detonatioon, Selle "kuulamine"
me eclipsiga siiski erinevad isikud, lihtsalt sai temaga helisalvestust tehtud ning ta lükkas klipi üles.
Ma kujutasin ka ette kuidas pidurivõimendi membraan seda heli esile toob. Peaks korra veel mõne kangema kütusega proovima, aga ega siin muud vast teha pole kui MS'iga uuesti tutvuma hakata.
Kas sa oled oma stetoskoopi proovinud ka juba? ma olen küla pealt kuulda saanud et suht halvasti pigi kuulda olema nendega.
Ma kujutasin ka ette kuidas pidurivõimendi membraan seda heli esile toob. Peaks korra veel mõne kangema kütusega proovima, aga ega siin muud vast teha pole kui MS'iga uuesti tutvuma hakata.
Kas sa oled oma stetoskoopi proovinud ka juba? ma olen küla pealt kuulda saanud et suht halvasti pigi kuulda olema nendega.
valdzi omi proovisin kõrvaMiq kirjutas:Kas sa oled oma stetoskoopi proovinud ka juba? ma olen küla pealt kuulda saanud et suht halvasti pigi kuulda olema nendega.

1 variant on ka see mikker läpakasse ühendada, kui sel norm helikaart, siis saad seal mingi ekvalaiser programmiga tõmmata alla 6-8KHz filtri peale. Ja saaks kuulata juba läpakast selliste klapidega nagu tahad.Iga helikaart vist ei võimalda seda.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Halvasti on siis kuulda, kui toru on valesti/kehvasti ploki külge ühendatud või on ühenduse asukoht vale.Miq kirjutas:
Kas sa oled oma stetoskoopi proovinud ka juba? ma olen küla pealt kuulda saanud et suht halvasti pigi kuulda olema nendega.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ühel läpakal oli mul selline helikaart millega sai salvestamise ajal maha mängida ainult otse vms.eclipse kirjutas:Iga helikaart võimaldab, lihtsad osad mikrid ei ole nii tundlikud.
Selle jaoks oleks vaja mikrit, millel juba konde sees.
Mikrofoni pole vaja! Vaja on detonatsiooni-andur ühendada taha. Mul 1 helikaart küll otse reaalajas salvestamise ajal muud asja maha mängida ei suutnud - otse salvestatavat asja mängis maha küll, nuh aga see oli ka 90ndatel

Softis filtreerimisest oli jutt. Mingi juppi juba tegin, mis kuulab helisisendit ja näitab seieriga intensiivsust mingis sagedus-vahemikus (mingi lihtne spektraalanalüüs - oleks paremat vaja). Vaja oleks veel teisest helikanalist sisse lasta süütesignaal, siis saaks lasta tal kuulata ainult siis kui vaja, ainult TDC ajal, et muud müra veelgi vähendada. Hetkel ajapuuduse tõttu usaldan pigem detoklappe.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Loll küsimus
On olemas spets kõrvaklapid mida jahimehed näiteks kasutavad.Paned klapid tööle näpid seal voluumi ja miskit sagedusi.See vist metsas miskite helide eraldamiseks.Kas keegi ei ole sellistega auto alla roninud, kanalis näiteks kuulanud?Kui idee toimib, sis sebin välja ka need klapid
Täna sai kogetud seda, et reaalselt salongi ei kosta ikka mitte kui midagi....
Kui salongi kostis mõnel üksikul juhul vaid üks väikene koht 4000 pöörde ja 1,2-1,5 bari kandis siis klapid taha ühendades tärises kogu boosti ala ikka nii jubedalt, et hirmus hakkas. Hullemat moodi maha tõmmates ja siis detonatsiooni otsides taas üles pushides sai selgeks et salongi ei pruugi kosta ka 15 kraadi liialt varasest süütest tingitud detonatsioon
Kuidagi uskumatult palju ju?
Kui salongi kostis mõnel üksikul juhul vaid üks väikene koht 4000 pöörde ja 1,2-1,5 bari kandis siis klapid taha ühendades tärises kogu boosti ala ikka nii jubedalt, et hirmus hakkas. Hullemat moodi maha tõmmates ja siis detonatsiooni otsides taas üles pushides sai selgeks et salongi ei pruugi kosta ka 15 kraadi liialt varasest süütest tingitud detonatsioon

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Oleneb ju sellest, kas mõni auk on tulemüüri ja kui palju pigi matti on eemaldatud, ning loomulikult ka sellest kui vaikne kõik muu müra on.jeff01 kirjutas: salongi ei pruugi kosta ka 15 kraadi liialt varasest süütest tingitud detonatsioonKuidagi uskumatult palju ju?
Peale selle, kinnitamata andmetel

