2. leht 3-st

Postitatud: 07.10.2009 19:51
Postitas ranzu
Master003 kirjutas:kas oled awd versjoonile ise t5 mootori peale aretanud? või vastupidi?
mis kere peal on volvo mootor?
Autoks volvo v70R awd 1998a 2.3 184kw

Postitatud: 07.10.2009 20:16
Postitas Master003
ei usu et sul see awd vahekast 500-600hp välja kannatab

Postitatud: 07.10.2009 22:16
Postitas aibast
No jah, vist vaja kellelgi ennem välja mõelda mida lõpuks tahetakse ja siis otsast pihta hakkata tegemisega. Kui tahad igapäeva sõidukit, siis vast sul rohkem vaja korralikku laias alas istuvat momenti mitte max hobuseid.

Postitatud: 07.10.2009 22:16
Postitas hents99
mart154 kirjutas:oled sa ikka 600hp autoga sõitnud, et sa seda tahad "tänavaautoks"???


400hp ja korraliku lukus difriga (tagavedu) on juba ÜÜÜSNA ebamugav tänavasõiduks.

Olen ka 600hp ja 850hp "tänavaautoga" sõitnud... Lõbus on, aga väga väga ebamugav, igapäevaselt, ei ei ei!

Heh, on-off tüüpi sidur, valgusfoori tagant stardid, kui ees olev auto on 50m kaugusel. Ei mingit siduri libistamist, üritad vaikselt startida, armatuur väriseb nii, et tahab sülle tulla.....600hp pole palju, aga igapäevaautole.... nojah....samas ega max võimsusega ei sõida tänaval, aga numbrid on suht igas alas 2x suuremad.

Postitatud: 07.10.2009 22:29
Postitas mart154
hents99 kirjutas:
mart154 kirjutas:oled sa ikka 600hp autoga sõitnud, et sa seda tahad "tänavaautoks"???


400hp ja korraliku lukus difriga (tagavedu) on juba ÜÜÜSNA ebamugav tänavasõiduks.

Olen ka 600hp ja 850hp "tänavaautoga" sõitnud... Lõbus on, aga väga väga ebamugav, igapäevaselt, ei ei ei!

Heh, on-off tüüpi sidur, valgusfoori tagant stardid, kui ees olev auto on 50m kaugusel. Ei mingit siduri libistamist, üritad vaikselt startida, armatuur väriseb nii, et tahab sülle tulla.....600hp pole palju, aga igapäevaautole.... nojah....samas ega max võimsusega ei sõida tänaval, aga numbrid on suht igas alas 2x suuremad.
Siduriga on mul isegi vedanud üsna :)
A vasak jalg sai musklisse küll.. Alguses polnud musklis, siis sai ikka starterit ka piinata.

Lisaks kõigele sellele mõnusale, mis sa rääkisid, on iga möödasõidu ajal võimalik lõpetada kummalgi pool teed võsas. Vahet pole, mis käigul.

Ja jumal hoidku, kui vihma veel peaks sadama... Siis ei tohi hetkekski unustada, mis autoga sõidad. Gaasipedaaliga peab ikka väga ettevaatlik olema.

Selline asi, nagu rahulik chillimine tuleb täiesti ära unustada.

Iga kord bemarist tulles tundub mu 85kw Peugeot ikka nii mõnus auto :)


A kas ma kahetsen bemmi ehitamist? Oooooei!!! :evil:
A kas ma tahaks veel 400hp juurde? Oooooja! :badgrin:

Postitatud: 07.10.2009 22:45
Postitas Astrona
mart154 kirjutas:Lisaks kõigele sellele mõnusale, mis sa rääkisid, on iga möödasõidu ajal võimalik lõpetada kummalgi pool teed võsas. Vahet pole, mis käigul....
Iga kord bemarist tulles tundub mu 85kw Peugeot ikka nii mõnus auto :)
Mida võimsam on väikse mootoriga auto, seda lihtsam on kruisida, kuna kogemata suur turbo spoolima ei hakka :) ja alla 3000 on sportnukkide tõttu väänet vähem kui stockis :) Ses mõttes kui sel 2.3'el 2000rpm juures 600nm (140hj) väikse turboga võtta nii et 5000 peal oleks kasvõi ainult 350hj, oleks lõbu juba laialt, nii linnas kui maanteel. Raja jaoks vaataks ikka sellise turbo mist 5000-7000 vahemikus toimiks hästi.

