2. leht 3-st

Postitatud: 22.11.2009 17:30
Postitas m14m5
kui aind kapott teist värvi pole midagi vaja karta, mind võeti ka rajalt maha, ja ainuke asi mille pärast saadi nokkida olid tagatuled, mis olid tumedad, kapoti kohta ei öeldud midagi, arvati vist kui nähti mu golfi et mingi põllurallikas, kuna terve auto rulliga üle värvitud, muud põhjust kinnipidamisele ei oska anda, kuid paberid olid korras ja lubati siiski edasi liikuda :-D
a üldse võiks uued numbrid olla, või sis need korralikult üle värvida, üldilmele annaks palju juurde.

Postitatud: 22.11.2009 23:26
Postitas Rommi
Aga mulle meeldib.Auto ei peagi ilus olema kui turbo peal on.

Postitatud: 24.11.2009 22:22
Postitas j-o-s-s
Tulevad ka uued numbrimärgid. Hetkel käsil polüretaan pukside tegemine ning ei pööra rõhku välimusele. Vahetamisse lähevad kõik kuluosad veermikus.

Pilt värskelt valatud ühest mootoripadjast.

Pilt

Postitatud: 24.11.2009 22:38
Postitas _siim_
Mis vahekorras poly valmis segasid?

Postitatud: 24.11.2009 23:03
Postitas j-o-s-s
Ühele kilole kulub 300g kõvendit.

Postitatud: 24.11.2009 23:19
Postitas _siim_
10:3 siis,
kui variandist ostetud siis olenevalt partiist võib see sul liiga pehmeks jääda.
Ma katsetasin sellega ning parim tulemus padjale tuli vahekorras 10:3,7

Postitatud: 24.11.2009 23:27
Postitas j-o-s-s
Ostsin Variant oü'st jah. Ma ise panin ka natukene rohkem kui 10:3 kuid neil on pakkuda kahe tugevusega ja ma võtsin tugevama, sain ennem kuivand tükki näha/katsuda. Täiesti piisav oli, vahe pehmemaga oli võrreldav.

Postitatud: 24.11.2009 23:45
Postitas eclipse
mis see väikse koguse hind on seal?

Postitatud: 24.11.2009 23:56
Postitas j-o-s-s
1kg vaiku + kõvendi sellele kokku 234.-

Postitatud: 25.11.2009 12:13
Postitas KaroK
j-o-s-s kirjutas:1kg vaiku + kõvendi sellele kokku 234.-
Soodne, kui arvestada seda, et näiteks vana mitsubishi galandi A-varuosa mootoripadi maksab ca. 1400 krooni. :-D

Postitatud: 25.11.2009 14:47
Postitas Mihkel
Paljudel uuematel autodel on nn. hüdro padjad ja seal ei ole selline ehitamine enam nii lihtne.
Ka uuekooli G2-el on juba hüdro padi nii ees kui paremal nurgas (see mis sul pildil).

Postitatud: 25.11.2009 18:38
Postitas eclipse
Kas sa vana kummi lõikasid seest välja või lisasid lihtsalt vanale peale? Kas selline süsteem ka kinni hoidma jääb? Ise olen proovinud klaasiliimiga, kuid see ei jäänud kummi külge kinni piisavalt kõvasti.

Postitatud: 25.11.2009 20:14
Postitas j-o-s-s
eclipse kirjutas:Kas sa vana kummi lõikasid seest välja või lisasid lihtsalt vanale peale? Kas selline süsteem ka kinni hoidma jääb? Ise olen proovinud klaasiliimiga, kuid see ei jäänud kummi külge kinni piisavalt kõvasti.
Vana sisu lõikasin enamjaolt välja, alles jäi niipalju mis seda puksi omal kohal hoiaks. Tugevuse kohapealt on see ikka nii jäik, et ei liigu see kuskile. Samas on ka see liimuvam kui klaasiliim.

Postitatud: 19.04.2010 10:01
Postitas j-o-s-s
Vahepeal on valmis saanud kollektor.1-4; 2-3 süsteemis. Kaane poolne flants 10mm roostevabast. torud ja põlved mustast materjalist.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 19.04.2010 10:44
Postitas Mihkel
Tavaline 1-2 ja 3-4 kokku LOG tüüpi kollektor nagu enamus malmkolled on.
Kuidas sa 1-4 ja 2-3 eraldi kokku loed?