2. leht 15-st

Re: .

Postitatud: 18.05.2009 19:52
Postitas $upr@
super G2 kirjutas:mis varjandi d2 coile autole alla keerasid? STREET?
Kahjuks RS ostsin jah. Ausalt juba värisen ja ootan, et millal kõveraks sõidan :oops: . Ilmselt on see selline ost, mis tuleb tulevikus korstnasse kirjutada.
Pisike lootus siiski on, et peavad vastu (3x pthüi üle vasaku õla). :badgrin: . Samas perfoomantsi poolest on nad ok.

Re: .

Postitatud: 18.05.2009 20:24
Postitas super G2
Kahjuks RS ostsin jah. Ausalt juba värisen ja ootan, et millal kõveraks sõidan :oops: . Ilmselt on see selline ost, mis tuleb tulevikus korstnasse kirjutada.
Pisike lootus siiski on, et peavad vastu (3x pthüi üle vasaku õla). :badgrin: . Samas perfoomantsi poolest on nad ok.[/quote]


Et siis liiga pehmed?Ja kui madalaks keeratud on?

Postitatud: 18.05.2009 21:06
Postitas $upr@
Need D2´d annavad regullida väga palju ja vedrud/amordid on neil ka OK. Probleem RS tüübi coilidel on see, et nad on liiga õhukesest/kergest/nõrgast alumiiniumist tehtud kestadega ja kipuvad Driftimisel kõveraks minema või suurema löögi saamisel isegi purunema.
Googeldades leiab nende kohta üsna palju nurisevaid postitusi. Viimastel aastatel on ehk neid küll veidi parandatud ja uuemad coilid ehk peavad paremini vastu. Minu omad on aastast 2008. Seega võib loota, et on veidi tugevamad, kui 2004-2006 D2 RSid.
Varasematel aastatel oli D2 coilidel veel teisigi vigu, mis parandati ja vigased coilid vahetati ümber. Küll aga tehas punnib vastu, kui minna nende juurde jutuga et coil läks kõveraks või pooleks. Ütlevad, et valesti kasutasid. :evil:
Ühesõnaga, kui miskit juhtubki, siis parem minema visata, kui garantiid nõudma hakata.
Suht odavalt saadud, esialgsed kiidusõnad ja sümpaatne koduleht viisid mind valikut tehes valele otsusele.
Ah mis ma ikka ette ära kirun. Kirun siis, kui katki on :lol:

Postitatud: 10.10.2009 11:18
Postitas $upr@
Update.


Peale pikka kannatuste kadalippu hakkab perfoomantsi osa lõpule jõudma ja auto on valmis esimesteks rinka ringideks. Turbo sai küll valitud natukene pisike nagu selgus, aga pole hullu. Eks süües kasvab isu ja järgmine aasta saab ehk GT40r soetatud.
Ei teagi nüüd kust alustada. Alustame ehk kurvema poolega.
Peale pidurite, siduri, coiloverite jm sillaosade uuendamist läks auto Dynomaxi garaazi. See otsus osutus kahjuks suureks veaks. Täpsemaid kommentaare anda ei taha. Kokkuvõtteks ütlen, et hea et niigi läks. Auto oleks võinud maha põleda või mootor lihtsalt kokku joosta.
Enda vale otsuse kohta võib öelda, et loll pea on nuhtluseks. :badgrin:
Edasi hakkasid asjad kiiremini ja korralikult edenema. Auto läks entusiastide kätte, kellel ka otsene huvi teha temast viisakas ja tubli tänava ja ringraja masin. Muidugi ei saa kõike teha ilma kopsaka rahakotita, see osa jääb kahjuks ikkagi minu, kui omaniku kanda. :-D
Projekti juures olen katsunud võimalikult vähesega hakkama saada, samas mitte grammigi kvaliteedist loobumata. Otsuseid on tehtud nii valesid kui õigeid. Eks vigadest õpitakse. Siiski õnneks tundub, et see esimene vasikas seekord aia taha ei lähe....
Autol nüüdseks peal ja seadistatud AEM ems, Gizmo IBC,WB lambda ja kõik muu, mis peaks lubama muretuid ja kiireid kilomeetreid.
Kogu vahetatud juppide listi ei hakka kopeerima. See on lihtsalt liiga pikk
:-D

Edasi siis tahaks enne lund veel mõned kiired ringid teha ja talvel saab ehk sisu kallale mindud.
Sisse tuleb nahk. Pealaest jalatallani põhimõtteliselt. Vaid istmed jäävad nii nagu nad on. Istmeteks said Cobra Suzuka PRO´d custom värvidega ja otse Itaaliast :) . Hinda ei taha mäletadagi, aga istmesse istudes see hind ka ununeb. Tõeliselt turvaline ja mugav ühes koosluses. Istmetel 6punkti rihmad.
Turvakaar sai ka sisse. Kvaliteetne ja nägus. Auto muutus tänu sellele ka tunduvalt jäigemaks. Turvakaar teeb ühtlasi ka tagumise strut bari töö ära.

