2. leht 2-st

Postitatud: 07.10.2009 19:39
Postitas Astrona
stryk3r kirjutas:opeli 2.0 ecotec-ile sobib ve ? kui suur lag tuleb umbes?
täpselt on raske öelda, aga pakun, et 3500 peal tuleb 0.5bar ja 4500 peal 1.5bar. Korralik ecotec hingab ilma turbota 160hj ja samas väänet on kõvasti, mis aitab ka kaasa spoolimisele.
EDIT: ....mis tähendab, et ta on samaväärne kehvemapoolse 3.0L mootoriga ja GT30 tähises 30 viitabki nagu 3.0L'ile vist.
Tänavasõiduks jääb natuke suureks, rinkaks paras ja dragil jääks väikseks.

Postitatud: 07.10.2009 20:47
Postitas RFL
Astrona kirjutas: GT30 tähises 30 viitabki nagu 3.0L'ile vist.
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... asics.html

Postitatud: 07.10.2009 22:12
Postitas stryk3r
sul on see auto kyljes ??? viitsid pilte teha? ja l6tkudega?

Postitatud: 07.10.2009 22:58
Postitas Astrona
stryk3r kirjutas:sul on see auto kyljes ??? viitsid pilte teha? ja l6tkudega?
Turbo on maas, aga on lihtsalt veel 2 poldiga kollektori küljes. Võin teha pilte kui garaazi satun. Lõtkude kohta ei oska öelda. Mis need üldse külmast peast laagritega turbol peavad olema, neid pead ise katsuma, siis poleks ka pilte vaja, minu arust on kõik ok.
Garrett ütleb...
Displacement 2.0L - 3.0L
laias laastus N/A võimsus võiks olla 85-150kw vahel, et saada kuni 400kw.

Postitatud: 07.10.2009 23:03
Postitas Master003
kas suuremaid kuumakodasid ka kuskilt võimalik saada on?
nagu aru saan on sul kasutusel kõige väiksem?

Postitatud: 08.10.2009 7:11
Postitas Astrona
Master003 kirjutas:kas suuremaid kuumakodasid ka kuskilt võimalik saada on?
nagu aru saan on sul kasutusel kõige väiksem?
See T3 sisend ja 100mm väljund-flantsiga koda on küll jah Tial'i 0.48 kojaga, aga nii suure turbiiniga (60mm), on ta võrreldav pigem ~.80 T25'ga (jah osad väidavad, et .64 T25'ega aga seda gt3071 puhul, millel on 13% väiksem turbiin).
0.48 450-500hp
0.63 500-550hp
0.82 525-575hp
1.06 540-600hp, aga selle võimsusega on turbo ka juba kergelt üle-pööretel, takistama hakkab juba kompressor ja turbiini läbimõõt.
Nagu juba mainisin, sellega on dünomaxis mõõdetud 1,7bar / 1.8L 436whp stock nukkide jms'ga. Ja kompressori suutlikus on >3bar. Kui just ei soovi üle 475hj mootorist, siis väikse 2L mootoriga oleks .48 ideaalne. Samas tuleb jälgida seadistamisel EGT ja TIP, ja võrreldes muretuma .63 kojaga saab parema spooli jm. TIP mõõtmisest hübriididega ei pääse, kui on plaanis võtta maksimum.

Lai valik kuumakodasid (seal on 13 x 5 varianti :) )on pakkuda näiteks
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=GRT

Keisei Racing aitab ehk tellimisel.

EDIT: hetkel tingimisvõimalust ei anna.

Postitatud: 07.11.2009 18:05
Postitas Astrona
Müüdud