Kes lõikab veovõlli nuuti
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Siis peab laskma töödelda ka. Selge tänud
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
kas sul tõesti ei jää muud üle kui custom võllid teha? mis siis saab kui mõni järgi annab keset kena suve. ootad hunniku nädalaid et uut saada? äkki ikka annab midagi tellida olgugi et kallima tõrri eest aga vb täpselt niipalju tugevamad et sa oma elu jooksul selle auto all neid enam kunagi vahetama ei pea. usun et tead isegi milline peavalu on uue samasuguse custom jupi tegemine.
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Tegelikult ei ole ju. Nissani veovõll mille mõõdu ma saan teada ja siis annab alati lühendada. Pigem kardan hinge hinna eest tellida endale custom võlli, mis võib osutuda valeks. See praegu kõige lihtsam variant. Nii kaua kui ma liimi neile ei näita on kõik korras. Ja suve lõpus näitan liimi ka korra
Eks kui aega on teen endale mõne tagavaraks ja ongi mure murtud

73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
SR20DET mootoriga 73a Datsun 240Z
Olen näinud neid tarkureid ühelt poolt ja teiselt poolt, ning sell ajal kui nemad oma jutuga lõpetavad on minu auto maha roostetanud. Üldjuhul nad ütlevad iga asja kohta, et nii ei saa. Samal ajal kui kogu ülejäänud maailm tõestab, et saab.
Olen näinud neid tarkureid ühelt poolt ja teiselt poolt, ning sell ajal kui nemad oma jutuga lõpetavad on minu auto maha roostetanud. Üldjuhul nad ütlevad iga asja kohta, et nii ei saa. Samal ajal kui kogu ülejäänud maailm tõestab, et saab.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Tagadiffer on BMW alt pärit LSD.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ärge nii muretsege
Asi läheb ikka spetsialisti kätte, kes need ära teeb. Kui vaja saab ta need üle karastada. Samas selle mehekäes tehtud nii mõnegi bigblocki mootoriga masina poolassid ja seal ju vääänet ikka mitte vähe 


Viimati muutis AndresZ, 05.01.2010 16:57, muudetud 1 kord kokku.
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Driftime foorumis käis ka läbi see kokku keevitamise variant ja lõppes see ainult sellega, et ma läksin närvi. Mõelge ikka peaga ennem kui ütlete. ARE YOU NUTS. Aia kärul võib nii teha. Lihtsam ja TÖÖKINDLAM 

73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Selge see, et pole just parim variant, aga liigselt pole mõtet närvi ka minna.
Tehakse ka seda ja nõnda, et asi vastu peab.
Kas sul on kogemusi, et pole töökindel lahendus?
Juhin tähelepanu, et alati pole kõik halb ja paha, mida ise ei poolda või millega endal pole kogemusi.
Eks jaga pärast tegemist infot, kus tehti ja mis selline töö maksma võib minna.
Tehakse ka seda ja nõnda, et asi vastu peab.
Kas sul on kogemusi, et pole töökindel lahendus?
Juhin tähelepanu, et alati pole kõik halb ja paha, mida ise ei poolda või millega endal pole kogemusi.
Eks jaga pärast tegemist infot, kus tehti ja mis selline töö maksma võib minna.
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
On kogemusi. Ja on teisedki proovinud. Praktiliselt pole ükski keevitatud võll kestnud ühtegi starti. Niisama võib ju tänaval kulgeda keevitatud võllidega diisel autoga millel katkine turbo on seest tühjaks löödud sest nii oli lihtsam. ÄRGE KEEVITAGE VÕLLE.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Lihtsalt üks kogemus reaalsest elust. Rain Ojaveeri kollane CRX on kaks hooaega sõitnud keevitatud pooltelgedega (pikemaks tehtud). Drag slikkidega, 215 hj/260 Nm rattast ja pidas kõik EMV etapid vastu, lisaks kolm-neli rajapäeva ja tartu autoklubi võistlused mõlemal hooajal.Kpt. Trumm kirjutas:On kogemusi. Ja on teisedki proovinud. Praktiliselt pole ükski keevitatud võll kestnud ühtegi starti.
Tõsi, kumbki pooltelg on korra ka üles öelnud, pärast tervet hooaega kestnud vintsutamist, ja hea, et mitte EMV etapil.
Lihtsalt näide.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Nii nagu nuutide lõikamisega, nii ka keevitamisega samamoodi tõstatub palju tehnilisi küsimusi. Ma ei arvanudki, et lihtsalt 2 poolt kokku keevitades midagi kestma hakkab. Ilma täpselt peale mineva hülsita ei hakkaks proovimagi, sest esiteks ei saa otsi muidu ühele joonelegi. Ja see hülss tuleks ka mitte otsast, vaid pikkupidi võlli külge keevitada. Ja ka suvaline keevitusviis ei anna sama tulemust jne jne. Kuigi ei tea, võimalik et see läheb tõesti kokkuvõttes hoopis keerulisemaks kui otsa lõikamine.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Ennist jäi lisamata, et keevitamine pole pooltelje puhul kindlasti see "õige" lahendus, kuid teatud olukordades on igal juhul täiesti teostatav ja ka mõistlik lahendus.
Isiklikult ausaltöeldes ei hakkaks 350 hp RWD autol, millel LSD, pooltelgede keevitamisega tegelema, kuna tõenäosus, et need teljed sellise komboga kestavad, on suht väike
Kas selline lahendus ei tule kõne alla, et otsida lühemad poolteljed ja siis flantsidega mängida, nt vaheplaadid teha erinevate auguvahedega? See on ennast kordi tõestanud ja kestev viis, erinevate difrite ja rataste ühendamiseks...
Isiklikult ausaltöeldes ei hakkaks 350 hp RWD autol, millel LSD, pooltelgede keevitamisega tegelema, kuna tõenäosus, et need teljed sellise komboga kestavad, on suht väike

Kas selline lahendus ei tule kõne alla, et otsida lühemad poolteljed ja siis flantsidega mängida, nt vaheplaadid teha erinevate auguvahedega? See on ennast kordi tõestanud ja kestev viis, erinevate difrite ja rataste ühendamiseks...
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;