Kui ma atm kastiga 124kw nissanist 35kw manuaal kastiga citroeni istusin, tundus see kah kiirem, kuna mõlemal 100ni kiirendus oli 9-10s, aga citroenil kerge massi tõttu 50ni kiirendus parem ja pedaali response antud turbokast 100x kiirem, ning pöörde läks nagu bike. Pealegi tänaval 2x3m auto on alati praktilisem, nii süstimisel kui parkimisel. Rääkimata kiirelt maha ja peale käivatest stock vöödest ja mugavatest stock istmetest.

Postitatud: 07.10.2009 23:55
Postitas volvo245
ranzu kirjutas:Kus oleks kasulik juppe osta või siis tellida.
http://www.stenparnermotor.se/
Pole just odav,aga vend teab mis teeb

Postitatud: 08.10.2009 11:13
Postitas hents99
volvo245 kirjutas:
ranzu kirjutas:Kus oleks kasulik juppe osta või siis tellida.
http://www.stenparnermotor.se/
Pole just odav,aga vend teab mis teeb
Hinnad on pigem odavad, kui kallid.

Postitatud: 08.10.2009 11:44
Postitas AndresZ
Hinnad jah seal mõistlikud :) Ise kasutan sealt tellitud H-profiil kepse.
Soovitan soojalt....

Postitatud: 08.10.2009 12:55
Postitas Jaan
mart154 kirjutas:400hp ja korraliku lukus difriga (tagavedu) on juba ÜÜÜSNA ebamugav tänavasõiduks.
A kas ma kahetsen bemmi ehitamist? Oooooei!!! :evil:
A kas ma tahaks veel 400hp juurde? Oooooja! :badgrin:
Kas sul on nüüd mõni dünograafik ka näidata või räägid sa IHP-st?(Internet Horse Power) ja eeldad, et võiks olla 400 jõudu?

Postitatud: 08.10.2009 13:12
Postitas mart154
12.3 @ 181 on väga mõõdetud aeg
Ja 1410kg koos minu ja 10 liitri kütusega on ka väga kaalutud miidurannas.

Seega 12.3 sõitmise ajal võis kaalukest olla 1430-1440

Edasi suhtle mr Calculatoriga. :)

Mina enne kevadet dünosse ei lähe.

Postitatud: 08.10.2009 13:25
Postitas Jaan
Vot siit tuligi lahendus drag racing 2010 teemasse ka ära. Käid dünos ja kaalul ära ja saad E.T aja välja arvutada, keegi ei pea Haapsallu enam roikuma minema. :-D

Postitatud: 14.12.2009 12:47
Postitas Erkki
Mida sa ikka selle 600 hp linnas teed, saad 50 kiirendada vb natuke kiiremini või siis mitte, sõidad nagu see siin http://www.youtube.com/watch?v=BK8hdHiC14U
Pealegi ma arvan et sellele volvole 300+ natuke hobuseid on küll ja veel, juba stockis on see auto küllaltki võimas ja võimsam kui enamus eestis liikuvaid 1,9 tdi´si :p . Telli endale mingi korralik chip, sisse- ja väljalase käi korralikult üle ja ongi 300hp
Kui tahad 12 sec või kiiremaid aegu sõita ja tahad seda teha volvoga siis osta endale turbomootoriga vana 700 seeria volvo millel originaalis sepis kolvid, kepsud ja mis on väga lihtsalt ja kindlasti odavamalt ehitatavad mootorid kui r5´ed soovitusliku kirjanduse leiad lehelt www.turbobricks.com + saad kaasa tagaveo rõõmud :D

Postitatud: 14.12.2009 13:27
Postitas Master003
Erkki kirjutas:Mida sa ikka selle 600 hp linnas teed, saad 50 kiirendada vb natuke kiiremini või siis mitte, sõidad nagu see siin http://www.youtube.com/watch?v=BK8hdHiC14U
Pealegi ma arvan et sellele volvole 300+ natuke hobuseid on küll ja veel, juba stockis on see auto küllaltki võimas ja võimsam kui enamus eestis liikuvaid 1,9 tdi´si :p . Telli endale mingi korralik chip, sisse- ja väljalase käi korralikult üle ja ongi 300hp
Kui tahad 12 sec või kiiremaid aegu sõita ja tahad seda teha volvoga siis osta endale turbomootoriga vana 700 seeria volvo millel originaalis sepis kolvid, kepsud ja mis on väga lihtsalt ja kindlasti odavamalt ehitatavad mootorid kui r5´ed soovitusliku kirjanduse leiad lehelt www.turbobricks.com + saad kaasa tagaveo rõõmud :D
ära alahinda r5.

t5 liigub rohkem mootori tuningut kui vanadele 700 ja 900 mootoritele

Postitatud: 14.12.2009 14:02
Postitas Erkki
Ei alahindagi, endagi autot liigutab r5 või siis t5 :p