2. leht 3-st
Postitatud: 04.01.2010 21:06
Postitas Kpt. Trumm
Siis peab laskma töödelda ka. Selge tänud
Postitatud: 04.01.2010 21:51
Postitas uzzac
kas sul tõesti ei jää muud üle kui custom võllid teha? mis siis saab kui mõni järgi annab keset kena suve. ootad hunniku nädalaid et uut saada? äkki ikka annab midagi tellida olgugi et kallima tõrri eest aga vb täpselt niipalju tugevamad et sa oma elu jooksul selle auto all neid enam kunagi vahetama ei pea. usun et tead isegi milline peavalu on uue samasuguse custom jupi tegemine.
Postitatud: 04.01.2010 22:36
Postitas Kpt. Trumm
Tegelikult ei ole ju. Nissani veovõll mille mõõdu ma saan teada ja siis annab alati lühendada. Pigem kardan hinge hinna eest tellida endale custom võlli, mis võib osutuda valeks. See praegu kõige lihtsam variant. Nii kaua kui ma liimi neile ei näita on kõik korras. Ja suve lõpus näitan liimi ka korra

Eks kui aega on teen endale mõne tagavaraks ja ongi mure murtud
Postitatud: 04.01.2010 23:16
Postitas hents99
Tohib küsida, mis aretist sa teed üldse?
Edit: kas päälinna kõrematest koolidest oled uurind?
Postitatud: 05.01.2010 0:12
Postitas Kpt. Trumm
SR20DET mootoriga 73a Datsun 240Z
Olen näinud neid tarkureid ühelt poolt ja teiselt poolt, ning sell ajal kui nemad oma jutuga lõpetavad on minu auto maha roostetanud. Üldjuhul nad ütlevad iga asja kohta, et nii ei saa. Samal ajal kui kogu ülejäänud maailm tõestab, et saab.
Postitatud: 05.01.2010 0:27
Postitas hents99
Ja mis seos bmw`ga on?
Postitatud: 05.01.2010 0:38
Postitas Mihkel
Tagadiffer on BMW alt pärit LSD.
Postitatud: 05.01.2010 12:23
Postitas taxu
A kas nii poleks lihtsam ja töökindlam, et võtad 2 veovõlli, millest üks sobib ühe ja teine teise otsaga. Lõikad mõlemad keskelt pooleks ja keevitad kokku. Muidugi tugevduseks torujupp ka ühenduse peale.
Postitatud: 05.01.2010 12:34
Postitas AndresZ
Ärge nii muretsege

Asi läheb ikka spetsialisti kätte, kes need ära teeb. Kui vaja saab ta need üle karastada. Samas selle mehekäes tehtud nii mõnegi bigblocki mootoriga masina poolassid ja seal ju vääänet ikka mitte vähe

Postitatud: 05.01.2010 15:42
Postitas Kpt. Trumm
Driftime foorumis käis ka läbi see kokku keevitamise variant ja lõppes see ainult sellega, et ma läksin närvi. Mõelge ikka peaga ennem kui ütlete. ARE YOU NUTS. Aia kärul võib nii teha. Lihtsam ja TÖÖKINDLAM

Postitatud: 05.01.2010 15:50
Postitas hents99
Selge see, et pole just parim variant, aga liigselt pole mõtet närvi ka minna.
Tehakse ka seda ja nõnda, et asi vastu peab.
Kas sul on kogemusi, et pole töökindel lahendus?
Juhin tähelepanu, et alati pole kõik halb ja paha, mida ise ei poolda või millega endal pole kogemusi.
Eks jaga pärast tegemist infot, kus tehti ja mis selline töö maksma võib minna.
Postitatud: 05.01.2010 16:36
Postitas Kpt. Trumm
On kogemusi. Ja on teisedki proovinud. Praktiliselt pole ükski keevitatud võll kestnud ühtegi starti. Niisama võib ju tänaval kulgeda keevitatud võllidega diisel autoga millel katkine turbo on seest tühjaks löödud sest nii oli lihtsam. ÄRGE KEEVITAGE VÕLLE.
Postitatud: 05.01.2010 16:43
Postitas Raceboy
Kpt. Trumm kirjutas:On kogemusi. Ja on teisedki proovinud. Praktiliselt pole ükski keevitatud võll kestnud ühtegi starti.
Lihtsalt üks kogemus reaalsest elust. Rain Ojaveeri kollane CRX on kaks hooaega sõitnud keevitatud pooltelgedega (pikemaks tehtud). Drag slikkidega, 215 hj/260 Nm rattast ja pidas kõik EMV etapid vastu, lisaks kolm-neli rajapäeva ja tartu autoklubi võistlused mõlemal hooajal.
Tõsi, kumbki pooltelg on korra ka üles öelnud, pärast tervet hooaega kestnud vintsutamist, ja hea, et mitte EMV etapil.
Lihtsalt näide.
Postitatud: 05.01.2010 17:42
Postitas taxu
Nii nagu nuutide lõikamisega, nii ka keevitamisega samamoodi tõstatub palju tehnilisi küsimusi. Ma ei arvanudki, et lihtsalt 2 poolt kokku keevitades midagi kestma hakkab. Ilma täpselt peale mineva hülsita ei hakkaks proovimagi, sest esiteks ei saa otsi muidu ühele joonelegi. Ja see hülss tuleks ka mitte otsast, vaid pikkupidi võlli külge keevitada. Ja ka suvaline keevitusviis ei anna sama tulemust jne jne. Kuigi ei tea, võimalik et see läheb tõesti kokkuvõttes hoopis keerulisemaks kui otsa lõikamine.
Postitatud: 05.01.2010 19:42
Postitas Raceboy
Ennist jäi lisamata, et keevitamine pole pooltelje puhul kindlasti see "õige" lahendus, kuid teatud olukordades on igal juhul täiesti teostatav ja ka mõistlik lahendus.
Isiklikult ausaltöeldes ei hakkaks 350 hp RWD autol, millel LSD, pooltelgede keevitamisega tegelema, kuna tõenäosus, et need teljed sellise komboga kestavad, on suht väike
Kas selline lahendus ei tule kõne alla, et otsida lühemad poolteljed ja siis flantsidega mängida, nt vaheplaadid teha erinevate auguvahedega? See on ennast kordi tõestanud ja kestev viis, erinevate difrite ja rataste ühendamiseks...