Postitatud: 28.09.2009 9:55
tegelikult oleks vaja hoopis turboautode klassi, mille töömahud oleksid 2700 ja 2800 cc vahel 

Ära hakka nüüd kruttima teemat üles ja vasta lihtsalt, kas oleksid sõitja, kui oleks uus klass kuni 2000cc laetud?Astrona kirjutas:Teema algatuses pole mainitud mitmest cc'st jutt käib? 4000cc (/1,7)? Et Ilmars kah väiksesse klassi mahuks?Mart arvas automaagiliselt: 2.0T. Aga miks-mitte 2.2T (10v audid ja ivari bemm
) või siis hoopis 3500cc (...2059cc), et remont-mõõdus-kolbidega 2.0'id ikka kah sisse mahuks?
Oletades, et turboclubis kolab heal juhul pool seltskonnast (unustada ei maksa ka naabreid) ja aimateset reaalselt jõuaks JAH vastanutest rajale 1/3 ja nendest iga viies oleks kohal iga võistlus, siis oleks klassi täituvus juba suurem kui selle hooaja A, B, C's. 32/3x2 = 21 autot, millest 4tk igakord kohal?
Mina vastasin pollile JAH. Usaldusväärsust näeb kevadel. IMO juba mainitud "1/3 jõuab kunagi kohale kellest 1/5 igakord kohal".RFL kirjutas:Sellepärast tahakski nimeliselt teada saada, et oleks selge, kui usaldusväärsed selle polli tulemused üldse on.
Ma ei mõtle enda vaid publiku peale! C'mon, kellele on vaja <1808ccT (...3074cc) klassi? Kõige levinum turbomootori maht peaks olema ikkagi 2.0T ja ilma selleta poleks nagu pointi, peale selle on kiiretel masinatel juba 1mm suuremad kolvid, mis ei tohiks olla keelatud jne, seega alla 2.1T klassi poleks mõtet, ja siis oleks juba narr 10v välja jätta (aga see enam ei muudaks vist palju, kindlasti tasub korra läbi arutada). See oleks aga juba peaaegu sama kui A-klassis lubada ülelaadimist, mis tähendaks omakorda, et sinna mahuks ka ilmarsid :D Võibolla rõhuda sellele, et mahutaks väiksed turbo-autod A klassi korrutades ülelaadimine kasvõi 1.9'ga. Krt, kisub OT'ks ära.Raceboy kirjutas:Ma arvan, et ühe mootori/töömahuga tähtsust ei maksaks liiga palju ületähtsustada. Kui 1809cc ei mahu mingisse klassi, siis ei ole see maailma lõpp.
Praegu hakkabki järjest rohkem tunduma, et enamik siinrääkijaist tahab lihtsalt väikest turboklassi, kus konkurentsivõimeline olla ja kardab võistelda endast kiirematega.
Tõesti, kes teab ?hents99 kirjutas:Jama jällegi 2.2T Audi omanikel. Pigem võiks olla kuni 22xx cc`d
2.2T Audisid osaleb samas päris palju. Kas nad nüüd võiksid olla pigem kuni 3000cc või oma mahuni? Kes teab, kuidas parem/õiglasem oleks.
Kui nii minema hakata järjest edasi, siis jõuate lõpuks 3000cc'ni ju välja. Miks te siis Mazda 3&6 MPS'id kõrvale jätate oma 2.3 mootoritega...neist võib kindlasti kõvasti pauku tulla veel.hents99 kirjutas:Jama jällegi 2.2T Audi omanikel. Pigem võiks olla kuni 22xx cc`d
2.2T Audisid osaleb samas päris palju. Kas nad nüüd võiksid olla pigem kuni 3000cc või oma mahuni? Kes teab, kuidas parem/õiglasem oleks.