Kes lõikab veovõlli nuuti

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Siis peab laskma töödelda ka. Selge tänud
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

kas sul tõesti ei jää muud üle kui custom võllid teha? mis siis saab kui mõni järgi annab keset kena suve. ootad hunniku nädalaid et uut saada? äkki ikka annab midagi tellida olgugi et kallima tõrri eest aga vb täpselt niipalju tugevamad et sa oma elu jooksul selle auto all neid enam kunagi vahetama ei pea. usun et tead isegi milline peavalu on uue samasuguse custom jupi tegemine.
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Tegelikult ei ole ju. Nissani veovõll mille mõõdu ma saan teada ja siis annab alati lühendada. Pigem kardan hinge hinna eest tellida endale custom võlli, mis võib osutuda valeks. See praegu kõige lihtsam variant. Nii kaua kui ma liimi neile ei näita on kõik korras. Ja suve lõpus näitan liimi ka korra :) Eks kui aega on teen endale mõne tagavaraks ja ongi mure murtud
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Tohib küsida, mis aretist sa teed üldse?
Edit: kas päälinna kõrematest koolidest oled uurind?
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

SR20DET mootoriga 73a Datsun 240Z

Olen näinud neid tarkureid ühelt poolt ja teiselt poolt, ning sell ajal kui nemad oma jutuga lõpetavad on minu auto maha roostetanud. Üldjuhul nad ütlevad iga asja kohta, et nii ei saa. Samal ajal kui kogu ülejäänud maailm tõestab, et saab.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Ja mis seos bmw`ga on?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tagadiffer on BMW alt pärit LSD.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

A kas nii poleks lihtsam ja töökindlam, et võtad 2 veovõlli, millest üks sobib ühe ja teine teise otsaga. Lõikad mõlemad keskelt pooleks ja keevitad kokku. Muidugi tugevduseks torujupp ka ühenduse peale.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

Ärge nii muretsege :) Asi läheb ikka spetsialisti kätte, kes need ära teeb. Kui vaja saab ta need üle karastada. Samas selle mehekäes tehtud nii mõnegi bigblocki mootoriga masina poolassid ja seal ju vääänet ikka mitte vähe ;)
Viimati muutis AndresZ, 05.01.2010 16:57, muudetud 1 kord kokku.
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Driftime foorumis käis ka läbi see kokku keevitamise variant ja lõppes see ainult sellega, et ma läksin närvi. Mõelge ikka peaga ennem kui ütlete. ARE YOU NUTS. Aia kärul võib nii teha. Lihtsam ja TÖÖKINDLAM :lol:
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Selge see, et pole just parim variant, aga liigselt pole mõtet närvi ka minna.
Tehakse ka seda ja nõnda, et asi vastu peab.

Kas sul on kogemusi, et pole töökindel lahendus?

Juhin tähelepanu, et alati pole kõik halb ja paha, mida ise ei poolda või millega endal pole kogemusi.

Eks jaga pärast tegemist infot, kus tehti ja mis selline töö maksma võib minna.
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

On kogemusi. Ja on teisedki proovinud. Praktiliselt pole ükski keevitatud võll kestnud ühtegi starti. Niisama võib ju tänaval kulgeda keevitatud võllidega diisel autoga millel katkine turbo on seest tühjaks löödud sest nii oli lihtsam. ÄRGE KEEVITAGE VÕLLE.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kpt. Trumm kirjutas:On kogemusi. Ja on teisedki proovinud. Praktiliselt pole ükski keevitatud võll kestnud ühtegi starti.
Lihtsalt üks kogemus reaalsest elust. Rain Ojaveeri kollane CRX on kaks hooaega sõitnud keevitatud pooltelgedega (pikemaks tehtud). Drag slikkidega, 215 hj/260 Nm rattast ja pidas kõik EMV etapid vastu, lisaks kolm-neli rajapäeva ja tartu autoklubi võistlused mõlemal hooajal.
Tõsi, kumbki pooltelg on korra ka üles öelnud, pärast tervet hooaega kestnud vintsutamist, ja hea, et mitte EMV etapil.

Lihtsalt näide.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Nii nagu nuutide lõikamisega, nii ka keevitamisega samamoodi tõstatub palju tehnilisi küsimusi. Ma ei arvanudki, et lihtsalt 2 poolt kokku keevitades midagi kestma hakkab. Ilma täpselt peale mineva hülsita ei hakkaks proovimagi, sest esiteks ei saa otsi muidu ühele joonelegi. Ja see hülss tuleks ka mitte otsast, vaid pikkupidi võlli külge keevitada. Ja ka suvaline keevitusviis ei anna sama tulemust jne jne. Kuigi ei tea, võimalik et see läheb tõesti kokkuvõttes hoopis keerulisemaks kui otsa lõikamine.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ennist jäi lisamata, et keevitamine pole pooltelje puhul kindlasti see "õige" lahendus, kuid teatud olukordades on igal juhul täiesti teostatav ja ka mõistlik lahendus.

Isiklikult ausaltöeldes ei hakkaks 350 hp RWD autol, millel LSD, pooltelgede keevitamisega tegelema, kuna tõenäosus, et need teljed sellise komboga kestavad, on suht väike :)

Kas selline lahendus ei tule kõne alla, et otsida lühemad poolteljed ja siis flantsidega mängida, nt vaheplaadid teha erinevate auguvahedega? See on ennast kordi tõestanud ja kestev viis, erinevate difrite ja rataste ühendamiseks...
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta