2. leht 2-st

Peast ei mäleta

Postitatud: 10.06.2009 0:17
Postitas Sportlane
Selle õli nimi on millega masintööstuses jahutatakse jne peast enam täpselt ei mäleta aga Shell Sitala ja miskid numbrid ka juurde.

Postitatud: 10.06.2009 0:34
Postitas Marko
Kui jahutussüsteemis kasutada vett millele on lisatud nn spets õli siis on ju see sogane vedelik ikkagi libe ja võistlusrajale lekkides probleemne. Kas asi on odavuses või mingi teine eelis selle kasutamises autospordis? Hetkel ma siiski jääksin autotootjate poolt ettenähtud jahutusvedeliku kasutamise juurde. Pikalt testitud ja toimib :)
Kui masin peab ka talvel liikuma siis vee ja õli kooslus erilist külmumistemperatuuri ei tohiks anda.

Sitala

Postitatud: 10.06.2009 0:58
Postitas Sportlane
Et kui natike lisada sis vast ei ole hullu.Ma ise üritan ainult +10C alates masinat kasutada.Alla selle seal küll vesi sees ei ole, ei oota, et talvel lõhki külmeks.

Probleem selles, et kui rämedalt piitsa anda sis kipub vägisi keema minema.Termostaat nagu hilineb ses mõttes, et kui 92 sees, sis ennem kui jahutama hakkab läheb keema ja teatavasti tosool paisub rohkem kui vesi.

Kas mingi spets tosool või lisaradikas-vent või termostaat madalama tempi juures avamisega.
Ma usun, et ma proovin vee ja õli segu ära ja timmin segu õigeks-vahekorra.

Postitatud: 10.06.2009 9:43
Postitas mart154
Vee sisse võib lisada sellist toredat lisandit nagu "Water Wetter" Red Line valikust.

See tõstab natuke vee keemistempreatuuri ja ei lase vee sees n.ö. mikromulle tekkida. Vist määrib kah.

edit: kes vett kasutavad, siis ikka destilleeritud vett, mitte kraanisoga :)

Postitatud: 10.06.2009 9:47
Postitas Raceboy
BTW, kel destilleeritud vee leidmisega raskusi, siis võib kasutada ka keedetud vett, kuna sellest on juba katlakivi tekitavad soolad välja keedetud. Pole nii hea, kui dest. vesi, aga parem kui 20+ absoluutkaredusega kraanivesi, mis Eestis tavaline on (paese pinnase tõttu).