termostaat on tegelikult mõeldud väga kuuma kliimasse ja võib-olla ei avane ta järsult mingil temperatuuril, vaid hakkab juba sujuvalt avanema varasemalt (äkki peabki nii olema).
murjam kirjutas:Selline hüpotees tekkis pähe: kõige varasemalt avanev termostaat on tegelikult mõeldud väga kuuma kliimasse ja võib-olla ei avane ta järsult mingil temperatuuril, vaid hakkab juba sujuvalt avanema varasemalt (äkki peabki nii olema).
Tuleb siis minna esindusse ja küsida Passatile kõige kõrgema temp. kuures avanevat termostaati...aga ennem katsetan pimeda ka ära...kui selleks aega leian. Sellise külmaga ei aja kohe miski sinna jäätund kanalisse