Kõikide tööde ja emotsionaalse panuse eest suured tänud Viljarile ja VKM motorsile. :bb

Lõpetuseks düno tulemused kah.

Tänava jaoks turvalise 1,2bar rõhu juures surus auto tagarattasse 294kw ja 526 momenti. Võib rahule jääda arvestades et kuum koda on .63 ja tiiviku suurus pole ka just märkimisväärne. A´la GT30 replica. Düno graafikul peegeldub läbilaskevõime puudumine ka selgelt.

Riputan paar telefoniga tehtud pilti ka siia. Fotokas sai koju unustatud 8)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

heipa

Postitatud: 10.10.2009 17:20
Postitas 635Driver
Kas peale Maximmi tööd oli kirves veel autos :lol: .Turvakaar on aga vinge,vähemalt mulle meeldib 8)

Postitatud: 10.10.2009 18:55
Postitas Siim
Ilus seest ja väljast - peab korralikud pildid nüüd tegema autost.
Palju tühimass on MKIV Supral?

Postitatud: 10.10.2009 19:04
Postitas $upr@
Siim kirjutas:Ilus seest ja väljast - peab korralikud pildid nüüd tegema autost.
Palju tühimass on MKIV Supral?
Seest nüüd küll veel ilus pole :-D
Aga Wiki annab 1500kg HT ja 1550kg Targale tühimassiks.
Vabalthingav on 1420-1460kg.

Oma auto kaaluks hetkel pakuks 1550kanti, kuna 40-50kg on ilmselt juurde tulnud.

Postitatud: 10.10.2009 23:31
Postitas Kummitus
Kena projekt, täitsa huvitab kevdel liikumas näha !

Postitatud: 11.10.2009 8:08
Postitas Eikki
Näedsa.. tiib ka taga :)

Postitatud: 11.10.2009 10:08
Postitas $upr@
Eikki kirjutas:Näedsa.. tiib ka taga :)
Mhmh. Too prao parandamine läheb ainult ca1500eeku :(
Natuke kurvalt läks selle transaga. Pole aimugi kus see siis lõppude lõpuks juhtus.

Postitatud: 11.10.2009 11:13
Postitas Eikki
$upr@ kirjutas:
Eikki kirjutas:Näedsa.. tiib ka taga :)
Mhmh. Too prao parandamine läheb ainult ca1500eeku :(
Natuke kurvalt läks selle transaga. Pole aimugi kus see siis lõppude lõpuks juhtus.
Oh kurat. Päris jama. Kahju, et nii läks.
Teinekord kui miskit tellida tahad siis tea, et sulle teen erihinna sellepärast ;)

Postitatud: 11.10.2009 14:53
Postitas 313
Olen seda autot näinud , käega katsunud ja isegi ühekorra puhtaks pesnud. Soovitan millalgi sul auto ära poleerida. Kui otsid tegijat siis võin sulle hinnapakkumise teha.


Edu ja jaksu autoga.

Postitatud: 11.10.2009 16:55
Postitas $upr@
313 kirjutas:Olen seda autot näinud , käega katsunud ja isegi ühekorra puhtaks pesnud. Soovitan millalgi sul auto ära poleerida. Kui otsid tegijat siis võin sulle hinnapakkumise teha.


Edu ja jaksu autoga.

Tohoh!? Kes sina oled siis, et sa mu autot isegi pesta oled saanud :-D .
Poleerima ma esialgu ei hakka. Pigem on vaja ikka uus värv selga saada. Paljude kohtade pealt on värv liiga kulunud.

Postitatud: 11.10.2009 20:20
Postitas 313
$upr@ kirjutas:
313 kirjutas:Olen seda autot näinud , käega katsunud ja isegi ühekorra puhtaks pesnud. Soovitan millalgi sul auto ära poleerida. Kui otsid tegijat siis võin sulle hinnapakkumise teha.


Edu ja jaksu autoga.

Tohoh!? Kes sina oled siis, et sa mu autot isegi pesta oled saanud :-D .
Poleerima ma esialgu ei hakka. Pigem on vaja ikka uus värv selga saada. Paljude kohtade pealt on värv liiga kulunud.

Tegemist on VKM-i naabruses asuva koostööpartner firmaga.http://www.rethom.ee Pesulas käis ta meil eelmisel kuul ilmselt peale tööde valmimist VKMis.

Kui hetkel täpselt mäletan siis autol midagi niivõrd katastroofilist ei olnud ,et peaks üleni värvima hakkama. Piisaks korralikust poleerimisest ja auto oleks kui prillikivi :roll:
Kui on huvi siis tule astu läbi ja teeme näidiseks ühe detaili ära (tasuta).

Postitatud: 12.10.2009 10:21
Postitas tmac
See auto ka lõpuks siin sai kord VKMis nähtud ja oodatud milllal siia jõuab. Kena projekt.