2. leht 2-st
Postitatud: 23.04.2009 19:18
Postitas mulk
Või siis nii:
Mõõda silindrid väntvõlliga samasuunaliselt, 10mm ülevalt servast, 10mm alumisest servast ja kolmas mõõt keskelt. Näiteks Audi R5 mootoris ei saa need mõõdud erineda teinteisest üle 0.08mm
Samas selgub nüüd, et su plokis on selged pikisooned sees.
Siiski imelik on see, et sa tegeled päevast päeva tuhandikega, kuid ei oska mõõta sisemikromeetriga, kas ava on ümar

Sina ,kui osav CNC pingi operaator, tead kindlasti, et detailidel on baas e. kinnituspinnad, aseta plokk Y teljele neidsamu tehase kinnituspindu kasutades. Võta seejärel X ja Y nulliks mis iganes mootoriploki välimine punkt, head mõõtmist

Postitatud: 23.04.2009 20:53
Postitas RFL
Postitatud: 23.04.2009 22:54
Postitas george16v
Kui sa tuhandikke taga hakkad ajama , siis pead põhimõtteliselt terve ploki ümber töötlema , sest kohe ei saa sa seal sellist täpsust taga ajades midagi teha. Alustama pead siis ploki alumisest pinnast , pärast seda lased uuesti vända kaelad uuesti ühe kõrgusele , peale seda lased ploki pealt sirgeks ja peale seda saad alles oma silindrid sinna sisse tuhandiku täpsusega sisse lasta.
Kui asja lihtsamalt teha , siis võtad iga kolvi eraldi ja lased iga silindri vastavalt kolvile mõõtu. Üldiselt mahle kolb tahab selle aja opeli mootoris sellise mõõdu puhul saada 0.03mm paisumis ruumi ja turbokate puhul 0.07mm. Kolvi rõngastele jäta turbo puhul 0.45-0.5mm luku vaheks. Kui kasutad mingeid aftermarket juppe , siis neil küsi tootja käest palju paisumisruume jätta.
Postitatud: 23.04.2009 23:24
Postitas uzzac
katusepapi tänaval on detjonisevi nimeline härrasmees kes võib põhimõtteliselt pealevaadates öelda kas tegu on prügikastikaubaga või asjaliku toorikuga..kontakid siin foorumis olemas ka kui otsid
Postitatud: 23.04.2009 23:54
Postitas TURBOLOVER
RFL kirjutas:http://tv.motors24.ee/artiklid/Placement/Frontpage+main/6652-Passati+tuunimine+-+mootori+kokkupanek.aspx
Just nimelt mine vaata mis Lauri räägib sulle!
Juba targem
Postitatud: 24.04.2009 0:09
Postitas Sportlane
Hoon
Hoon
Postitatud: 24.04.2009 2:01
Postitas Sportlane
Hoon
Hoon
Postitatud: 24.04.2009 3:07
Postitas Sportlane
Hoon
Postitatud: 24.04.2009 18:07
Postitas george16v
Nii täpselt kui sina tahadei tee seda põhimõtteliselt mitte keegi. Heal juhul määratakse iga silindri telgjoone järgi puur paika ja lastakse vastavalt kolvile mõõtu. Ja nagu ennem mainitud sai , mingit konkreetset null punkti sa sellest mootorist ei leia , plokk juba ammu kõveraks tõmmanud ja kõik asjad siis tehase null punkti suhtes nihkes (ei teagi kust tehas selle 0 punkti võtab).
Postitatud: 24.04.2009 19:47
Postitas Moss
Absoluutseks nullpunktiks võiks vist võtta keskmise raamlaagri tsentri. Aga automootoris ei tasu igalpool neid tuhandikke taga ajada või vähemasti pole see alati vajalik. Lisaks üks hea ja levinud soovitus: K.I.S.S. - keep it simple, stupid
Ma arvatavasti võtan
selle raamatu ligi igasuguste vastuste saamiseks.
Lukku tuhandikud ja 0 punktid
Postitatud: 24.04.2009 20:20
Postitas Sportlane
Ma olen vist kõigil harjad punaseks ajanud sis
Jutt hoonimisest ja kui keegi kvaliteetselt teeb sis viin sinna.(Või teen ise)
Ei aja taga tuhandikke siin ega jne.0 punkt mul enda tarbeks vaja, ma selle võtan aluseks ja ise mässan siin nii kuidas ma oskan.Ega te pea sis seepärast möllama hakkama.Masin tahab 0 punkte.Kõik
Ja lihtsamalt, koolipinalist joonlaud ja seal ka ju 0 ja sealt ikka hakkad lugemisega pihta.Iseasi kuidas sa kuskile asetad ju selle joonlaua ja mida võrdled see igamehe oma teadus.
Aitab tõesti.