2. leht 2-st
Postitatud: 16.01.2007 2:32
Postitas Mihkel
Seoses sellega, et täna kiskusin Subaru originaal turbo molekulideks avastasin, et Mitsubishi turbodel on originaalis see restrictor 1.5mm läbimõõduga.
Ehk kellegil läheb tarvis antud arvu. Tegu siis puksidega turboga.
Postitatud: 17.01.2007 0:35
Postitas puna
Ma ei tea eriti küll ümberehitusest midagi, aga milleks piirata õlitust turbos?
Juttu oli ka audi turbodest ja seal ka piirati?
Laiali jooksevad nad pigem õli puudumise tõttu mitte liikse õli pärast.
Audi turbod on sõidukatest kõige minevam kaup
Minupärast võite piirata ma saan jälle müüa

Postitatud: 17.01.2007 0:58
Postitas veider
puna kirjutas:Laiali jooksevad nad pigem õli puudumise tõttu mitte liikse õli pärast.
Suitsema/lekkima hakkavad nad kulumise ja liigse õlisurve tagajärjel

Postitatud: 17.01.2007 1:05
Postitas puna
veider kirjutas:puna kirjutas:Laiali jooksevad nad pigem õli puudumise tõttu mitte liikse õli pärast.
Suitsema/lekkima hakkavad nad kulumise ja liigse õlisurve tagajärjel

Pean sind kurvastama ei ole päris nii asi.
Õli surve nüüd küll turbot ei kuluta.
Kulutab ikkagi must õli teda.
Lekkima hakkavad kui turbod väga kuumaks lähevad siis üks stpper seib paisub ja lükkab tihendi vahelt välja.
Jahtub maha tõmbab tagasi, aga tihend jääbki välja

Postitatud: 17.01.2007 3:04
Postitas Mihkel
No see minu toodud näide on konkreetselt Subaru originaalvaruosa ja ära seda minu käest küsi miks see nii väike on.
Kaldun arvama, et 6 bar õlirõhust ei ole turbo mootori 1500rpm juures eriti huvitatud.
Postitatud: 17.01.2007 9:03
Postitas veider
puna kirjutas:Õli surve nüüd küll turbot ei kuluta.
Kulutab ikkagi must õli teda.
Lekkima hakkavad kui turbod väga kuumaks lähevad siis üks stpper seib paisub ja lükkab tihendi vahelt välja.
Jahtub maha tõmbab tagasi, aga tihend jääbki välja

Ma ei väitnudki, et õli kulutab turbot vaid seda, et kasutatud ja vanadel turbodel justnimelt on puksid/tihendid kulunud ja mida suurem on õlisurve seda suurem on võimalus, et nad lekkima hakkavad.