2. leht 2-st
Postitatud: 10.10.2009 1:10
Postitas Mardo
väheke uuritud selle diisli kepsu kohta ja tulemus selline, et
soomes teadaolevalt 4-5 autot millel diisli keps ja 700-800hp ringi.
kindlasti on neid igalpool mujal veelgi...
Käes hoides on asi ikka hoopis teisest luust kui need bensuka teibad.
Postitatud: 11.10.2009 12:44
Postitas flm
RFL, äkki saad jagada privas kontakti, et kes Sulle need puksid treis ja sisse pressis.
Huvitav, kas m21 ja m51 diislil sama keps?
Tekkis ka küsimus, et kas ARP kepsupoldid õigustavad oma hinda ja on neil mõtet kui ulmepöördeid mootor nagunii nägema ei hakka? Hetkel plaanis bmw uued originaalpoldid hankida.
Postitatud: 11.10.2009 13:05
Postitas Mardo
tootekood vähemalt küll sama m21 kepsul pole.
EDIT: Ja meil eestiski sõidab võistlustel üks bmw kaasa millel m51 kepsud

Postitatud: 12.10.2009 16:16
Postitas HP
130mm keps paar korda pooleks lastud. Esimene kord oli kondlasti detonatsioon aga viimast korda ei tea polnud detonatsiooni jälgi.
Nüüd M51 kepsud ja hetkel veel kestab

Postitatud: 12.10.2009 20:16
Postitas flm
Kui kasutad m51 kepsu, siis äkki tead ka, mis neil m21 omaga võrreldes vahet on?
Re: BMW kepsu vastupidavus (M20 130mm)
Postitatud: 04.02.2011 2:37
Postitas seff
räägime originaalkepsude vastupidamise teemal edasi,kindlasti on kogemusi juurde tulnud:
Re: BMW kepsu vastupidavus (M20 130mm)
Postitatud: 15.09.2011 20:40
Postitas Molotov51
M21 kepsul sõrm mõni mm peenem, kui M51 omal. Muidu tundub samasse auku.