volvo 2.3 turbo 184kw./soov saada 500-600hp.Kuidas?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

ranzu
Postitusi: 7
Liitunud: 10.11.2008 12:07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ranzu »

Master003 kirjutas:kas oled awd versjoonile ise t5 mootori peale aretanud? või vastupidi?
mis kere peal on volvo mootor?
Autoks volvo v70R awd 1998a 2.3 184kw
Master003
Postitusi: 222
Liitunud: 11.04.2006 18:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Master003 »

ei usu et sul see awd vahekast 500-600hp välja kannatab
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
aibast
Postitusi: 121
Liitunud: 27.06.2005 10:11

Postitus Postitas aibast »

No jah, vist vaja kellelgi ennem välja mõelda mida lõpuks tahetakse ja siis otsast pihta hakkata tegemisega. Kui tahad igapäeva sõidukit, siis vast sul rohkem vaja korralikku laias alas istuvat momenti mitte max hobuseid.
Viimati muutis aibast, 07.10.2009 22:21, muudetud 2 korda kokku.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

mart154 kirjutas:oled sa ikka 600hp autoga sõitnud, et sa seda tahad "tänavaautoks"???


400hp ja korraliku lukus difriga (tagavedu) on juba ÜÜÜSNA ebamugav tänavasõiduks.

Olen ka 600hp ja 850hp "tänavaautoga" sõitnud... Lõbus on, aga väga väga ebamugav, igapäevaselt, ei ei ei!

Heh, on-off tüüpi sidur, valgusfoori tagant stardid, kui ees olev auto on 50m kaugusel. Ei mingit siduri libistamist, üritad vaikselt startida, armatuur väriseb nii, et tahab sülle tulla.....600hp pole palju, aga igapäevaautole.... nojah....samas ega max võimsusega ei sõida tänaval, aga numbrid on suht igas alas 2x suuremad.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

hents99 kirjutas:
mart154 kirjutas:oled sa ikka 600hp autoga sõitnud, et sa seda tahad "tänavaautoks"???


400hp ja korraliku lukus difriga (tagavedu) on juba ÜÜÜSNA ebamugav tänavasõiduks.

Olen ka 600hp ja 850hp "tänavaautoga" sõitnud... Lõbus on, aga väga väga ebamugav, igapäevaselt, ei ei ei!

Heh, on-off tüüpi sidur, valgusfoori tagant stardid, kui ees olev auto on 50m kaugusel. Ei mingit siduri libistamist, üritad vaikselt startida, armatuur väriseb nii, et tahab sülle tulla.....600hp pole palju, aga igapäevaautole.... nojah....samas ega max võimsusega ei sõida tänaval, aga numbrid on suht igas alas 2x suuremad.
Siduriga on mul isegi vedanud üsna :)
A vasak jalg sai musklisse küll.. Alguses polnud musklis, siis sai ikka starterit ka piinata.

Lisaks kõigele sellele mõnusale, mis sa rääkisid, on iga möödasõidu ajal võimalik lõpetada kummalgi pool teed võsas. Vahet pole, mis käigul.

Ja jumal hoidku, kui vihma veel peaks sadama... Siis ei tohi hetkekski unustada, mis autoga sõidad. Gaasipedaaliga peab ikka väga ettevaatlik olema.

Selline asi, nagu rahulik chillimine tuleb täiesti ära unustada.

Iga kord bemarist tulles tundub mu 85kw Peugeot ikka nii mõnus auto :)


A kas ma kahetsen bemmi ehitamist? Oooooei!!! :evil:
A kas ma tahaks veel 400hp juurde? Oooooja! :badgrin:
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

mart154 kirjutas:Lisaks kõigele sellele mõnusale, mis sa rääkisid, on iga möödasõidu ajal võimalik lõpetada kummalgi pool teed võsas. Vahet pole, mis käigul....
Iga kord bemarist tulles tundub mu 85kw Peugeot ikka nii mõnus auto :)
Mida võimsam on väikse mootoriga auto, seda lihtsam on kruisida, kuna kogemata suur turbo spoolima ei hakka :) ja alla 3000 on sportnukkide tõttu väänet vähem kui stockis :) Ses mõttes kui sel 2.3'el 2000rpm juures 600nm (140hj) väikse turboga võtta nii et 5000 peal oleks kasvõi ainult 350hj, oleks lõbu juba laialt, nii linnas kui maanteel. Raja jaoks vaataks ikka sellise turbo mist 5000-7000 vahemikus toimiks hästi.

