2. leht 2-st
Re: siduri pidamine
Postitatud: 21.02.2011 14:52
Postitas ahto42
Väike vahemärkus Jaanile, et nm ja kg suhe on 10x. Ehk 480nm=48kg
Re: siduri pidamine
Postitatud: 21.02.2011 16:58
Postitas Ragnar
Ma ei saa aru milles see ikaldus seisneb. Pilsneri MPS Mazda täiesti normaalselt sõidetav kange korvi ja labadega kettaga. Pole asi absoluutselt hull. Sain väga ilusti hakkama esimest korda selle autoga sõites ja pole üldse ebamugav... tahab ainult veidi harjumist.
Re: siduri pidamine
Postitatud: 21.02.2011 17:37
Postitas Mihkel
Kogu asja püant ongi selles, et kas tegu on trossiga või hüdraulikaga.
Hüdraulikaga sõidad nagu stock siduriga, kui just ei ole tegu naisterahvaga.
Trossiga siduriga on aga lood veidi teised ja seal natuke kehtivad need külajutud mida ammustest aegadest on levitatud, kui enamus autod olidki trossiga siduritega.
Re: siduri pidamine
Postitatud: 21.02.2011 19:29
Postitas ValgeKotkas
Sprung pronks(? võibolla keraamika) kuuene oli täitsa ok (kuigi ei olnud kindlasti "nagu stock"

)
UNsprung neljane (mingi metall vist) oli aga juba veidi liiast, kuigi ka vabalt sõidetav (küll aga vist paha kõigele, mis peale sidurit tuleb?)
Re: siduri pidamine
Postitatud: 22.02.2011 11:02
Postitas hents99
Sprung ja unsprung on siis vastavalt kas leevendusvedrudega või ilma. Leevendusvedrudega kindlasti sujuvam ja mugavam.
Aga kangematel siduritel on hüdraulika ainuõige lahendus. Ei maksa ka eriti palju ja laagreid saab eraldi vahetada.
Re: siduri pidamine
Postitatud: 27.12.2012 12:18
Postitas Jaan
Nii minu eelnev setup läks clutchnetist 4-ja labaga ketas ja 200mm korv ja ei saanudki seda libisema kordagi. Isegi linnas oli täiesti sõidetav, ilmselt seetõttu, et masin alla tonni ja põrkas kohe minema kui pedaali lahti lasid.
Nüüd on uus setup plaanis teisele käigukastile ja jälle on tekkinud õhku paks küsimus, millist tüüpi ketast eelistada. Jõudu 300 ringis ja
suunitlus linn, maantee, rinka.
Nüüd on valik päris suur antud käimakastile:
LIST
Re: siduri pidamine
Postitatud: 27.12.2012 12:44
Postitas jeff01
Mihkel kirjutas:
200mm on juba ketaslõikurite ketta läbimõõdu lähedane.
Mõõdult küll, kuid vanade volkarite tarbeks tehakse igasugu kangeid 200mm korve ja kui küsisin nõu kuidas 300HP pidama saada siis tuli vastuseks KEP Stage 3 mitte Stage 4 ja stage 4 200mm peeti igal juhul overkilliks kui ma just ei taha vasaku jala lihaste tõttu imelikult kõndima hakata

Kusjuures siin foorumis käib jutt pidamisprobleemidega esiveolisest mitte tagamootoriga tagavedusest. Kõik 200mm korvid sama hinnaga
Hinnad suht odavad IMO korvid alla 100, nelja labased kettad alla 80daala jne aga jah, vaid volkarid / Porsched
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=637494" onclick="window.open(this.href);return false;