

http://www.youtube.com/watch?v=wFhUcfh0vDQ
Tegu jah sama kodanikuga, kes mu mootori ehitas ehk siis sisselase võetud konkreetselt selle auto pealtAndresZ kirjutas:Siin pm sama mootoriga masin. Täitsa julm![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=wFhUcfh0vDQ
Hetkel siis räägitud VM Perfomance meestega Rootsist, kes olid lahkelt nõus meiega oma kogemusi antud mootori koha pealt jagama.Düno kohta oskab kodanik Viljar rääkida, aju jääb siiski sama. Tegu ikkagi väga levinud ja järelikult ka väga hea ajuga
Njah ilmselt lihtsalt rahakotist ei piisa kuna peale sellist ostu ehitavad ämblikud sinna juba pesaRICE BURNER kirjutas:Hetkel siis räägitud VM Perfomance meestega Rootsist, kes olid lahkelt nõus meiega oma kogemusi antud mootori koha pealt jagama.Düno kohta oskab kodanik Viljar rääkida, aju jääb siiski sama. Tegu ikkagi väga levinud ja järelikult ka väga hea ajuga
Kui auto käib, siis võtab Veljo oma rahakoti kaasa ja Rootsi sõit võib alata.
IMO ongi siin täpselt sedasama öeldud....mootoris oleks kohanemisajal turvaline seade ja et vajadusel saaks lihtsalt paari klahvivajutusega (konfi vahetus arvutis nt) jõudu juurde.
vajadusel juurde keeramine pole täpselt sama mis vajadusel võimsust vähendadaRaceboy kirjutas:Ok, proovin uuesti:IMO ongi siin täpselt sedasama öeldud....mootoris oleks kohanemisajal turvaline seade ja et vajadusel saaks lihtsalt paari klahvivajutusega (konfi vahetus arvutis nt) jõudu juurde.
OT, kallis sõber, mul pole ei sinu ega VKM'i vastu midagi, aga kõrvalistel võib tekkida kahtlus VKMi suhtes, kui koguaeg teda reklaamid. VKM saab ka ilma selleta hakkama, ja kui sa foorumis kena pilti näed siis ürita kontrollida, et kogu ajuvarustamiseks mõeldud veri ei suunduks alakõhu suunas635Driver kirjutas:Kui vaja siis VKM paneb sulle kaks mootorit ka kui sa väga soovid![]()
![]()
.
Eis saanud Astrona kommentaarist hästi aru. Mulle aga jäi mulje, et rahulolev klient teeb meile reklaamiOT, kallis sõber, mul pole ei sinu ega VKM'i vastu midagi, aga kõrvalistel võib tekkida kahtlus VKMi suhtes, kui koguaeg teda reklaamid. VKM saab ka ilma selleta hakkama, ja kui sa foorumis kena pilti näed siis ürita kontrollida, et kogu ajuvarustamiseks mõeldud veri ei suunduks alakõhu suunas Smile
Vabandan, et Veljo eest vastan. PT-4788 turbo korraliku mootoriga on ilmselt Eesti radadele piisav, et 11,5 laiast rehvist üle olla. Lihtsalt neid rehve plaanitakse 2010 kasutada.Kas antud turbo 1200hj juures piirama ei hakka?
Sain ma õigesti aru, et sulatamiseks kasutasid C16 seadistust? Üsna selge ju, et kui kõik psi vahemikud olid seadistatud C16'ega, siis sulavad kolvid VP'd kasutades ju ka "madala" psi'ga. Õige seadega VP, 8.0:1 ja 29psi veel 10sekiga asju poleks sulatanud. Ai ai - juhtub. Kas mootorist leiti ka muid vigasid peale vale kütuse?
Nüüd siis uus aju, etanool, 9.5:1, ja 33psi?
No ja ega etanool, mootoridüno jms ei anna veel garantiid lolluste vastu... Satub näiteks juhtuma paaki, etanool, mille vaadi kork ei pidanud vms...
Siin oleks muidugi abiks flex-fuel sensor.
Lisaks vaja veel silme ette 4" EGT kell, et kui tolle seier langeb, siis tõuseb ka parem jalg. Detoklapid kiivrisse ning deto-lamp ette vms ja võid rahumeeli kuusele keskenduda... Edu!!!
Need hädad tulid pigem sellest, et kasutati seadele mittevastavat kütust?RICE BURNER kirjutas:Veljo tahab stabiilselt võistlustel osaleda ja ei ole nõus seadistamisvigade tõttu sadu tuhandeid maksnud mootoriga riskima. Viljar
Sa tundsid Peep end puudutatuna, sest käisid ka ju selle aju kallal?Need hädad tulid pigem sellest, et kasutati seadele mittevastavat kütust? Smile Ehk viga siiski kütuses, mitte seades, kuna seade jäi samaks ju.