K:Turbo minu autole
turbo õlitust on tavaliselt kõge kergem võtta sealt kus on autol õlitemp andur. Sinna kolmik vahele panna ja vedada korralik voolik turbosse.
Pealeminev voolik peaks kindlasti olema metall rüüga, sest se opeak sainuke olema mida aktsepteeritakse võistlustel...läbimõõduga kuskil ~4mm. Kindluse mõttes võiks ka õlisurvet mõta kohe enne turbot...pms õli temp anduri auku panna manomeeter!
ärajooks peaks olema võimalikult sujuv ja otsejoones alla. Teed karteri põhja võimalikult kõrgele augu ja kinnitad ärajooksu teise poole sinna!
Selle vooliku läbimõõt kuskil 1.5cm kuna seal survet ei ole ja õli peaks vabalt ära voolama!
Õli surve enen turbot võiks olla alla 4 bar, sest vastasel juhul võib pukside vahelt seda välja pressima hakata!
Pealeminev voolik peaks kindlasti olema metall rüüga, sest se opeak sainuke olema mida aktsepteeritakse võistlustel...läbimõõduga kuskil ~4mm. Kindluse mõttes võiks ka õlisurvet mõta kohe enne turbot...pms õli temp anduri auku panna manomeeter!
ärajooks peaks olema võimalikult sujuv ja otsejoones alla. Teed karteri põhja võimalikult kõrgele augu ja kinnitad ärajooksu teise poole sinna!
Selle vooliku läbimõõt kuskil 1.5cm kuna seal survet ei ole ja õli peaks vabalt ära voolama!
Õli surve enen turbot võiks olla alla 4 bar, sest vastasel juhul võib pukside vahelt seda välja pressima hakata!
miks ei kasuta otsingut?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ight=karpa
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ight=karpa
keegi võiks midagi tarka öelda, ainult õlijahutusega turbode kohta.
Tuleks ju teha õlijahutus, kuid kuidas see teostada. Asjaolu raskendab see, et õlijahutus radiaatoritel ju peaks termostaat ees olema, et nagu suur ja väike õlitus ring (?)
Ainuke möödaminek sellest termostaadist oleks, vedelam ning parema temperatuuri taluvusega õli võtta, nt. 5W50 vms.
oskab keegi kommenteerida?
Tuleks ju teha õlijahutus, kuid kuidas see teostada. Asjaolu raskendab see, et õlijahutus radiaatoritel ju peaks termostaat ees olema, et nagu suur ja väike õlitus ring (?)
Ainuke möödaminek sellest termostaadist oleks, vedelam ning parema temperatuuri taluvusega õli võtta, nt. 5W50 vms.
oskab keegi kommenteerida?
k2rpman@võhik
autoks 1,6 4vedu lancer
mootori ümber tõstmine läheb liigagi kulukaks.
mingi lihtsama turbo paigaldamine (et natukenegi kaasa aidata mootorit)
mida ja millist soovitate,
muide millistest hindadest jutt käib ???
näiteks keskmise hinnaga turbo + siis paigaldus+ kõik vajaminevad jupid

autoks 1,6 4vedu lancer
mootori ümber tõstmine läheb liigagi kulukaks.
mingi lihtsama turbo paigaldamine (et natukenegi kaasa aidata mootorit)
mida ja millist soovitate,
muide millistest hindadest jutt käib ???
näiteks keskmise hinnaga turbo + siis paigaldus+ kõik vajaminevad jupid
4vedu
No bemmi projekt läks ilma töö hinnata ~35k ja asi oli kasutusmugavusest väga kaugel.
~50k võid arvestada, kui tahad korraliku asja saada, nii et vaadata kannataks ja asi ka normaalselt töötaks.
Iseehitajad teevad muidugi odavamalt aga siiani ma pole näinud veel ühtegi odavat projekti,
mis NORMAALSELT (nii nagu peab) töötaks ja ka kapotialt viisakas välja näeks.
~50k võid arvestada, kui tahad korraliku asja saada, nii et vaadata kannataks ja asi ka normaalselt töötaks.
