2. leht 12-st
Postitatud: 21.05.2009 9:18
Postitas mart154
jans kirjutas:Mihkel kirjutas:Hea oleks kui sa saad selle kontuuri ühtlaselt ümmarguseks toruks kokku viia.
Iseenesest see pole midagi ületamatut, fikseerid flantsist natuke eemale toru otsa ära ja siis hakkad seinu ümber ehitama sinna.
Asja teeb keerulisemaks ka see, et see vasakpoolne toru tuleb ju parema sisse viia.
Et see minu varjant ei läheks siis kohe mitte( ligilähedase mõõduga ümmargune toru)?
Reaalselt pole vahet

Võid ümmarguse ka teha.
WG ventileerib ehk NATUKE kehvemini, aga usun, et vahe pole märgatav.
Postitatud: 21.05.2009 9:53
Postitas Mihkel
Eks siin tuleb välja suhtumine, kui detailideni keegi viitsib asja ajada.
IMO üks tilk tõrva meepotis rikub kogu poti sisu, seega 1 pornomalt ehitatud asi rikub üldpildi.
Kas sul mõnda originaal flantsi pole käepärast?
Kuidas EVO-l originaalis asi lahendatud on.
Kõige kergem oleks EBay-st tellida see väike EVO torujupike peale turbot ja see endale sobivalt ringi teha.
Samas on ju see igati ilusti ka ise valmistatav.
Peale pildi vaatamist, ei näe ma asjas enam üldse probleemi.

Postitatud: 21.05.2009 10:09
Postitas mulk
See "porno" on tehtud juba hetkel, kui otsustati kasutada sellist turbiinikoda.
Kui nüüd mingil põhjusel tahakski mingit muud turbot kasutada, on uue kollektori tegemine möödapääsmatu.
Postitatud: 21.05.2009 10:24
Postitas jans
Evo flantsist pole abi
Evol ju turbo teist pidi peal originaalis, downpipe selle järgi tehtud.
Kui mina seda originaali kasutaks, siis jääks ju summutisse minev toru ülesse poole(vastu kapotti)
Kui nüüd ise dp teha, kas siis erinevate kodade juures peaks flantsil mingi vahesein ka tehtud olema? Oli mõte arusaadav?
Postitatud: 21.05.2009 10:31
Postitas Mihkel
Vahesein iseenesest oleks hea, hoiab gaase eraldatud veidi aega, et kuumaosa flow-d ei takistaks.
Isegi ilma seinata aga õige kujuga tehtud asi on IMO tunudvalt etem kui toru lampi sinna flantsi külge pandult.
Kui sul flants on olemas, siis tee sama asi nagu pildil, endale sobival suunal, lihtsalt seest ilma vaheseinata ja asi ants.
Postitatud: 21.05.2009 10:50
Postitas jans
tänud:)
Ilma vaheseinata (flantsi järgi) teha on kordi lihtsam kui vaheseinaga.
Mihkel, otsi mulle palun see IAT ka üles ja saada Tartusse
Postitatud: 27.05.2009 9:50
Postitas jans
DP nüüd tehtud, koos summuti jooksuga. Samuti sisselasketorustik.
Kui kaugele turbost oleks mõistlik WB lambda panna?
15cm turbost jääb liiga lähedale?
Teine koht oleks sinna, kust summuti keerab põhja alla. Liiga kaugele ei jää?
Kui pikalt downpipe teipida?
Postitatud: 27.05.2009 12:38
Postitas Mihkel
Nagu ma sulle ütlesin, toimib põhjaalla keeramise kohapeal WB ka ilusti, kuna controller hoiab konstantset temperatuuri.
Kaugemal ei ole ka muret, et lambda kõrge EGT tõttu üle kuumenema hakkaks.
DP teibi nii pikalt, kui vaja on, et ümbruses olevad detailid kuuma ei saaks.
Ise olen teipinud tavaliselt põhja alla keerava kohani.
Postitatud: 07.06.2009 21:52
Postitas jans
Postitatud: 15.06.2009 13:42
Postitas jans
Asi juba niikaugel, et nädala lõpus peaks saama MS-i installiga alata.
Seega ootaks jätkuvalt abi selle karbiku paigaldamisel.
Aju alaste küsimustega foorumit ilmselt risustada pole mõtet
Kes oleks valmis nõuga mulle abiks olema, andku sellest postkasti teada.
Postitatud: 08.07.2009 23:56
Postitas jans
Võtsin ennast kokku ning hakkasin teisipäeval MS-i paigaldusega ise tegelema.
Täna oli siis see päev, kui esimest pöördest kohe auto käima läks, ning käima ka jäi.
Tänud Mihklile ja Joosepile, kes paigaldusega seotud küsimustes abiks olid.
Pilt hetkeseisust:

Postitatud: 19.07.2009 14:02
Postitas jeff01
Minu jaoks on se auto endiselt ULME
...just see, kuidas maanteel sõites auto praktiliselt vaakumist väljas on ja liiga hilist süütenurka ei saa selles süüdistada kuna nii suurt eelsüütenurka pole ma samuti ühelegi autole peale kruttinud.
Eile sai korraks 1,5barigi nähtud (~47 kraadi advanceiga ja 12 seguga aga ei mingit detonatsioonipoegagi)
Sellise surveastme korral võib vist ka vene bensuga sõita

Postitatud: 19.07.2009 20:05
Postitas Moss
Kõlab nagu TDC oleks valesti määratud.
Postitatud: 20.07.2009 0:08
Postitas Mihkel
TDC ehk süüte 0 punkt on paigas. Lihtsalt alla 6:1 surveastmega on see normaalne.
Minul on selline olematu surveastme kogemus viimastel kuudel juba teistkordne.
Olgem ausad, 0.7bar juures ei liikunud see mootor ei peast ega persest.
Postitatud: 20.07.2009 7:45
Postitas Raceboy
Kuidas see surveaste nii madalale sai siis?
Ma võtaks kone lahti ja teeks uuesti, et asi ok tuleks ikka.