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Olen siin paar päeva süüdet näppind ja mehhaaniku-stetokatega mootorit kuulanud, mille vooliku ots on hetkel lahtiselt plokikaane lähedal sisselaskekollektori peal. Panin just vähe agressiivsema süütegraafiku ja 1. korda kuulsin sel masinal siis deto kah ära. Aga point on selles, et asi oli nii vaevu kuuldav - pidin neid klappe kuidagi viltu pinge all hoidma, et ka kõrged helid läbi tuleks - muidu hüdrokate tiks tuli isegi liiga valjult läbi. Ja siis kah tekkis tahtmine pea viltu keerata ja 1 silm kinni panna ning mitte hingata
Noh ja koormuse all hakkab turbo kah päris valjult kapotti all vilisema + puhtalt tuulest tekib sinna päris palju müra juurde. Lähen panen voolikuotsa nüüd klapikambrikaanepoldi otsa, siis peaks vähemalt välised mürad ära kaduma - samas siis tapab klapi müra juba kõrvu. Peale selle on need üsna ebamugavad, et mõtlen traktoristiklappidest teha uued... Huvitav on ka see, et mul mingi 50eekune käigukangi nupp hakkab kah u. samal ajal nagu sama moodi ebaregulaarselt kõrisema... Tühikäigul ja väiksel koormusel kui mootor vähe vibrab, on see kanginupp kah vait. Kas võib olla, et kergest detost tekib levib vibra käigukangini?

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kuulamise koht mõjutab ka väga palju müra nagu Kuuno mulle viimati dynos tõestas.
20cm teineteisest eraldatud klappide mürataseme vahe oli nagu öö ja päev.
20cm teineteisest eraldatud klappide mürataseme vahe oli nagu öö ja päev.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kindlasti sõltub kohast - soovitatakse ju paigaldada ploki külge nii kõrgele kui võimalik ehk põlemiskambri lähedusse - ega kolvi all ei detoneeri ju midagi, ammugi mitte klapikambris
et ka 5cm omab tähtsust...
Mul seal klapikambri peal tikkpoldid püsti - kui voolik seal otsas on, siis kogu kapotialune müra kaob ära ja kui klapid kõvasti kõrvas, siis mingit krõbinat enam polnud. Kuigi käigiukang "krõbistas" koormuse all aeg ajalt. Nojah keerasin 3-4K vahelt süüdet 3-4kraadi hilisemaks kah ja eelmise bensiini olin kohustatud võtma mingist suva tanklast. Aga ma pole ka päris kindel et kõik ok on - ja tegelen asjaga edasi. 1 asi on saada detonatsiooni kindlust (see suht lihtne), teine asi on saad maksimaalne effektiivsus mootorist välja.
Inglise keeles on 3 sõna knock, ping ja detonation. Tuleb välja, et neil polegi alati sama tähendus.
Mul 2000rpm peal on koormuse all mootoris mingi kahin sees ja vibreerib kah kõvasti, eriti 5'ndaga. Aga noh see on keeruline koht, kuna süütegraafik tõuseb seal järsult - nukkvõllid hakkavad tööle ja SL-kollektoris hakkavad mingid resonantsid jne. OT kuna ei usu, et see detoga seotud on, aga ilgelt hea oleks kui kuskil oleks klipid erinevate helidega. Samas...

Mul seal klapikambri peal tikkpoldid püsti - kui voolik seal otsas on, siis kogu kapotialune müra kaob ära ja kui klapid kõvasti kõrvas, siis mingit krõbinat enam polnud. Kuigi käigiukang "krõbistas" koormuse all aeg ajalt. Nojah keerasin 3-4K vahelt süüdet 3-4kraadi hilisemaks kah ja eelmise bensiini olin kohustatud võtma mingist suva tanklast. Aga ma pole ka päris kindel et kõik ok on - ja tegelen asjaga edasi. 1 asi on saada detonatsiooni kindlust (see suht lihtne), teine asi on saad maksimaalne effektiivsus mootorist välja.
Inglise keeles on 3 sõna knock, ping ja detonation. Tuleb välja, et neil polegi alati sama tähendus.
Tõestuseks pakkus oma truck'i, mis on nii 180k juba teinud. Nii oli ka mu väikse citroeniga, ja siis vahel käis isegi edasi kui süütevõtme välja võtsin. Aga see väide kehtib vist ainult madala CR'iga NA mootoritele kus midagi hakkab hõõguma. Kõrge survega, kus deto tekib peale küünlaga süütamist, on vähe teine teema.You can ping a car to death and it will never ever ever blow up.
Best way to describe the sound of knock on the WRX is "metallic popcorn".

Mul 2000rpm peal on koormuse all mootoris mingi kahin sees ja vibreerib kah kõvasti, eriti 5'ndaga. Aga noh see on keeruline koht, kuna süütegraafik tõuseb seal järsult - nukkvõllid hakkavad tööle ja SL-kollektoris hakkavad mingid resonantsid jne. OT kuna ei usu, et see detoga seotud on, aga ilgelt hea oleks kui kuskil oleks klipid erinevate helidega. Samas...
rattle - JUST, "REALLY want to downshift" täpselt see mõte siis ongi. (2200 on juba mõnus tõmme ja 1600 on kah natuke rahulikum kui 2000) Eks tõmban selle 2000 pealt süüte alla, vaatab, mis teeb...You can hear it in a lot of older cars when going up a long hill in too high a gear. The engine will start to rattle. At that point, you REALLY want to downshift to get the car into a better part of the power band.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET