2. leht 12-st

Postitatud: 22.11.2009 13:32
Postitas kilplane
Pilt
alt on selle järgi paika pandud.

aga mis ise arvate, kas 1mm kolbiloksuga oleks mõtet sõita või oleks see debiilne ettevõtmine? kolbi 2 serva peal on põlemis jäägid kah tekkinud. ilmselt blokk ovaalis.

Postitatud: 22.11.2009 13:45
Postitas Mihkel
Väga huvitavad oletused sul.
Mis tähendab 1mm kolviloks?

Oled sa kolvid mikromeetriga üle mõõtnud ja ka silindrid sisemikromeetriga ära kontrollinud?
Vastasel juhul tegeled sa nii huupi oletamisega kui üldse saab.

Postitatud: 22.11.2009 14:58
Postitas murjam
Mihklil õige jutt. Pealegi, külmalt peabki kuigipalju loksuma. Hammasrihma kohta: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=6078.
Jõudu jaksu!

Postitatud: 22.11.2009 17:18
Postitas kiil
Sellel valgel sulas midagi ära kui ma õigesti mäletan. Peale remonti sõitis veel küll ja küll(13.4@183 g-tech'iga parim). Viimasel omanikul läks midagi nihu ja siis jäi seisma.

Leidsin ühe video ka ülesse:
http://videos.streetfire.net/video/niss ... 122169.htm

Postitatud: 22.11.2009 17:24
Postitas kilplane
Huupi muidugi. :D pole jõudnud veel mõõta.pole kodus ühtegi piisavalt täpset mõõduriista.
Lihtsalt et tavaliselt on kolvid ikkagi üsna jäigalt hülsis, mul aga loksuvad uhkelt.

Postitatud: 22.11.2009 21:13
Postitas Roltzz1

Postitatud: 02.04.2010 11:56
Postitas kilplane
Et ei tunduks, et teema päris välja surnud, siis paar edusammu kah tehtud autoga.
lammutatud! :-D

tagasilla sai kenasti alt äta. ja lalai lammutatud
mootorit hakkasin eile kokku panema.

Kaanel tehtud sirgeks lihvimine, puksid vahetatud, klapid paika lihvitud, pestud.
Plokk käis lihvimises. Vänt sirgestatud ja lihvitud, oli teine ikka väga kõver. sellest oli ka tingitud saalede ebaühtlane kulumine.
nö. uus(õigemini uuem) õlipump. vanale mahtus kruvikas hammakate vahele, kuhu ei tohiks õligi mahtuda. Muidu nänni ostetud mootorile, tutikas veepump, saaled, tihendid(täielik komplekt, mis pole kuigi täielik.. :? kas kellelgi on jäänud üle SL kolle otsa tihendit? paki peal kirjas 2 aga sees oli 1 ), uued kaanepoldid, rihmad, rõngad jne.

paar pilti kah:

Pilt Pilt Pilt Pilt

Postitatud: 02.04.2010 16:22
Postitas zoom1
kilplane kirjutas:
Kaanel tehtud sirgeks lihvimine, puksid vahetatud, klapid paika lihvitud, pestud.
Kui kaas kõver on ka nukaliin kõver, seda ikka tead? :idea:
Võta hüdrokad välja ja keera nukad kinni, siis vaata käs käivad vabalt ringi.

Postitatud: 02.04.2010 17:56
Postitas kilplane
mul pole pukkide polte praegu.. a mis ma siis tegema peaks kui ka ei käi päris vabalt ringi? uue ostma?

Postitatud: 02.04.2010 18:50
Postitas jeff01
kilplane kirjutas:Huupi muidugi. :D pole jõudnud veel mõõta.pole kodus ühtegi piisavalt täpset mõõduriista.
Lihtsalt et tavaliselt on kolvid ikkagi üsna jäigalt hülsis, mul aga loksuvad uhkelt.
kui oleks 1mm nagu kusagil väitsid siis see mootor ka ei käiks. Silma järgi hinnates võib kolvi kroon tõesti vanal autol 1mm väiksem olla kui silinder aga reaalselt loeb rohkem seeliku mõõt ja see on ala mis on korralikult õlitatud, vähem abrasiivse käes hõõrdunud ja vähem kuuma saanud ja sellest tulenevalt ka vähem kulunud. Olen omanud mootorit millel rõngad kaant avades paistsid ja kolvid loksusid tuntavalt....ka külmkäivitustel oli kloppimine kuulda aga tolerants oli siiski vaid 0,16mm

Postitatud: 02.04.2010 21:22
Postitas zoom1
kilplane kirjutas:mul pole pukkide polte praegu.. a mis ma siis tegema peaks kui ka ei käi päris vabalt ringi? uue ostma?
Ma kontakte ise ei tea, aga eestis tehakse küll nukaliini sirgekspuurimist. Tuttav lasi mingi aeg teha oma kaanele. :)

Postitatud: 02.04.2010 23:39
Postitas eclipse
tõukur oü tegi minul

Postitatud: 02.04.2010 23:47
Postitas kilplane
Hea teada....

ma loodan, et homme on baltic bolt lahti. Sealt peaks korralikud poldid saama. Kruvin külge ja siis annan teada, kuidas on. küll aga vänt ei tahtnud küll alguses eriti liikuma anda. võtmega ei proovinud aga käega see eriti liikuma ei andnud. kõik pukid keerasin mitme järguga ettenähtud Nm-ni kinni. 42 keerasin, 41-44 oli ette nähtud. nüüd on muidugi kolvid ka juba küljes... on mõtet teda jõuga ringi hakata ajama või tuleks oodata, kuni mootorisse natu õli ka on kallatud? saalede ja vända vahele sai paksemat õli pandud. (liiga palju õli?)
VW mootoritel (mis pole lihvimises jne käinud) käis asi lihtsamalt.. alguses oli raske ja mingi aja pärast keerles vabast tahtest. aga see võttis vägevalt kinni. Ometi värskelt õigesse mõõtu lihvitud.

see kolviga jah, alguses lahti võtsin, siis see kolb loksus uhkelt seal hülsis.. lalali võtsin, siis nii hull ei olnudki.. küll aga jah, rõngad paistavad mul ka.
Hülss õnneks palju kulunud ei olegi, nagu alguses arvasin. ranti, mille rõngad on tekitanud, silmaga eriti näha ei ole aga küüne all on tunda. erinevalt meie G60 mootorist, mis oli end ise kas järgmisesse või ülejärgmisesse rem. mõõtu hoonind. muidugi enamus G laadurist oli ka mootorist pulbrikujul läbi käind aga see selleks :D

Postitatud: 03.04.2010 0:05
Postitas Motary1
Mõõda plastigauge'iga saale ja väntvõlli tolerants ära. Nissan näeb ette CA18DETile 0.021-0.048 mm. Plastigauge on kõige odavam ja lihtsam tööriist selle jaoks.

Postitatud: 03.04.2010 0:10
Postitas kilplane
et siis kõik pukid jälle maha.. wohoo... :D
ok aga igaksujuks tasuks ära jah, pärast jälle mine osta uued saaled ja oota tont teab kaua. kust neid muidu saab? palju maksavad? saab neid ka nädalavahetusel kusagilt? ma tean kuidas neid kasutatakse, aga pole isiklikult ühtegi käes hoidnud.

üks piinlik palve kah: kust ma rihma hammaka kiilu saan? :oops: