2. leht 17-st

Postitatud: 18.08.2009 20:54
Postitas Aigo
aga küsiks sellist aasja, et kui ehitada 2x2 coilpack'i asemele 4 ühest coili kas see parandaks midagi originaal ajuga? või kuidas oleks võimalik saada võimsamat sädet?

Postitatud: 18.08.2009 23:05
Postitas arne13
Aigo kirjutas:aga küsiks sellist aasja, et kui ehitada 2x2 coilpack'i asemele 4 ühest coili kas see parandaks midagi originaal ajuga? või kuidas oleks võimalik saada võimsamat sädet?
Mis see võimsam säde sind aitab?? Minulgi toimib tehase setting veel korralikult :-D

Postitatud: 19.08.2009 0:51
Postitas Astrona
arne13 kirjutas:
Aigo kirjutas:aga küsiks sellist aasja, et kui ehitada 2x2 coilpack'i asemele 4 ühest coili kas see parandaks midagi originaal ajuga? või kuidas oleks võimalik saada võimsamat sädet?
Mis see võimsam säde sind aitab?? Minulgi toimib tehase setting veel korralikult :-D
Aigo tahab sellist sädet, mis lööks vesinikult elektroni minema. Vat, Arne, sina kui kiireim fiatimees (k.a. ferrarid), võiks panna lihtsalt oma tasulise telefoni numbri siia.

Aigo, Nissanil mul wastedspark süsteemis on coilide laadimisaeg 2.3ms (aju tulistab kahte korraga), siis ühe pöörde aeg ei tohi ületada 4.6ms ehk 13000RPM. Lõuna-Eestis on õhk tihtipeale hõredam ja ka mootorid, võibolla tõesti oleks sul vaja üldse kahte küünalt - kas Alfa Romeo twinspark kaaned ei istu peale?

Postitatud: 19.08.2009 9:38
Postitas Mihkel
:evil:

Postitatud: 19.08.2009 17:47
Postitas Aigo
no aga iridium küünlaga on minu fiatikesel säde kollane, ehk nagu ei toidaks ära. Sellepärast hakkasingi uurima võimsama sädeme võimalust. originaal küünlaga siristab ilusat sinist ja korralikku sädet aga no sai raha makstud juba küünalde eest, tahaks neid kasutada ka.

Postitatud: 19.08.2009 20:21
Postitas Aigo
iridium iridiumiks panin tutikad originaalid peale, plödisema hakkas vedades. see silinder kus kõige lahjem kompressioon selle küünal tahmane ülejäänd nagu poleks käinudki samasugused nagu karbist võetud. Ma ei saa aru...

Postitatud: 19.08.2009 21:05
Postitas Raceboy
Ehk siis siit moraal: kasuta alati tehasest ettenähtud küünlaid, kui tingimata vajadus muu jaoks puudub.

Postitatud: 19.08.2009 21:19
Postitas Aigo
moraal moraaliks aga misasi see nii ära keeranud on, et enam vabsee käima ei saa? Krt enne paagi kuivaks sõitmist käis jummala ilusti.

Postitatud: 19.08.2009 21:46
Postitas arne13
Mina arvan, et su mootoriga midagi p..ses või hakkab minema kui silindrites juba erinev kompressioon!
pane originaal küünlad, proovi juhtmeid ja (või) küünlaid ringi tõsta!
Kas sellel küünlal, kust tahmab sädet on??
Mis sul silindrite kompressioon näitab??
Pihustid pole umbes, või ei leki?

Postitatud: 19.08.2009 21:49
Postitas arne13
Vat, Arne, sina kui kiireim fiatimees (k.a. ferrarid), võiks panna lihtsalt oma tasulise telefoni numbri siia.

Olen isegi juba mõelnud selle peale! Aga kui numbri tasuliseks teen, siis ei hakka ema ka mulle enam iga nädalavahetus helistama! :-D

Postitatud: 19.08.2009 21:53
Postitas Aigo
kompressioonid on kõik 8 ringis, see mille küünal tahmane sellel oli 7,8 või miskit sinnakanti ehk kõige lahjem. pihusteid pole uurinud, sest nende kättesaamine paras peavalu. muidugi 1 varjant on veel jäänud mis omal pähe turgutas, et kütuserõhk pole enam see mis olema peaks, et pump kuivale jäädes sai kannatada, mis oleks küll vähetõenäoline, kuid varjant ikkagi.

Küünaldega aga... Minu arust ei tohiks küünlad nii ilusaks jääda peale käimist ju

aga ega viimased võimalused ongi, et pihustid ei toimi nagu peaks või kütuserõhk pole see ehk pump vigane.

Kõige hullem, et pole enam 100% kindel, et on samas seades mis enne selle jebimise algust, selles mõttes just, et siis sain just auto käima nii nagu ta käima peaks.

Postitatud: 19.08.2009 22:09
Postitas arne13
1. Kui peale paagi kuivele laskmist kütuserõhk langeb näitab seda , et pump sai viga- mis pole sugugi vähe tõenäoline!
2. Nii palju kui mina aru sain, siis pole sul seadistatav aju, millega sul setting paigast võiks minna- seega viga pole selles
3. Irirdum küünal pole alati parim valik- minu teada pole iridium küünal veel ühelgil Fiat Coupel toiminud!
4. tuleks ikka uurida miks 1 küünal ära tahmab- see järelikult pole süüte puudulikusest tingitud- 3-le jätkub ja ühele ei jätku?? ärelikult coilpack vigane!
5. pihustite kätte saamine on 5-10 minuti töö

Postitatud: 19.08.2009 22:30
Postitas Raceboy
See küünal, mis tahmane on, on ainuke küünal, kus säde silindris olemas on.
See on 99,99% kindel, et silindrid on täis tõmmanud. Las ma arvan: sa ei lasknud ilma küünaldeta mootorit öö otsa seista, siis küünlad kuumutada ja käivitada??

Postitatud: 19.08.2009 22:46
Postitas Aigo
seisis 2 päeva ilma küünaldetta, peal tutikad küünlad

Postitatud: 20.08.2009 1:05
Postitas GTO
pole ju raske :?
1.originaal küünlad peale.
2.bensupumba kaitse või juhe järelt ära ja tõmmata miski 200m 3manda käiguga.
3.toide järgi tagasi pumbale uuesti tõmmata 20m kui selle ajaga ei käi siis vaata süüde ja pump üle. 90% pumbadest mida olen vahetanud on sellise lollusega hävinenud.