Vett merre voolanud palju, tehtud pm mitte midagi. Nipetnäpet hooldust ja hea küll. Eks talv vist ole rohkem ehitamise aeg, vähemalt nii peaks ennast veenma

Nii turbohoolik ma veel pole et öösel magada ei viitsi.
Mingi aeg sai huvipärast seda tanki kaalumas ka käidud, ilma juhita, igapäeva varustuses ja ~20-25l paagis kaalud ees 884kg taga 915 ehk kokku 1799kg. Kaalujaotus muidugi päris naljakas, eriti veel täis paagiga. Loodan et seda sai veidi parandatud täna madaldusvedrude paigaldamisega ette. Eks peab korra kaalu peal käima ja vaatama palju see muutis olukorda.
Homemade MBC'd sai tagasi keeratud veerand pööret, mis mõjutas rõhku kuskil -0,1 bari. Hetkel tundub et vähemalt 4 käiguga sai fuel cuti probleem eemaldatud ilma persedünoga minekus vahet tundmata. Rohkem pole tahtnud igaksjuhuks teedel proovida.
Täna avanes ka korra võimalus kasutada g-techi. Tulemuseks sai 0-60 mph ~9,2 sekki, 1/4 mile ET 17,13 sek@81mph. Arvestades tänase kütusekoguse, juhi ja kaasasoleva kolaga võis auto kaal olla ~2000kg kanti. Ise olen sellise tulemusega rahul.
Sai tehtud ainult üks sõit kuna aeg tuli oodatud auku ja püstitatud eesmärk tõllaratastega e36 is aeg üle sõidetud 0,1 sekiga.
Järgmise aasta plaaniks võtan siis olenemata g-techi positiivsest või negatiivsest prognoosist sõita 16,xx aega kerge autoga. võimalusi kergelt natukene massi kaotada on nii salongis kui pöörlevas massis. Miili kiirust tahaks parandada vähemalt 10km/h võrra ehk kuskile 180+
Ehk üritaks siis olla kiireim kiviaegse masuudipressiga liikleja eestis, vähemalt ametlikult
Kui need eesmärgid täidetud siis ilmselt tuleb ka igapäeva ökopilli piir ette, kas sealt edasi on soovi minna otsustab kunagi tulevikus.
See aasta siis ilmset üritusele ei rabele et lihtsalt aega kirja saada mida järgmine aasta üle sõita. Tasa ja targu järgmine aasta kiire hooga
terv
erich