Iseehitajad teevad muidugi odavamalt aga siiani ma pole näinud veel ühtegi odavat projekti,
mis NORMAALSELT (nii nagu peab) töötaks ja ka kapotialt viisakas välja näeks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ainult õliga on tavaliselt suuremad turbod. Nende puhul polegi vaja vesijahutust, kuna õlikogus mis keskosast läbi lastakse on suurem. Boonuseks lihtsam ja viisakam install ka.Miq kirjutas:keegi võiks midagi tarka öelda, ainult õlijahutusega turbode kohta.
Tuleks ju teha õlijahutus, kuid kuidas see teostada. Asjaolu raskendab see, et õlijahutus radiaatoritel ju peaks termostaat ees olema, et nagu suur ja väike õlitus ring (?)
Ainuke möödaminek sellest termostaadist oleks, vedelam ning parema temperatuuri taluvusega õli võtta, nt. 5W50 vms.
oskab keegi kommenteerida?
Õliradiaator võik igaljuhul olla. On erinevaid süsteeme - õli/õhk, õli/jahutusvedelik. Esimesele oleks termostaat äärmiselt soovituslik. Kõiksugu komponendid on kenasti saadaval, seega süsteemi ehitamine pole probleem. Korraliku õlijahutuse täissüsteemi hinnaks võiks eelarvesse lisada ~10k.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Tere turborahvas, olen siin esimene, sest hakkan just ka oma autole turbot peale panema, ...kuid millist, kuidas...ei tea
Täpsemalt siis autole Honda Civic Coupe 1994 1.6 92kW Vtec.
Eelarveks maksimaalselt 50'000, mitte rohkem. Mida vähem seda parem, aga päris pornot kah ei taha.
Millega ja kust alustada? Vajan rohkesti abi
Teema, kus arutlus käib on siin:
http://forum.honda-club.ee/viewtopic.php?t=10601
Tänud!

Täpsemalt siis autole Honda Civic Coupe 1994 1.6 92kW Vtec.
Eelarveks maksimaalselt 50'000, mitte rohkem. Mida vähem seda parem, aga päris pornot kah ei taha.
Millega ja kust alustada? Vajan rohkesti abi
Teema, kus arutlus käib on siin:
http://forum.honda-club.ee/viewtopic.php?t=10601
Tänud!
Honda turbotamine on ülemaailma väga populaarne teema.kapa kirjutas:Tere turborahvas, olen siin esimene, sest hakkan just ka oma autole turbot peale panema, ...kuid millist, kuidas...ei tea![]()
Täpsemalt siis autole Honda Civic Coupe 1994 1.6 92kW Vtec.
Eelarveks maksimaalselt 50'000, mitte rohkem. Mida vähem seda parem, aga päris pornot kah ei taha.
Millega ja kust alustada? Vajan rohkesti abi
Teema, kus arutlus käib on siin:
http://forum.honda-club.ee/viewtopic.php?t=10601
Tänud!
Vaata natuke ringi leiad ka eestist: http://forum.honda-club.ee/viewtopic.php?t=8036
ja usast saab 50K terve kiti mis on bolt on: http://www.blaastperformance.com/index. ... turbokit-a
harin ennast praegu koguaeg, loean igalt poolt kust võimalik...aga siiski ise ma midagi kindlasti tegema ei hakka...põhimõtteliselt otsikski kedagi, kes sellise töö ära teeks...oskab keegi siin omalt poolt pakkumisi teha või soovitada kedagi?
Mina isiklikult ei oska midagi veel arvata ja rahalisi eelarveid seada...sest turbo ei ole ainult turbo...seal on tohutult asju millega veel arvestada.
Tahaks autole lihtsalt 50-100 hobust juurde ja seda kauakestvana...
Mina isiklikult ei oska midagi veel arvata ja rahalisi eelarveid seada...sest turbo ei ole ainult turbo...seal on tohutult asju millega veel arvestada.
Tahaks autole lihtsalt 50-100 hobust juurde ja seda kauakestvana...