2. leht 8-st

Postitatud: 19.06.2009 19:07
Postitas gena
Aigo kirjutas:aga oskab keegi öelda, et palju läheks maksma hülsside hoonimine? ja kus seda tehakse?

või on mõtekas lasta ainult see 1 vigane silinder üle lasta, uus kolb sisse ja käima?
Tartus aitab sind Astromoto, Aave taga asuvad... teevad kõike mis seondub mootoriga... Kui ragz mõõtudega aitab siis mul 5 kolbi üle mis minu 20vT-st pärit... Äkki sobivad, saab sümboolse summaga kokkuleppele...

Postitatud: 19.06.2009 19:10
Postitas Aigo
kui arvestada seda, et 20v on 2.0 ja 5 silindrit ja mul 16v on 2.0 ja 4 silindrit siis kardan, et need on liiga väikesed

Postitatud: 20.06.2009 0:04
Postitas gena
Oleneb kolvikäigust ja muust sellisest, kepsu erinevus võin ka täitsa olla, homme uurin tehnilisi andmeid ja vaatan... vb annab rem mõõduna neid kolbe kasutada kui üle puurida plokk sul...
Aigo kirjutas:kui arvestada seda, et 20v on 2.0 ja 5 silindrit ja mul 16v on 2.0 ja 4 silindrit siis kardan, et need on liiga väikesed
20v on 82mm kolb ja 16v on 84mm. Keps ka ei sobi :D Nagu siga ja kägu. Iseenesest meil on arnega kahepeale 10+ kolbi, aga need on tagavaraks ja mitte müügiks :)

Postitatud: 20.06.2009 9:27
Postitas Aigo
seda oligi arvata.

aga ega 16 klapilisele ongi raskem mootoriosasid saada.

tahaks sellel mootorit maha ja seibideks, et saaks korraliku ülevaate asjast, et mis tal on ja palju on viga saanud, sest eelmine omanik ju seda moootrit lahti pole saanud veel, seega ega ennem ei teagi midagi päris kindlat.

miskipärast on eelmine omanik maha kiskunud nukkvõllid ja karterikaane, karteri kaane sees on alumiiniumi kilde, pole ise isegi veel mootori alla jõudnud uurima minna, kuid niimoodi tundub, et need võivad saale killud ka olla, et on saale juppideks lendand.

Postitatud: 20.06.2009 9:39
Postitas Aigo
aga mingi venekeelne sait oli kunagi, kust sai VIN koodi järgi auto osade koode ja teiste autode juppide sobivust vaadata, oskab keegi mind sinna juhatada?

Postitatud: 20.06.2009 11:08
Postitas gena
Vale arusaam on sul asjast, olen omanud nii 16vT kui 20vT ja juppe siiski 20vT-le tunduvalt raskem leida kuna auto palju haruldasem... aga see lehekülg mida otsid on äkki exist.ru

Postitatud: 20.06.2009 11:19
Postitas Aigo
ei see pole päris see, kuid kahjuks polnud sellest ka abi, kuna ei tunnistanud see mu fiati VIN koodi.

Postitatud: 20.06.2009 11:38
Postitas Rain573
Saladus katte all või öelda ka ühe lehe. See on venekeelne aga fiati varuosa film töötab seal. Põhimõte on sama nagu Eperil. Seal on veel igasugu muid japside filme ka kuhu saab keretähisega sisse logida. Vahetevahel on leht maas!!! http://detali.ru/

Postitatud: 20.06.2009 12:55
Postitas Aigo
vot näet see oligi see mida otsisin, tänud

Postitatud: 22.06.2009 0:46
Postitas Aigo
niisiis sai Fiat kodu garaaži veetud ja sain lõpuks plokikaane maha, midagi head sealt küll ei leidnud:D kolb on jah ribadeks lendand, keps kõver, kolvi sõrm on kahele poole korralikud rööpad sisse kraabinud. Veaks on siis olnud vist üks väljalaske klapp mis on alla kukkunud ning kolvi segi peksnud ja millest endast pole ka midagi alles, kaant ei uurinud korralikult, kuna jaanipidu hakkas peale tulema juba ning tuli vähe kiiremal sammul minna sinna.

Nüüd siis asi kindel, vaja ühte kolbi, kepsu ja väljalaske klappi, kuid ei tea kas klapi pesa on kannatada saanud või mitte, loodan, et viimane varjant :D ja plokk vaja ka uus sebida, sest muidu remont mõõdust arvatavasti ei piisa, et kolb korralikult sees oleks. seal omajagu kõvad armid sees hülsis.

Küsiks veel juurde, et miks tasakaalustus võllide rihmal mõlemal pool hambad on?

Postitatud: 23.06.2009 13:18
Postitas Aigo
nüüd siis ka pildimaterjal neist vigastustest.

üks väljalaske klapp on täitsa juppideks ja teine on tundub, et kõver, loodan, et pole neid puksi pesa kohti ära lõhkunud.

Pilt


Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 23.06.2009 20:44
Postitas Aigo
ahjaa sain ka teada miks on tasakaalustus võllide rihmal mõlemal pool hambad, sest ühte võlli veab ühepoole teist teise poolega.

Postitatud: 25.06.2009 19:49
Postitas Aigo
Eestist siis sellele autole pole ikkagi ei osasid ega ka mootorit saada.

Kõik Autopoed nüüd lõunaeestis läbi käidud ja lammutused pea üle eesti,

Oskab keegi öelda, et kui suur on vabalthingava samasuguse ja turbo varjandi mootorite erinevus?

Postitatud: 25.06.2009 20:45
Postitas Ragnar
Aigo kirjutas:Eestist siis sellele autole pole ikkagi ei osasid ega ka mootorit saada.

Kõik Autopoed nüüd lõunaeestis läbi käidud ja lammutused pea üle eesti,

Oskab keegi öelda, et kui suur on vabalthingava samasuguse ja turbo varjandi mootorite erinevus?
Nukad, väljalaske klapid, plokikaas ei sobi üksühele nagu välja tuli ja samuti kolvil on rõngavahed väiksemad + õhemad rõngad.

Postitatud: 25.06.2009 21:08
Postitas Aigo
aga kui suured vahed kollektoritel on? et kui tõsta vabalthingav vahele ja sellele turbo külge pookida?

ning mismoodi plokikaas ei sobi? et ei istu peale või?