OT, kallis sõber, mul pole ei sinu ega VKM'i vastu midagi, aga kõrvalistel võib tekkida kahtlus VKMi suhtes, kui koguaeg teda reklaamid. VKM saab ka ilma selleta hakkama, ja kui sa foorumis kena pilti näed siis ürita kontrollida, et kogu ajuvarustamiseks mõeldud veri ei suunduks alakõhu suunas Smile
Eis saanud Astrona kommentaarist hästi aru. Mulle aga jäi mulje, et rahulolev klient teeb meile reklaami
Kas antud turbo 1200hj juures piirama ei hakka?
Sain ma õigesti aru, et sulatamiseks kasutasid C16 seadistust? Üsna selge ju, et kui kõik psi vahemikud olid seadistatud C16'ega, siis sulavad kolvid VP'd kasutades ju ka "madala" psi'ga. Õige seadega VP, 8.0:1 ja 29psi veel 10sekiga asju poleks sulatanud. Ai ai - juhtub. Kas mootorist leiti ka muid vigasid peale vale kütuse?
Nüüd siis uus aju, etanool, 9.5:1, ja 33psi?
No ja ega etanool, mootoridüno jms ei anna veel garantiid lolluste vastu... Satub näiteks juhtuma paaki, etanool, mille vaadi kork ei pidanud vms...
Siin oleks muidugi abiks flex-fuel sensor.
Lisaks vaja veel silme ette 4" EGT kell, et kui tolle seier langeb, siis tõuseb ka parem jalg. Detoklapid kiivrisse ning deto-lamp ette vms ja võid rahumeeli kuusele keskenduda... Edu!!!
Vabandan, et Veljo eest vastan. PT-4788 turbo korraliku mootoriga on ilmselt Eesti radadele piisav, et 11,5 laiast rehvist üle olla. Lihtsalt neid rehve plaanitakse 2010 kasutada.
C16 on ka ju VP kütus! Lihtsalt prooviti pliivaba VP MS109 kütust. Ja kui keegi pole aru saanud, siis mootor ei sulanud, vaid viimase piirini puuritud hülsid mõranesid lihtsalt detonatsiooni tagajärjel.
Auto hakkab sõitma sama ajuga ja majanduslikul kaalutlusel Ethanoliga.
Kui auto
korralikult seadistatud , siis pole sul vaja sõiduajal mootori tööd reguleerida!! Või mis? Kas sa oma igapäeva autot seadistad igakord ringi, kui tuleb kevad või 30 pluss kraadi? Vaevalt küll, sest tehas seadistas selle juba sinu eest korralikult ära. Nii teeme me ka selle autoga, et poleks vahet, mis rõhuga või mis tingimusel sõidetakse on kõik paigas.
Gaasipedaaliga reguleeritakse pigem muudel põhjustel. Ma ei ta, kas sa isegi kõrvalistmel suudaksid 9 sekuni autol ühte 50mm seiserit jälgida!?
Veljo tahab stabiilselt võistlustel osaleda ja ei ole nõus seadistamisvigade tõttu sadu tuhandeid maksnud mootoriga riskima. Enam! Aga nii need kogemused tulevadki!
Seetõttu läheme selle mootoriga ka Rootsi. Kõrge stalliga turbiiniga on keredynos lihtsalt keeruline ja kulukas seadistada. Olen ise seda teinud ja teen seda uuesti vaid äärmisel vajadusel.
Viljar