2. leht 2-st
Postitatud: 09.11.2009 0:40
Postitas Kaarel
mart154 kirjutas:pilt
12.6 => 12.5
ilmselt OMC-l oleks rohkem kasu
Postitatud: 09.11.2009 1:08
Postitas KungLao
mart154 kirjutas:
12.6 => 12.5
Sellise setinguga paraku igapäevaselt sõita ei saaks.
sul seal kast ka taga või puhub otse filtrile?
Postitatud: 09.11.2009 2:09
Postitas Astrona
murjam kirjutas:
Ma prooviks pigem midagi seesugust teha, mis muidugi eeldaks üsnagi suurt sisselaskeõhu ava kuskil auto esiosas. Aga see on vaid minu arvamus ja ma pole isegi Maximum Boost'i otsast lõpuni läbi lugenud

.
Anduriga rõhku mõõta oleks super! Saaks kohe teada, milline variant kõige efektiivsem. Tuleb vaid piisava täpsusega andur leida.
Ot kas see on mingi uuem sisselaske disaini programm, millega te neid skeeme genereerite?
Kunagi arvutasin veel sellist asja, et kui sa tänu selle koguja tegemisele rikud autol selle osa voolujoonelisuseteguri 0.3 pealt 1.0 peale ja seda mingi 20x30cm alal, siis <150hj masinal kasvab tuuletakistus rohkem kui võimsus

Jätsin aga arvestamata asjaolu, et see trompet imeb ju autot edasi
Tuleb otsida "veevoolikuga" välja mingi punkt võimalikest alternatiividest, kus on rõhk kõige suurem, ja panna sinna nii väike trompet kui võimalik, et tuuletakistust ei suurendaks. Radika iluvõre peaks olema sellejaoks lausa loodud. Peale paigaldust tasub üle mõõta, ega seal punktis rõhk ei langenud. "Tuulekast" tuleks hermeetiliseks teha, et õhk ei pääseks mootori ruumi ja vastupidi - näiteks kui kapoti all on vaakum, imeks see kasti ikka tühjaks. Pealeselle tuleks see isoleerida kapotialusest soojusest. Ei maksa ka unustada, et tuleb kasutada kergeid materiale, kuna võit on väike.
Postitatud: 09.11.2009 14:47
Postitas KungLao
Ot kas see on mingi uuem sisselaske disaini programm, millega te neid skeeme genereerite?

windows paint genereerib

Postitatud: 10.11.2009 2:17
Postitas KungLao
vee voolikuga mõõtmise kohta infi otsides leidsin sellise lingi:
http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=0629
kõigile 5le peatükile võiks silma peale visata, kellel huvi.