Mida arvata sellistest küünaldest?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

JustMe
Postitusi: 86
Liitunud: 17.02.2006 23:40

Postitus Postitas JustMe »

Raceboy kirjutas:12.0 segu puhul oli tulemuseks oluliselt pruunim küünal. Tõsi, ta oli pruunim kogu põlemiskambrisse jääval osal (mitte ainult elektroodid ja isolaator).
Mis sa selle alla mõtled?

Keegi ütleks täpsemalt, et mis küünla värvus mida tähendab?

Endal auto hetkel sõidab üldiselt boosti alla 12 AFR näiduga. Kui boost taha tuleb, siis on alla 12 (ca. 11.5) ja siis tõuseb 12 peale ning seisab seal.
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No see on USA-st pärit arvamus, et turbotades peavad küünlad vähemalt 3 astet külmemad olema.

Kahjuks paljud USA inimesed ehitavad mootoreid internetiga mitte ajudega.

Subarutel näiteks kõige kangemal tehase turboversioonil ja kõige lahjemal turboversioonil on täpselt sama koodiga küünlad tehasest.
Vahe võimsuses peaaegu 100kw.

Küünal tuleb valida ikka konkreetse mootori järgi küünlaid töö käigus uurides mitte interneti järgi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta