2. leht 17-st
Postitatud: 09.11.2009 13:43
Postitas mõll
Hiljuti nägin "5th Geari", kus võrreldi uut Opel VXR-i ja seda Lotust. Arvestades VXR-i suuremat võimsust ja paremaid pidureid, siis jäi Lotus ikka väga vähe maha. Ka see saatejuht, naine, ütles et see Lotus on tema unistuste auto ja pidas seda paremaks kui VXR-i. Ei, kuradi eriline ja huvitav auto on. Edu ehitamisel!
Postitatud: 09.11.2009 14:39
Postitas Jaan
Eks seegi video on iga väikese poisi märg unenägu olnud
lotus omega puhul ja masina mainet kujundanud

Postitatud: 09.11.2009 16:16
Postitas Audiophile
Tean.. kunagi Laki tuningu hoovis sõitis tõstuk sellele tagant otsa. Tagastange ja luuk kokku maksid juba mingi 70 vist + tööraha ja nipet näpet juurde. Eks see raha sealt tuli ilmselt.
ca 113000 kroonist kahju
Postitatud: 09.11.2009 17:08
Postitas Robinson
Audiophile kirjutas:Tean.. kunagi Laki tuningu hoovis sõitis tõstuk sellele tagant otsa. Tagastange ja luuk kokku maksid juba mingi 70 vist + tööraha ja nipet näpet juurde. Eks see raha sealt tuli ilmselt.
Sama lugu juhtus minul RS2-ga. Naine pidurdas musta jääga linna kiirusel Opel Vectrale tagant selga.Purustused olid minimaalsed.Jupid sebisin ise Revalist ja kokku läks see nali kuskil 70-raha.See on nende eriliste autode puhul tavaliselt reegel,et kui juhtub miskit mitte midagi suurt on kahju kuskil 100-kilo.Kui taastada nii,et asi jääks originaal ja ei kaotaks auto oma väärtust.
ca 113000 kroonist kahju
Postitatud: 10.11.2009 17:14
Postitas Audiophile
Nii auto on tänaseks spetsialistide juude viidud boosti ja hobujõu otsingutele..muu hulgas soetatud.
Uued Magnecori 8mm competition küünlajuhtmed
Küünlad
Süütepoolid
Süüte kommutaator.
Varsti ilmselt kuulda mis saama hakkab..äkki ikka ärkab ellu.
Infoks niipalju et summuti gaase reguleeriv klapp (jah sellel masinal on auto mootori soendamiseks selline seade) oli täiesti kinni..ime siis et üle 3000 rpm-i mootor väga ei käinud.
Bensiini rõhk kontrollitud. turborõhk hetkel 0,3 bar, ehk siis vabalthingav pmslt

Loodetavasti näeb varsti 0,9 bari kellal..kuigi õue vaadates tundub et sellega pole midagi peale hakata.
heissa
Postitatud: 11.11.2009 0:02
Postitas 635Driver
Kevadel võid musti jutte joonistada kuna usinad käed ja pead panevad selle varsti tööle nii nagu peab

Postitatud: 11.11.2009 0:19
Postitas marauder
Räägitakse et olla Ülemiste kandis täna tiirukaid teinud sarnane masin

Postitatud: 11.11.2009 10:15
Postitas RICE BURNER
Räägitakse et olla Ülemiste kandis täna tiirukaid teinud sarnane masin Very Happy
See on kahjuks vale info, sest auto on tõstukil ja ei ole võimeline kuhugi sõitma. Vähemalt lähipäevil.
Postitatud: 11.11.2009 11:32
Postitas marauder
Seda ma arvasin.
Postitatud: 11.11.2009 17:10
Postitas Rizto05
Arvatavasti klassivenna must Omega 3000 tiirutab Ülemistes vahepeal.

Postitatud: 12.11.2009 23:10
Postitas Alv
Audiophile kirjutas:
Varsti ilmselt kuulda mis saama hakkab..äkki ikka ärkab ellu.
Infoks niipalju et summuti gaase reguleeriv klapp (jah sellel masinal on auto mootori soendamiseks selline seade) oli täiesti kinni..ime siis et üle 3000 rpm-i mootor väga ei käinud.
Imelik
Mis moel nad kinni olid?Tõstukil olles alt vaatasin siis need hoovad seal kül liikusid ilusti.Muidugi summutisse sisse ei piilunud.Olid nad siis seest puru või mis nendega juhtunud oli?
Postitatud: 13.11.2009 0:33
Postitas Mihkel
Nende klappide vaakumjuhtimine pidi tuksis olema nagu Viljarilt kuulsin.
Postitatud: 13.11.2009 1:23
Postitas Alv
Kui gaasi vajutasid siis liikusid.Ju siis ei liikunud õigel ajal ja õigesti.Minuarust oleks kaval nad üldse sealt minema visata.
Postitatud: 13.11.2009 2:34
Postitas GhostRider
Miks inimestel on komme asju minema visata kui nad ei tööta ?
Kui ikka teadja inimesed selle paigaldasid sinna siis juu see ikka peab seal olema ja on hea.

Postitatud: 13.11.2009 2:49
Postitas Mardo
kaldun ka arvama, et auto omanik kasutab siiski originaal osasid, va
juhul kui möödapääs on vältimatu.