vw passat 1,9 tdi 96kw jõu probleem

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Olen mitmel Passatil turbo labasid seest puhastand aga nondel on kõigil ennem puhastamist labad max asendisse kinni jäänud .
Sinul tuli see mure vist ju täpselt peale seda kaane remonti.Ju peab seal ikka mingi turbo või pihustite juhtimise viga olema.
KAT või sumpa vast ikka kinni pole :roll:
stk
Postitusi: 202
Liitunud: 17.04.2006 17:14

Postitus Postitas stk »

uhti kirjutas:Olen mitmel Passatil turbo labasid seest puhastand aga nondel on kõigil ennem puhastamist labad max asendisse kinni jäänud .
Sinul tuli see mure vist ju täpselt peale seda kaane remonti.Ju peab seal ikka mingi turbo või pihustite juhtimise viga olema.
KAT või sumpa vast ikka kinni pole :roll:
see jama oli ka enne kaane remonti.
enne seda oli lihtsalt chip peal ja toimetas natuke paremini.

turbo rõhk on korras ja muutub ka ilusti.


Eile sai vahetatud ka kõik vaakum voolikud ja uued silikoonist asemel 99%.
Ikka sama

Sai veel arutatud ja arvatavasti siis ikkagi rihm või midagi valeti peal.
Käivitades hommikul käib ka alguses 3 pütiga ja puterdab mõnda aega.

tuleb siis nina lahti võtta ja rihm ja asendid vaadata.
st. võtan nina lahti ja lasen piisavalt targal inimesel rihm ja muud värgid üle vaadata.


Kui kellelgi veel ideid siis võiks kirjutada.


Siim
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Keegi oskab öelda miks diislil tuleb turbo alles järgi 3000rpm´i pealt?
mondeo 1.8td originaalis peaks kuskil 2200 juba asi liikuma :(
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
stk
Postitusi: 202
Liitunud: 17.04.2006 17:14

Postitus Postitas stk »

tann15 kirjutas:Keegi oskab öelda miks diislil tuleb turbo alles järgi 3000rpm´i pealt?
mondeo 1.8td originaalis peaks kuskil 2200 juba asi liikuma :(
puutub see kuidagi 1,9tdi teemasse? ja kas sul kuidagi samad mured?

tee oma teema kui tahad!
stk
Postitusi: 202
Liitunud: 17.04.2006 17:14

Postitus Postitas stk »

saime siis lõpuks ka jälile milles viga on:D


kompressioon on 17,5 - 20 silindrites :evil:



uuel nädalal siis asi laiali ja vaatab mis seal all toimub.

arvatavasti kaan on korras, sest see sai eelmine aasta kriitilise pilguga üle vaadatud kui uus sai pandud ja jupid sees vahetatud.



ehk siis saaga jätkub veel :D
Vasta