Update.
Peale pikka kannatuste kadalippu hakkab perfoomantsi osa lõpule jõudma ja auto on valmis esimesteks rinka ringideks. Turbo sai küll valitud natukene pisike nagu selgus, aga pole hullu. Eks süües kasvab isu ja järgmine aasta saab ehk GT40r soetatud.
Ei teagi nüüd kust alustada. Alustame ehk kurvema poolega.
Peale pidurite, siduri, coiloverite jm sillaosade uuendamist läks auto Dynomaxi garaazi. See otsus osutus kahjuks suureks veaks. Täpsemaid kommentaare anda ei taha. Kokkuvõtteks ütlen, et hea et niigi läks. Auto oleks võinud maha põleda või mootor lihtsalt kokku joosta.
Enda vale otsuse kohta võib öelda, et loll pea on nuhtluseks.
Edasi hakkasid asjad kiiremini ja korralikult edenema. Auto läks entusiastide kätte, kellel ka otsene huvi teha temast viisakas ja tubli tänava ja ringraja masin. Muidugi ei saa kõike teha ilma kopsaka rahakotita, see osa jääb kahjuks ikkagi minu, kui omaniku kanda.
Projekti juures olen katsunud võimalikult vähesega hakkama saada, samas mitte grammigi kvaliteedist loobumata. Otsuseid on tehtud nii valesid kui õigeid. Eks vigadest õpitakse. Siiski õnneks tundub, et see esimene vasikas seekord aia taha ei lähe....
Autol nüüdseks peal ja seadistatud AEM ems, Gizmo IBC,WB lambda ja kõik muu, mis peaks lubama muretuid ja kiireid kilomeetreid.
Kogu vahetatud juppide listi ei hakka kopeerima. See on lihtsalt liiga pikk
Edasi siis tahaks enne lund veel mõned kiired ringid teha ja talvel saab ehk sisu kallale mindud.
Sisse tuleb nahk. Pealaest jalatallani põhimõtteliselt. Vaid istmed jäävad nii nagu nad on. Istmeteks said Cobra Suzuka PRO´d custom värvidega ja otse Itaaliast

. Hinda ei taha mäletadagi, aga istmesse istudes see hind ka ununeb. Tõeliselt turvaline ja mugav ühes koosluses. Istmetel 6punkti rihmad.
Turvakaar sai ka sisse. Kvaliteetne ja nägus. Auto muutus tänu sellele ka tunduvalt jäigemaks. Turvakaar teeb ühtlasi ka tagumise strut bari töö ära.
Kõikide tööde ja emotsionaalse panuse eest suured tänud Viljarile ja VKM motorsile.
Lõpetuseks düno tulemused kah.
Tänava jaoks turvalise 1,2bar rõhu juures surus auto tagarattasse 294kw ja 526 momenti. Võib rahule jääda arvestades et kuum koda on .63 ja tiiviku suurus pole ka just märkimisväärne. A´la GT30 replica. Düno graafikul peegeldub läbilaskevõime puudumine ka selgelt.
Riputan paar telefoniga tehtud pilti ka siia. Fotokas sai koju unustatud
