2. leht 33-st
Postitatud: 23.11.2005 9:06
Postitas Kuuno
turbo õlitust on tavaliselt kõge kergem võtta sealt kus on autol õlitemp andur. Sinna kolmik vahele panna ja vedada korralik voolik turbosse.
Pealeminev voolik peaks kindlasti olema metall rüüga, sest se opeak sainuke olema mida aktsepteeritakse võistlustel...läbimõõduga kuskil ~4mm. Kindluse mõttes võiks ka õlisurvet mõta kohe enne turbot...pms õli temp anduri auku panna manomeeter!
ärajooks peaks olema võimalikult sujuv ja otsejoones alla. Teed karteri põhja võimalikult kõrgele augu ja kinnitad ärajooksu teise poole sinna!
Selle vooliku läbimõõt kuskil 1.5cm kuna seal survet ei ole ja õli peaks vabalt ära voolama!
Õli surve enen turbot võiks olla alla 4 bar, sest vastasel juhul võib pukside vahelt seda välja pressima hakata!
Postitatud: 10.03.2006 23:09
Postitas wilson
ma ei saa aru kuhu panna karpa kui turbo on võetud diisli pealt.on 4 auku yldse:väljalase,õhk,seguava(vict),ja sisselase!
kuhu sinna see tuleb siis?
Postitatud: 10.03.2006 23:37
Postitas Kuuno
Postitatud: 11.03.2006 2:01
Postitas Miq
keegi võiks midagi tarka öelda, ainult õlijahutusega turbode kohta.
Tuleks ju teha õlijahutus, kuid kuidas see teostada. Asjaolu raskendab see, et õlijahutus radiaatoritel ju peaks termostaat ees olema, et nagu suur ja väike õlitus ring (?)
Ainuke möödaminek sellest termostaadist oleks, vedelam ning parema temperatuuri taluvusega õli võtta, nt. 5W50 vms.
oskab keegi kommenteerida?
Postitatud: 20.05.2006 9:39
Postitas k2rpman
k2rpman@võhik
autoks 1,6 4vedu lancer
mootori ümber tõstmine läheb liigagi kulukaks.
mingi lihtsama turbo paigaldamine (et natukenegi kaasa aidata mootorit)
mida ja millist soovitate,
muide millistest hindadest jutt käib ???
näiteks keskmise hinnaga turbo + siis paigaldus+ kõik vajaminevad jupid
Postitatud: 20.05.2006 13:17
Postitas Mihkel
No bemmi projekt läks ilma töö hinnata ~35k ja asi oli kasutusmugavusest väga kaugel.
~50k võid arvestada, kui tahad korraliku asja saada, nii et vaadata kannataks ja asi ka normaalselt töötaks.
Iseehitajad teevad muidugi odavamalt aga siiani ma pole näinud veel ühtegi odavat projekti,
mis NORMAALSELT (nii nagu peab) töötaks ja ka kapotialt viisakas välja näeks.
Postitatud: 20.05.2006 13:37
Postitas Samvel
Miq kirjutas:keegi võiks midagi tarka öelda, ainult õlijahutusega turbode kohta.
Tuleks ju teha õlijahutus, kuid kuidas see teostada. Asjaolu raskendab see, et õlijahutus radiaatoritel ju peaks termostaat ees olema, et nagu suur ja väike õlitus ring (?)
Ainuke möödaminek sellest termostaadist oleks, vedelam ning parema temperatuuri taluvusega õli võtta, nt. 5W50 vms.
oskab keegi kommenteerida?
ainult õliga on tavaliselt suuremad turbod. Nende puhul polegi vaja vesijahutust, kuna õlikogus mis keskosast läbi lastakse on suurem. Boonuseks lihtsam ja viisakam install ka.
Õliradiaator võik igaljuhul olla. On erinevaid süsteeme - õli/õhk, õli/jahutusvedelik. Esimesele oleks termostaat äärmiselt soovituslik. Kõiksugu komponendid on kenasti saadaval, seega süsteemi ehitamine pole probleem. Korraliku õlijahutuse täissüsteemi hinnaks võiks eelarvesse lisada ~10k.
Postitatud: 12.07.2006 8:43
Postitas kapa
Tere turborahvas, olen siin esimene, sest hakkan just ka oma autole turbot peale panema, ...kuid millist, kuidas...ei tea
Täpsemalt siis autole Honda Civic Coupe 1994 1.6 92kW Vtec.
Eelarveks maksimaalselt 50'000, mitte rohkem. Mida vähem seda parem, aga päris pornot kah ei taha.
Millega ja kust alustada? Vajan rohkesti abi
Teema, kus arutlus käib on siin:
http://forum.honda-club.ee/viewtopic.php?t=10601
Tänud!
Postitatud: 12.07.2006 10:14
Postitas Siim
kapa kirjutas:Tere turborahvas, olen siin esimene, sest hakkan just ka oma autole turbot peale panema, ...kuid millist, kuidas...ei tea
Täpsemalt siis autole Honda Civic Coupe 1994 1.6 92kW Vtec.
Eelarveks maksimaalselt 50'000, mitte rohkem. Mida vähem seda parem, aga päris pornot kah ei taha.
Millega ja kust alustada? Vajan rohkesti abi
Teema, kus arutlus käib on siin:
http://forum.honda-club.ee/viewtopic.php?t=10601
Tänud!
Honda turbotamine on ülemaailma väga populaarne teema.
Vaata natuke ringi leiad ka eestist:
http://forum.honda-club.ee/viewtopic.php?t=8036
ja usast saab 50K terve kiti mis on bolt on:
http://www.blaastperformance.com/index. ... turbokit-a
Postitatud: 12.07.2006 20:05
Postitas kapa
nojah, eks ta populaarne ole, aga siiski mai tea sellest pea midagi.
Ehk aitab siin mõni tegelane turbo süsteemide hankimisel või oskab keegi viia mind õigele teele...mida nagu teha, kust uurida, keda usaldada, appi kutsuda...jne?
Postitatud: 12.07.2006 20:08
Postitas Kuuno
kõigepealt soovitan siit lugeda tehnilist infi, mis, miks ja kuidas-siis teha endale eelarve kui palju mingi aja peale kulutada plaanis ja siis saab teada, mida selle eest oodata ja kui palju ise teha ning teha lasta
Postitatud: 12.07.2006 22:51
Postitas kapa
harin ennast praegu koguaeg, loean igalt poolt kust võimalik...aga siiski ise ma midagi kindlasti tegema ei hakka...põhimõtteliselt otsikski kedagi, kes sellise töö ära teeks...oskab keegi siin omalt poolt pakkumisi teha või soovitada kedagi?
Mina isiklikult ei oska midagi veel arvata ja rahalisi eelarveid seada...sest turbo ei ole ainult turbo...seal on tohutult asju millega veel arvestada.
Tahaks autole lihtsalt 50-100 hobust juurde ja seda kauakestvana...
Postitatud: 18.07.2006 16:42
Postitas Subzero
Mitsubishi Sigma 3L V6 Doch 24v
kas oleks mõtet twinturbo autot teha või mitte?
Postitatud: 18.07.2006 22:56
Postitas Kuuno
mõtet mis mõttes

sõltub mis sa saada tahad sealt...igast autost peaaegu võid midagi teha

Postitatud: 20.08.2006 22:46
Postitas Külaline
Mul oleks abi tarvis sobivate turbote leidmiseks ford v6 mootorile
mootor ise :
töömaht 2936 ,24 klappi
bore 93 mm
stroke 72mm
cr 9,7:1
max rpm 7250
soov teha twin turbo setup