Dynod eestis
minuteada ei ole kuskil maailmas vastupidist järgnevale:
1) Kõik jõumõõtmised e. lihtsalt tõmbed dynos tehakse auto omaniku vastutusel, va. juhud kus laest tõmbe ajal krohvi autole kukub või muu abstraktne näide
2) Kõik progetavad ajud on ilma garantiita! St. paigaldusele antakse garantii ja seadmele, seadistusele ja mootorile hiljem aga MITTE kunagi.
1) Kõik jõumõõtmised e. lihtsalt tõmbed dynos tehakse auto omaniku vastutusel, va. juhud kus laest tõmbe ajal krohvi autole kukub või muu abstraktne näide
2) Kõik progetavad ajud on ilma garantiita! St. paigaldusele antakse garantii ja seadmele, seadistusele ja mootorile hiljem aga MITTE kunagi.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Mis garantiid sa tahad saada. Garantii annab sulle mootori tegija. Garantii saad sellele, et Hesteciga ja juhtmetega midagi ei juhtu. Kuidas sinu arvates saab pingis tõmbaja anda garantiid mootorile kui ta seda ise kokku pole pannud. Hea häälestaja ongi see kes juba tunnetab kui midagi jama on või kui ei käitu nii nagu peab. Nii see ka ei ole, et ronib mingi tüüp pinki oma pool piduste saaledega või puruks sisemise klapivedruga, et las nüüd tõmbab siis saan uue mootori endale. Soomes on suur silt dynoruumi üksel "Siseneda omal vastutusel" Kui pinki tulla Hestecit häälestama siis omanik ise nimetab kui palju jõudu tahab saada. Kui enne selle jõu saavutamist ilmnevad näiteks, et bensupump ei suuda toetada või et pihustid saavad otsa või mingi muu jama süütega siis tõmme katkestatakse kohe ja omanik saadetakse koju vigade parandusele. Aga et pinki tullakse väitma, et ilgelt tugevad kolvid ja kepsud on ning peavad igal juhul vastu, siis see on ju oma vastutus.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Uuendaks teemat. Kevade tulekuga seoses ehk teistelgi veel analoogne huvi tekkinud...
Kuhu tasuks tänase päeva seisuga Tallinnas dünosse minna?
Kes kus viimati käinud ja mis kohta soovitatakse?
Laki? Töötab - ei tööta?
Ligur?
EK-racing?
Veel mingeid valikuvõimalusi?
Kuhu tasuks tänase päeva seisuga Tallinnas dünosse minna?
Kes kus viimati käinud ja mis kohta soovitatakse?
Laki? Töötab - ei tööta?
Ligur?
EK-racing?
Veel mingeid valikuvõimalusi?
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
Lakis hiljuti stendi polnud.
Samuti ei tööta hetkel ka EK-Racingu stend, vähemalt mõned nädalad tagasi ei töödanud,
kuna pidavat mingi reguleerimine olema seoses uue arvutiga.
Samuti ei tööta hetkel ka EK-Racingu stend, vähemalt mõned nädalad tagasi ei töödanud,
kuna pidavat mingi reguleerimine olema seoses uue arvutiga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ehk siis Eestis puudub jällegi pink... noh see usaldusväärsuse küss oli minuarust ka Laki pingiga.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)