2. leht 2-st

Postitatud: 13.07.2009 0:16
Postitas soikonen
Küsiks siia otsa, kuidas suhtuda õliäravoolu klapikambrikaande?

Postitatud: 13.07.2009 0:20
Postitas Rizto05
soikonen kirjutas:Küsiks siia otsa, kuidas suhtuda õliäravoolu klapikambrikaande?

PEab vist selle pildi sealt maha võtma..
Tagasivool käib ikka õlivanni.

Postitatud: 13.07.2009 0:35
Postitas ca18det
soikonen kirjutas:Küsiks siia otsa, kuidas suhtuda õliäravoolu klapikambrikaande?
Halvasti - tagasivoolu punkt peaks jääma madalamale kui turbo tsenter, kust õli läbi käib.

Postitatud: 13.07.2009 0:45
Postitas Maik
ca18det kirjutas:
soikonen kirjutas:Küsiks siia otsa, kuidas suhtuda õliäravoolu klapikambrikaande?
Halvasti - tagasivoolu punkt peaks jääma madalamale kui turbo tsenter, kust õli läbi käib.
Aga ega tegelt ju vahet pole,sest survega käib ju läbi nii-või naa ;)
Kuigi mul endal on ka otsejoones karterisse ...

Postitatud: 13.07.2009 0:50
Postitas _siim_
on ikka vahe,muidu hakkab õli võtma kuna tekib ju rõhk turbo võlli ümber...

Postitatud: 13.07.2009 1:02
Postitas soikonen
Seda kindlasti, et turbo peab kõrgemal olema et õli saaks voolata, kuid kui ta on kõrgemal ja äravool läheb klapikambrikaande...

Postitatud: 13.07.2009 1:46
Postitas ca18det
soikonen kirjutas:Seda kindlasti, et turbo peab kõrgemal olema et õli saaks voolata, kuid kui ta on kõrgemal ja äravool läheb klapikambrikaande...
Kui sul turbo on kõrgemal klapikambrikaanest, ja niiväga õlivoolu sinna tahad viia, siis ei tohiks miski sind takistada :roll: