2. leht 3-st
Postitatud: 17.12.2009 2:02
Postitas Mihkel
Kas S13-nel salongiradikal nn. kraani pole?
Paljudel autodel keeratakse salongiradikast kuuma vee läbivool kinni, kui salongi temperatuur külma peale keeratud on.
Postitatud: 17.12.2009 14:52
Postitas Riisirakett
Vot ei tea.pole saanud veel lahti kiskuda.
Postitatud: 17.12.2009 16:03
Postitas murjam
Oma silmaga seda kraani näinud ei ole, kuid ilmselt on ta olemas küll ja asub salongipool soojamüüri. Igatahes on manualis kirjas, et jahutusvedelikku välja lastes tuleb soe põhja keerata salongist (loogiliselt võttes, et siis avataks see kraan ja vesi saaks välja ka salongiradikast).
Postitatud: 21.12.2009 15:05
Postitas Riisirakett
tundub,et see soojendusradikas on vist mingit jama seest täis.ei lähe üldse eriti soojaks.kuna ma jahutusvedelikku vahetades panin tähele,et sees oli vesi.ju siis katlakivi w muud sellist jama seal radikas.
Postitatud: 22.12.2009 2:40
Postitas Astrona
Riisirakett kirjutas:tundub,et see soojendusradikas on vist mingit jama seest täis.ei lähe üldse eriti soojaks.kuna ma jahutusvedelikku vahetades panin tähele,et sees oli vesi.ju siis katlakivi w muud sellist jama seal radikas.
üldse eriti?
Ma küll kraapisin eelmine aasta ühe radika maha, seal peaks ikka kraan olema. Ja kui ma ei eksi siis isegi lihtsalt trossiga. Ja katlakivi see küll täis pole, pigem plokikaane tihendeid jms kola

Salongi radikas on enamasti 1 kõrgemaid kohti jahutussüsteemis, nii et see võib sul lihtsalt õhku täis olla - eriti hea on siis kui plokikaane tihendi vahelt kah aegajalt jahutusse paar mulli tuleb

Mootor läheb ilusti soojaks?
Postitatud: 22.12.2009 21:27
Postitas Riisirakett
Näidiku järgi jah ja suht kiirelt.seier seal näidikul poole peal arvan,et see on norm temp.aga on normaalne kui süsteemis surve sees?üleliigse jahutusvedeliku keedab paisupaagi kaudu välja küll aga paagist juurde ei võta.hakkan juba kergelt kahetsema vist selle masina soetamist

üks jama teise järgi

Postitatud: 23.12.2009 11:40
Postitas murjam
Riisirakett kirjutas:Näidiku järgi jah ja suht kiirelt.seier seal näidikul poole peal arvan,et see on norm temp.aga on normaalne kui süsteemis surve sees?üleliigse jahutusvedeliku keedab paisupaagi kaudu välja küll aga paagist juurde ei võta.
Plokikaanetihend! Võid proovida mõnda teist radikakorki, aga on 90% tõenäosust vähemalt, et viga plokikaanetihendis. Võimalik ka mõra kaanes või plokis, kuid tõenäolisemalt on tihend katki.
Postitatud: 23.12.2009 15:57
Postitas Astrona
Riisirakett kirjutas:Näidiku järgi jah ja suht kiirelt.seier seal näidikul poole peal arvan,et see on norm temp.aga on normaalne kui süsteemis surve sees?üleliigse jahutusvedeliku keedab paisupaagi kaudu välja küll aga paagist juurde ei võta.hakkan juba kergelt kahetsema vist selle masina soetamist

üks jama teise järgi

Ega see vanade turboautode omamine pole odav lõbu. Võid küll 10-20k'ga kuskilt eksemplari leida, aga korralikud maksavad siiski 50-100k, ja kui sul 100k pole, siis enda oma võid korralikuks saada läbi õnne
Vedelikku välja küll ei tohiks ajada - tundub, et sul on ikka jahutussüsteemis surve sees.
Tagant valget auru liigapalju ei tule?
Postitatud: 23.12.2009 16:22
Postitas taxu
Tihendit kindlam ehk nii kontrollida, et külmast peast võtad radika korgi maha ja paned mootori tööle. Ja radikas vala nii täis, et vedeliku pind näha august. Siis jälgi, kas mulle ei tõuse. Kuigi, võib ka nii olla, et lööb ainult korralikult talda andes surve radikasse. Siis ei pruugi tühijooksul mullitada ka.
Postitatud: 23.12.2009 17:13
Postitas Riisirakett
Astrona kirjutas:Riisirakett kirjutas:Näidiku järgi jah ja suht kiirelt.seier seal näidikul poole peal arvan,et see on norm temp.aga on normaalne kui süsteemis surve sees?üleliigse jahutusvedeliku keedab paisupaagi kaudu välja küll aga paagist juurde ei võta.hakkan juba kergelt kahetsema vist selle masina soetamist

üks jama teise järgi

Ega see vanade turboautode omamine pole odav lõbu. Võid küll 10-20k'ga kuskilt eksemplari leida, aga korralikud maksavad siiski 50-100k, ja kui sul 100k pole, siis enda oma võid korralikuks saada läbi õnne
Vedelikku välja küll ei tohiks ajada - tundub, et sul on ikka jahutussüsteemis surve sees.
Tagant valget auru liigapalju ei tule?
On küll surve sees.

ja seda auru tuleb ka ikka omajagu.
Postitatud: 23.12.2009 23:14
Postitas kilplane
huvipärast küsin, et kui tosool mootorist läbi käib ja sumpast välja tuleb, mis ta on siis ikka magusa haisuga w?
Postitatud: 23.12.2009 23:18
Postitas ziim
Maitset on küll tunda, lõhna pole eriti aru saanud.
Postitatud: 24.12.2009 12:14
Postitas KaroK
Kas käivitub auto ilusti ? Kohe alguses kõik silindrid töötavad ?
Vahest on nii, et kui on surve jahutuses, siis seisma jättes pressib läbi katkise tihendi vee silindrisse ja pärast käivitades kõik silindrid ei tööta.
Postitatud: 24.12.2009 14:40
Postitas Riisirakett
Kle ei käivitu alati.paneb väheke traktorit ja plödiseb.ja mõnikord käian aku kuivale ennem kui käima läheb.ja samas läheb ilusti käima.
Postitatud: 26.12.2009 22:17
Postitas KaroK
Proovi peale seismajätmist paisupaagi kork maha võtta. Sealt lased surve välja. Kui järgmine kord peale seismist läheb paremini käima, siis on kaanetihend õhtal või kaas kõver.