2. leht 3-st
Postitatud: 10.01.2010 1:21
Postitas Moss
Tegelikult pole ju raske ka sellele paagile eraldi korki teha. Porschedel kuivkarteri tõttu isegi tavaline, et õli tuleb kahest kohast välja lasta, lisaks 2 filtrit (968, 993 ja küllap veel mõned). Tegelt tuleb meelde, et 993 on kummagi turbo all ka valatud alumiiniumist kolakad reservuaarid ja neilgi olid oma korgid. Kokku seega 4 kohta.
Postitatud: 10.01.2010 1:29
Postitas Raceboy
924/944/968 tulid tehasest tavalise õlivanniga.
Postitatud: 10.01.2010 15:23
Postitas Moss
Kas 68 ja 93 vahele jäi veel mõni mudel? Ma olen näinud mootorit 80ndate lõpust millel oli eraldi õlipaak kus ka filtri kinnitus.
Postitatud: 10.01.2010 20:19
Postitas Raceboy
Kõik 911 põlvkonnad, mis on kuni 1997a (1965-1997, õhkjahutusega B6 mootor) ja/või kasutavad M64 mootoriplokki (996/997 TT, GT2/GT3), evivad tehasest kuivkarterit.
Taustaselgituseks niipalju, et kuni 1989. aastani oli lihtsalt mudel 911, mida siis lisanditega täpsustati (SC, 3.2 Carrera vms). 1989 tuli uus 911 põlvkond 964, millele järgnes 1994. aastal 993. Need olid viimased 911-d, millel kasutati õhkjahutusega mootorit. Sellesama mootori plokk elab siiani mudelite Turbo, GT2 ja GT3 juures edasi, kasutatakse vaid jahutussärki selle ümber ja teisi plokikaasi.
Postitatud: 15.02.2010 22:32
Postitas Raceboy
Leidsin ühe pildi GTR-i turbo õlitussüsteemist, eriti hästi näha pole, aga veidi aimu saab:

Re: Porsche 924 "Turbo" 2.0, 1984 - Raceboy
Postitatud: 10.06.2011 9:17
Postitas Raceboy
Pole siia teemasse ammu midagi kirjutanud aga pole eriti põhjust ka olnud: auto on muidu korras, aga lihtsalt seisnud. Umbes nädalake tagasi ajasin uuesti eluvaimu sisse ja olen vahepeal niisama sõitmas käinud. Tegin Raadil eile ühe "kohustusliku" video ka tõmbest.
http://www.youtube.com/watch?v=WneG0vv1Wdw" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto on muidu müüa, kuna neli Porschet pluss igapäevaauto on ilmselgelt liiast, eriti kui vaid pooled hobisõidukid hetkel sõidavad. Aega ja raha nõuavad aga kõik ja kõigiga korraga ikka sõita ei jaksa.
Re: Porsche 924 "Turbo" 2.0, 1984 - Raceboy
Postitatud: 15.09.2011 13:00
Postitas Raceboy
Re: Porsche 924 "Turbo" 2.0, 1981 - Raceboy
Postitatud: 04.10.2011 8:54
Postitas KakukeO
Õnnitlused

Re: Porsche 924 "Turbo" 2.0, 1981 - Raceboy
Postitatud: 04.10.2011 9:04
Postitas Raceboy
KakukeO kirjutas:Õnnitlused

Tänud!

Re: Porsche 924 "Turbo" 2.0, 1981 - Raceboy
Postitatud: 04.10.2011 15:59
Postitas Mardo
mingi sooviloo telefon?
valgustage teisi ka

Re: Porsche 924 "Turbo" 2.0, 1981 - Raceboy
Postitatud: 04.10.2011 18:12
Postitas Corrado
Nägin pühapäeval aardla ristis fooritaga seismas.. väga kena masin

Re: Porsche 924 "Turbo" 2.0, 1981 - Raceboy
Postitatud: 05.10.2011 8:27
Postitas Raceboy
Mardo kirjutas:
valgustage teisi ka

Sain aastakese vanemaks kõigest

Re: Porsche 924 "Turbo" 2.0, 1981 - Raceboy
Postitatud: 05.10.2011 14:36
Postitas Mardo
Õnne Sulle!
Ega see auto viimane reede tartus eedeni juures ei seisnud?
Säärane auto seisis seal 16.20 paikku
Löristasin endaomaga sealt mööda

Re: Porsche 924 "Turbo" 2.0, 1981 - Raceboy
Postitatud: 05.10.2011 14:43
Postitas IvarR
Turboclub on NäoRaamatuks muutumas ??
Re: Porsche 924 "Turbo" 2.0, 1981 - Raceboy
Postitatud: 24.03.2012 20:31
Postitas Raceboy
Kevade puhul ämblikuvõrgud summutist välja!
http://www.youtube.com/watch?v=OUk-zxdL ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;