2. leht 3-st
Postitatud: 20.09.2005 16:55
Postitas Raceboy
Sisust on uskumatul kombel vahetatud vaid kolvid, Volvo B18 mootori omade vastu, ning nendelt on natuke maha ka treitud. KÕIK muu on originaal (vv, klapid, vedrud jm). Surveaste on 7:1. Vihjeks niipalju, et järgmise nädala Autoleht pidavat selle auto lugu ja tehnikat kajastama

Postitatud: 21.09.2005 1:04
Postitas Miki
väntvõll on ka sama? kas mossel on sepistatud väntvõll või valatud? kuidas see vastu peab?
dääm.. i got to buy me some autoleht järgmine nädal:) haigelt kõva auto:)
Postitatud: 21.09.2005 13:03
Postitas hents99
mossel on sepistatud võll ja vist olid ka kepsud.
Postitatud: 21.09.2005 13:06
Postitas uhti
Kast pidi olema tema juttu järgi Fiat Mirafori ralliautolt ja tagasild toyota hiacelt.
Kui ta esimest korda eestis käis siis ütles,et kogu auto maxumus oli tollal alla 60000 fim-i
Postitatud: 22.09.2005 9:20
Postitas Miq78
sepistatud vänt ja kepsud jah mosse orginaal ja kui pole siniseesmaspäeva osa siis on päris, päris vastupidav. nõrk osa on orginaal kolb, lisaks on mossel aluplokk.
Kuid ma ei saa aru kuidas volvo B18FT ilmselt, kolvid saavad olla kasutuses kui selle Bore on 81mm mossel 83mm.
Mihkel
Postitatud: 22.09.2005 11:40
Postitas Raceboy
Miq78 kirjutas:
Kuid ma ei saa aru kuidas volvo B18FT ilmselt, kolvid saavad olla kasutuses kui selle Bore on 81mm mossel 83mm.
Mihkel
Lahendus on teised hülsid. Mosse mootoris teatavasti kasutatakse hülsse.
Postitatud: 22.09.2005 12:36
Postitas Miki
mismõttes hülsse?:O
Postitatud: 22.09.2005 12:38
Postitas Kuuno
need kus kolvid üles alla jooksevad on hülsid. Võeti suuremad välja ja pandi uued-väiksema läbimõõduga sisse!
Postitatud: 22.09.2005 12:42
Postitas Miq78
nii, nii ilmselt jah siis hülsid vahetatud sest sellel renaulti mootoril peaks ka ju hülsid olema!
kuid see ei ole ju ainus turbo mosse, neid peaks soome maal koguni kolm kokku olema ? üks neist siis 300 hp kanti ja ühe pisise turboga.
Postitatud: 22.09.2005 14:48
Postitas hents99
Tean, et Soomes on kombeks turbo autodel silinder üle puurida (korralikult) ja panna sisse jämeda-seinalised hülsid, et oleks tugevam. Tuttav rääkis sedasi, ehitab twin-turbo 635 bwm`d.
Postitatud: 22.09.2005 19:47
Postitas uhti
hents99 kirjutas:Tean, et Soomes on kombeks turbo autodel silinder üle puurida (korralikult) ja panna sisse jämeda-seinalised hülsid, et oleks tugevam. Tuttav rääkis sedasi, ehitab twin-turbo 635 bwm`d.
Mul üx tutav ehitab soomes ka 635 bemmi bi turbox.Huvitav kas räägime ühest ja samast mehest

Eelmine projekt tollel vennal oli vana Taunus turboga

Postitatud: 22.09.2005 22:38
Postitas hents99
Sama jah

Taunus oli ka päris kõva pill. Mul endal sama projekt käsil põhimõtteliselt (2.0pinto).
Postitatud: 23.09.2005 2:49
Postitas Miki
tulevikus peaks ka midagi sarnast ette võtma kui koolis natuke targemaks saanud olen:D kuigi jah, eks selliseid asju õpib rohkem ise näppides i guess.. a jah, millegi sellise juures tahaks käsi küll olla:D
Postitatud: 25.09.2005 19:14
Postitas rookie
Raceboy kirjutas:Sisust on uskumatul kombel vahetatud vaid kolvid, Volvo B18 mootori omade vastu, ning nendelt on natuke maha ka treitud. KÕIK muu on originaal (vv, klapid, vedrud jm). Surveaste on 7:1. Vihjeks niipalju, et järgmise nädala Autoleht pidavat selle auto lugu ja tehnikat kajastama

siinkohal oleks vist sobilik tuletada meelde ühte threadi civiku turbotamise teemal, kus tuli välja, et honda on see kõikse parem
see mosse on üks parimaid näiteid sellest vallast, kus hea meister teeb turbomootori üsna suvalisest mootorist
näed, polegi palju vaja, isegi 90% vene auto stock tükke kannab võimsust
võiks väita, et võimsust on näe ainult 700 hj - aga seda selle agaga, et tegu on rear-mounted turboga (arvake, kuidas see mõjutab) ja see on tõesti koostatud romula juppidest, mitte kalli raha eest usa-st tellitud läikivatest kulinatest.
ja tegemist polnud vägeva treileriautoga, mis käib 20 sek korraga, vaid vend sõitis sellega minuteada Soomest siia ja läks tagasi ka, omamata kaasas isegi tööriistakasti ja suurt teenindusbussi.
MOTT
Postitatud: 26.09.2005 7:50
Postitas Miki
asi on veel streetlegal ka?:O ei saa olla ju..