2. leht 6-st
Postitatud: 08.12.2009 11:28
Postitas Riisirakett
kilplane kirjutas:kas boost controli all mõtled midagi sellist?

kui see, siis parempoolne ots läheb kas turbo nipplisse või kusagile võimalikult turbo lähedale. alumine WG'sse. kruvi vasakul , sellega regullid mis rõhu juures WG avaneb.
me sellise ehitasime, kiilus see tihti kinni, kuna niiskusega läks seest kuulike rooste.
miks see siibri soojendus üldse vajalik on?
On selline,et kolm otsa on voolikute jaoks ja peal on timmimise kruvi.
Vasakult tuleb turbost,paremalt edasi WG alumisse suurde torusse ja alla on pime ees
http://www.upload.ee/image/291015/Fotod-0128.jpg http://www.upload.ee/image/291014/Fotod-0127.jpg
Postitatud: 08.12.2009 11:44
Postitas Astrona
Riisirakett kirjutas:On selline,et kolm otsa on voolikute jaoks ja peal on timmimise kruvi.
Vasakult tuleb turbost,paremalt edasi WG alumisse suurde torusse ja alla on pime ees.
Sa muretsed üle! Esiteks, mille üle sa kurdad? Mis see pime halba teeb? Võibolla kui paigaldad kunagi BOV'i siis paned selle sinna kolmikusse.
Kui ma 1. S13 ostsin oli kah palju lahtiseid ja pimedaid voolikuid, ja ei teadnud, mis kuhu läheb. Peale mõningast kapotti alla vaatamist panin praktiliselt kõik pimedaks, viskasin pooled voolikud ja jubinad minema.
Postitatud: 08.12.2009 11:57
Postitas Riisirakett
Postitatud: 08.12.2009 13:12
Postitas Astrona
1. hoiab käivituse hetkel benarõhu kõrgemana, piirates SL vaakumit. See lendab suht 1. asjana kogu täiega minema.
2. pole nissani jupp - võibolla mingi tühikäigumootor.
Kas kollektori pealt kah mingit pilti on?
CA'l on 3 tühikäigu juhtimist.
* FICD, fast idle, kuuskant pulk, sinise pistikuga, mida lülitatakse vaid kondi või taguklaasisoojenduse lülitamisel sisse, mis on ka ise 2 asja mis võiks ära visata. Taguklaasi soojenduse juhtmestik kaalub üksi pool kilo

kondist rääkimata.
* IAC - idle air control - tühikäigumootor, rohelise pistikuga, millele tuleb õhk sama vooliku kaudu mis FICD, mis jookseb SL kollektori torude vahelt pihustite poole. See peaks hoidma tühikäiku paigas. Seda on vaja!
* AAC vms, väline lisaõhuklapp, mis on bi-metall põhimõttel ja asub termostaadi juures siibri lõdviku all. Sealt jookseb otse SL kollektorisse õhk külm-käivitusel. See võiks kah jääda.
Postitatud: 08.12.2009 14:18
Postitas Riisirakett
Astrona kirjutas:
1. hoiab käivituse hetkel benarõhu kõrgemana, piirates SL vaakumit. See lendab suht 1. asjana kogu täiega minema.
Seega selle võib siis eemaldada.
2. pole nissani jupp - võibolla mingi tühikäigumootor.
On selline plastikust julla millel peal on ka veel nippel kuhu saaks mingi peenema vooliku panna.Ehk peaks selle vidina panema sinna kolmiku asemele millest ta praegu välja tuleb?Ja üle on veel üks vaakum voolik mis on ka pildil näha(on torgatud segusiibri juurde poldi otsa).
Kas kollektori pealt kah mingit pilti on?
CA'l on 3 tühikäigu juhtimist.
* FICD, fast idle, kuuskant pulk, sinise pistikuga, mida lülitatakse vaid kondi või taguklaasisoojenduse lülitamisel sisse, mis on ka ise 2 asja mis võiks ära visata. Taguklaasi soojenduse juhtmestik kaalub üksi pool kilo

