2. leht 5-st
Postitatud: 08.11.2009 21:04
Postitas carl93
Postitatud: 08.11.2009 21:14
Postitas hents99
Oh jummal....oli sul kuhugi kiire selle kollega, et sellise tegid ?
Tohib küsida, mis kaalutlustel sa sellise disaini kasuks otsustasid ?
Edit: Miinimum oleks võind midagi selle moodi olla.
Mersul on päris palju ruumi.
Postitatud: 08.11.2009 21:27
Postitas carl93
kuna sumps tuleb otse läbi siis võiks ka mingi takistus olla ja kuna toru seina paksus oli ikka päris paks ja toruväänamis pinki polnud siis läksin kergemat teed.
Postitatud: 08.11.2009 21:32
Postitas Master003
heints99 see sinu 190 kapotialune?
to carl: originaal oleks vist mõistlikum olnud.
sulle küsimus. miks välditakse nii sisse laskes kui väljalaskes suuri nurki?
sul seal vähemalt 90 kraadi?
Postitatud: 08.11.2009 21:34
Postitas RFL
carl93 kirjutas:kuna sumps tuleb otse läbi siis võiks ka mingi takistus olla
Kui raske on siis foorumis tuhnida enne, kui selliste "teadmistega" midagi ehitada?
Postitatud: 08.11.2009 21:35
Postitas carl93
No kui toru saab ja aega leiab siis teeb uue kolle. Hents räägi mis moodi sa lahendasi karpa ja lõdviku vahelise süsteemi?
Postitatud: 08.11.2009 21:36
Postitas Master003
carl93 kirjutas:No kui toru saab ja aega leiab siis teeb uue kolle. Hents räägi mis moodi sa lahendasi karpa ja lõdviku vahelise süsteemi?
seal ju pole enam ammu karpa mootorit. 3,2l on juba täis sissepritega
Postitatud: 08.11.2009 21:45
Postitas hents99
Master003 kirjutas:carl93 kirjutas:No kui toru saab ja aega leiab siis teeb uue kolle. Hents räägi mis moodi sa lahendasi karpa ja lõdviku vahelise süsteemi?
seal ju pole enam ammu karpa mootorit. 3,2l on juba täis sissepritega
Jah, esiteks pole mingit karpat, kas sa ei tea, mis mootor sul on. Mis auto sul on ?
Kas 190 või 190E. Nagu sakslastel ikka, E tähendab sissepritset.
Teiseks,

3.2 on R6 mootor ja 24V. Pildil olev on 1.8 R4, pole minu oma, aga üks minu tehtu. See 1.8 käib VEMS`iga, mitte mingi karpa või veel enam monopritsega.
Ma tahaks ausaltöelda näha, mismoodi sa KE-jetiga pilli käima saad, enne seda aga TEOSTUST.
Draw through süsteemi ehitus käib sul selgelt üle jõu vaadates turbokollet.
Postitatud: 08.11.2009 21:48
Postitas telerex
se kollektor on küll paras küünlajalg aga no vigadest õpitakse. :D
Postitatud: 08.11.2009 21:53
Postitas laurz
Milleks kõvatada pool kõvade projektidega

Aga edu siiski

Postitatud: 08.11.2009 22:02
Postitas carl93
Rahu rahu olge maru rahulikult juba hakkab teist ehitama vähe
paremat

Postitatud: 08.11.2009 22:36
Postitas cthen
carl93 kirjutas:Rahu rahu olge maru rahulikult juba hakkab teist ehitama vähe
paremat

Ehk räägid või teed mingid joonise kasvõi ennem kui tegema seda "vähe paremat" kollektorit?

Postitatud: 08.11.2009 23:03
Postitas hents99
Mõtle rahulikult ja tee uus.
Nagu mainisin, siis ruumi on VÄGA PALJU. Ma tegin isegi R6 24V mootorile korraliku pika turbokollektori. (ca 60cm torupikkusega tagumised ja 40cm pikkusega esimesed 3 pütti, tegu divided entry turbiiniga).
Sina võid kolle pikkuseks vabalt mingi 50-70cm teha.
Ja kõigepealt pane paika turbo, fikseeri see mootori külge, mitte et kollektor seda hoiaks, viimasel juhul tee kollektorile tugi.
Kõige sobivam koht on generaatori koht, või selle alune, vaata, et õli äravool "normaalne" saaks. Geneka saad viia sinna, kus käib muidu konditsioneeri pump.
Postitatud: 15.11.2009 17:36
Postitas carl93
Nädalavahetus põmst möödas ja sai siis juppe soetatud,muidugi olid palju autopoed kinni ja siis teised jupid saab esmaspäeval
Jupid mis soetasin:
koonusfilter(suur)
sportsumps(mufflex)
cooler
stroboskoop(ette tuledesse)
Postitatud: 15.11.2009 18:34
Postitas telerex