Kui ma atm kastiga 124kw nissanist 35kw manuaal kastiga citroeni istusin, tundus see kah kiirem, kuna mõlemal 100ni kiirendus oli 9-10s, aga citroenil kerge massi tõttu 50ni kiirendus parem ja pedaali response antud turbokast 100x kiirem, ning pöörde läks nagu bike. Pealegi tänaval 2x3m auto on alati praktilisem, nii süstimisel kui parkimisel. Rääkimata kiirelt maha ja peale käivatest stock vöödest ja mugavatest stock istmetest.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
volvo245
Postitusi: 24
Liitunud: 07.06.2006 23:25
Asukoht: tln
Kontakt:

Postitus Postitas volvo245 »

ranzu kirjutas:Kus oleks kasulik juppe osta või siis tellida.
http://www.stenparnermotor.se/
Pole just odav,aga vend teab mis teeb
[url=http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?t=614]1990 VOLVO 740 B230FT 0.8 Bar VX cam.and Eiker E1 7,5x17" rims[/url]
[url=http://hot.ee/hallkoer/vol.jpg]1990 VOLVO 760 B230FT[/url]
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

volvo245 kirjutas:
ranzu kirjutas:Kus oleks kasulik juppe osta või siis tellida.
http://www.stenparnermotor.se/
Pole just odav,aga vend teab mis teeb
Hinnad on pigem odavad, kui kallid.
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

Hinnad jah seal mõistlikud :) Ise kasutan sealt tellitud H-profiil kepse.
Soovitan soojalt....
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

mart154 kirjutas:400hp ja korraliku lukus difriga (tagavedu) on juba ÜÜÜSNA ebamugav tänavasõiduks.
A kas ma kahetsen bemmi ehitamist? Oooooei!!! :evil:
A kas ma tahaks veel 400hp juurde? Oooooja! :badgrin:
Kas sul on nüüd mõni dünograafik ka näidata või räägid sa IHP-st?(Internet Horse Power) ja eeldad, et võiks olla 400 jõudu?
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

12.3 @ 181 on väga mõõdetud aeg
Ja 1410kg koos minu ja 10 liitri kütusega on ka väga kaalutud miidurannas.

Seega 12.3 sõitmise ajal võis kaalukest olla 1430-1440

Edasi suhtle mr Calculatoriga. :)

Mina enne kevadet dünosse ei lähe.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Vot siit tuligi lahendus drag racing 2010 teemasse ka ära. Käid dünos ja kaalul ära ja saad E.T aja välja arvutada, keegi ei pea Haapsallu enam roikuma minema. :-D
Erkki
Postitusi: 6
Liitunud: 14.02.2006 22:24
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Erkki »

Mida sa ikka selle 600 hp linnas teed, saad 50 kiirendada vb natuke kiiremini või siis mitte, sõidad nagu see siin http://www.youtube.com/watch?v=BK8hdHiC14U
Pealegi ma arvan et sellele volvole 300+ natuke hobuseid on küll ja veel, juba stockis on see auto küllaltki võimas ja võimsam kui enamus eestis liikuvaid 1,9 tdi´si :p . Telli endale mingi korralik chip, sisse- ja väljalase käi korralikult üle ja ongi 300hp
Kui tahad 12 sec või kiiremaid aegu sõita ja tahad seda teha volvoga siis osta endale turbomootoriga vana 700 seeria volvo millel originaalis sepis kolvid, kepsud ja mis on väga lihtsalt ja kindlasti odavamalt ehitatavad mootorid kui r5´ed soovitusliku kirjanduse leiad lehelt www.turbobricks.com + saad kaasa tagaveo rõõmud :D
Master003
Postitusi: 222
Liitunud: 11.04.2006 18:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Master003 »

Erkki kirjutas:Mida sa ikka selle 600 hp linnas teed, saad 50 kiirendada vb natuke kiiremini või siis mitte, sõidad nagu see siin http://www.youtube.com/watch?v=BK8hdHiC14U
Pealegi ma arvan et sellele volvole 300+ natuke hobuseid on küll ja veel, juba stockis on see auto küllaltki võimas ja võimsam kui enamus eestis liikuvaid 1,9 tdi´si :p . Telli endale mingi korralik chip, sisse- ja väljalase käi korralikult üle ja ongi 300hp
Kui tahad 12 sec või kiiremaid aegu sõita ja tahad seda teha volvoga siis osta endale turbomootoriga vana 700 seeria volvo millel originaalis sepis kolvid, kepsud ja mis on väga lihtsalt ja kindlasti odavamalt ehitatavad mootorid kui r5´ed soovitusliku kirjanduse leiad lehelt www.turbobricks.com + saad kaasa tagaveo rõõmud :D
ära alahinda r5.

t5 liigub rohkem mootori tuningut kui vanadele 700 ja 900 mootoritele
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
Erkki
Postitusi: 6
Liitunud: 14.02.2006 22:24
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Erkki »

Ei alahindagi, endagi autot liigutab r5 või siis t5 :p
Vasta