kondist rääkimata.
* IAC - idle air control - tühikäigumootor, rohelise pistikuga, millele tuleb õhk sama vooliku kaudu mis FICD, mis jookseb SL kollektori torude vahelt pihustite poole. See peaks hoidma tühikäiku paigas. Seda on vaja!
* AAC vms, väline lisaõhuklapp, mis on bi-metall põhimõttel ja asub termostaadi juures siibri lõdviku all. Sealt jookseb otse SL kollektorisse õhk külm-käivitusel. See võiks kah jääda.
Postitatud: 08.12.2009 15:19
Postitas Astrona
Riisirakett kirjutas:Astrona kirjutas:
1. hoiab käivituse hetkel benarõhu kõrgemana, piirates SL vaakumit. See lendab suht 1. asjana kogu täiega minema.
Seega selle võib siis eemaldada.
2. pole nissani jupp - võibolla mingi tühikäigumootor.
On selline plastikust julla millel peal on ka veel nippel kuhu saaks mingi peenema vooliku panna.Ehk peaks selle vidina panema sinna kolmiku asemele millest ta praegu välja tuleb?Ja üle on veel üks vaakum voolik mis on ka pildil näha(on torgatud segusiibri juurde poldi otsa).
Kas kollektori pealt kah mingit pilti on?
CA'l on 3 tühikäigu juhtimist.
* FICD, fast idle, kuuskant pulk, sinise pistikuga, mida lülitatakse vaid kondi või taguklaasisoojenduse lülitamisel sisse, mis on ka ise 2 asja mis võiks ära visata. Taguklaasi soojenduse juhtmestik kaalub üksi pool kilo

kondist rääkimata.
* IAC - idle air control - tühikäigumootor, rohelise pistikuga, millele tuleb õhk sama vooliku kaudu mis FICD, mis jookseb SL kollektori torude vahelt pihustite poole. See peaks hoidma tühikäiku paigas. Seda on vaja!
* AAC vms, väline lisaõhuklapp, mis on bi-metall põhimõttel ja asub termostaadi juures siibri lõdviku all. Sealt jookseb otse SL kollektorisse õhk külm-käivitusel. See võiks kah jääda.
Viska see junn üldse minema, ega see sul ju midagi seal ei tee - võibolla on see mingi audi bypass klapp.
Kuhu see voolik läheb mis siibrist ette poole jookseb? Kas see pole muidu bena-aurude, söefiltri ots.
Postitatud: 08.12.2009 16:02
Postitas Riisirakett
Postitatud: 08.12.2009 16:09
Postitas Astrona
Parandan. Mitte siibrist, vaid siibri juurest SL kollektorist see 8mm vms must volla.
Postitatud: 08.12.2009 16:14
Postitas murjam
Tundub, et see üks kolmiku haru, kus mingi tundmatu klapp otsas, on pimedaks tehtud (mingi polt sisse visatud, pildilt näha), võid selle kolmiku sealt üldse eemaldada.
Postitatud: 08.12.2009 17:31
Postitas Riisirakett
Astrona kirjutas:
Parandan. Mitte siibrist, vaid siibri juurest SL kollektorist see 8mm vms must volla.
Pildil oli selle nippli kohta öeldud,et pimedaks või siis saab sealt BOV vaakumi aga minul on see ühenduses ben.rõhu reg. tulevate voolikutega???Ja teine asi mis on on see,et pildil 1.3(oli vist) nipplist voolik panna ben.rõhu reg. ja saab ka vaakumi näidiku jaoks.minul aga ainult sinna näidikusse lähebki ja kolmik vahel millest üks voolik on see samunegi mis seal minu pildil selle siibri juures poldi otsa torgatud e pime siis.pudru ja kapsad ma ütlen

Postitatud: 08.12.2009 18:12
Postitas Astrona
benarõhuregulaatorile võiks SL kolle teisest otsast ikkagi vaakumi võtta, muidu kui kell lekib, siis benarõhk vahel.
Postitatud: 08.12.2009 18:20
Postitas Riisirakett
Eks tõstan siis selle ringi.vaatab mis juhtub

Postitatud: 08.12.2009 19:22
Postitas Riisirakett
Üks küsimus veel seoses ühe lahtise otsaga siin
http://www.upload.ee/image/291015/Fotod-0128.jpg Foorumis ringi tuhlates lugesin,et tavaliselt jääb see ots lahti.Aga kas ikka jääb või peab selle kuhugile ikkagi ühendama?Ning siin
http://www.upload.ee/image/291014/Fotod-0127.jpg kas jääb see pime alla alles või tuleks sinna taha ka midagi-kedagi panna

?
Postitatud: 09.12.2009 0:48
Postitas ejay
ega tegu juhuslikult ühe oranzi autoga pole?
Postitatud: 09.12.2009 11:56
Postitas Astrona
See audi WG, arvatavasti sina juhidki seda 1 kambriga, ja teine jäta lahti, aga pane mingi voolik otsa lihtsalt nii, et sodi sisse ei läheks.
See teine pilt: manual boost controller - tundub olevat bleed-type, ehk lekkimise põhimõttel, mis laseb osa boostisignaali vastu maad, et turbo rõhk ei langeks. Kui pime on ees, siis ta boosti ei tohiks reguleerida. Ei tea mis rõhku su WG vedru hoiab, aga kui hoiab sobivat, võid selle vahelt ära vista ja lihtsalt otse voolik panna.