
Drift-i teema ja sellega seosnev tehniline pool+D-autod!
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Odav variant driftimiseks oleks rullnoka bemm. Coilovereid ja muud pahna liigub ehk samapalju kui nissanile. Originaalis vaid väiksemootorilised aga 3,5se peale toppimisega oleks algus tehtud, on küll vaid ca 215hp aga 330 Nmi on piisav et vähemalt 100-120 neni ratast ringi kerida...mida rohkem nurka seda suurema kiiruseni muidugi. See, et selline mootor ninal ei saa sõita on linnalegend. Täiesti reaalne on auto saada 50:50 kaalujaotuseni ja kaaluma vaid kolmekohalise numbri. Sellise auto tundma õppimine võtab erinevatel radadel vähemalt kümne paagitäie maha sõitmise nii, et teiseks hooajaks on jõupuudus juba ilmselge ja ainus hinna suhtes mõistlik lahendus on ülelaadimine. 500HP sellest vanakooli mootorist on ikka way turvalisem kui 500hp mikromootorist võtta.
Edit: arvasin, et kiiret autot pole nii kallis ehitada kui foorumites räägitakse aga kere + mootor + kap rem mootorile + sidur + korralik differ + progeaju ja ongi juba 50k läinud (seda veel siis kui kõik ise teed) Lisanduksid coilid, polyretaan puksid, ja väikesed investeeringud kergematesse nina detailidesse, iste, rihmad ja kiirem roolilatt, mõned velje-rehvi jooksud ja on teine 50k läinud. nii, et aru kah ei saa kuhu se raha jäi Autot ehitades on 100k tegelikult oluliselt väiksem summa kui see seda teenides tundub.
Edit: arvasin, et kiiret autot pole nii kallis ehitada kui foorumites räägitakse aga kere + mootor + kap rem mootorile + sidur + korralik differ + progeaju ja ongi juba 50k läinud (seda veel siis kui kõik ise teed) Lisanduksid coilid, polyretaan puksid, ja väikesed investeeringud kergematesse nina detailidesse, iste, rihmad ja kiirem roolilatt, mõned velje-rehvi jooksud ja on teine 50k läinud. nii, et aru kah ei saa kuhu se raha jäi Autot ehitades on 100k tegelikult oluliselt väiksem summa kui see seda teenides tundub.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mul on komplektne plokikaas ~50K. Muidugi lammarist 5K'ga saab kaane, mis hingab ainult 35% kehvemini, ehk 7x parem hinna/hj suhejeff01 kirjutas: Edit: arvasin, et kiiret autot pole nii kallis ehitada kui foorumites räägitakse aga kere + mootor + kap rem mootorile + sidur + korralik differ + progeaju ja ongi juba 50k läinud (seda veel siis kui kõik ise teed)

Ei tea kas driftis kah võistlusklasse mootorisuuruste järgi on, aga kui pole, siis kindlasti võtta suurim/odavaim mootor alustuseks.
Noh ja võrdluseks, et kui ise ei tee, ise ei seadista jne, siis korralik progeajundus koos seadistusega läheb kah mingi 50K. Seega säästuprojektis (<100K) tuleks võtta alustuseks E30 kere + coiloverid + >= 4.0 V8 mootor + kap-rem + kempi-differ + korralik jahutus.
Kõige odavam on aga ma-su ajal võtta mõni projekt, kus on keretugevdused ja veermik juba tehtud - poole hinnaga vms
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Tegin kiire otsingu ebay'st:mart154 kirjutas:No haigemat väidet pole ammu kuulnudjeff01 kirjutas:Odav variant driftimiseks oleks rullnoka bemm. Coilovereid ja muud pahna liigub ehk samapalju kui nissanile.
E30-le ja coilovereid levib?!?!?
E30 coilover = 4 vastet
S13 coilover = 70 vastet
EDIT: Ja E30 vs S13 on 4000 vs 8000 vastet, seega E30 on ainult poole vähem populaarne

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
odav projekt ja kap remont (ükskõik mis detaili oma)
ei käi kokku ühte lausesse.
540 või 335 oleks piisav ma arvan,jäigaks ära teha ja ongi olemas.
Teine küsimus,et on kuskohas sa siin viljandis seda drifti harjutad ? Ma küll nagu sobivaid kohtasid väga leidnud pole.. bussika plats ja centrumi taga parkla on ägedad küll,aga inimesed vaatavad väääga viltu miskipärast :D Ei ole siin eestis ju kohta @ astrona kus saaks 150 põleva rehviga kurvist välja tulla ... audru sirgele tulles või ?
väga tugev overthinking and overengineering käib siin pidevalt...
kuna teemaalgataja sõidab 200sx-iga siis..jah..seal on vist küll kõikide asjade kap remont vajalik,et midagigi saada.
ei käi kokku ühte lausesse.
540 või 335 oleks piisav ma arvan,jäigaks ära teha ja ongi olemas.
Teine küsimus,et on kuskohas sa siin viljandis seda drifti harjutad ? Ma küll nagu sobivaid kohtasid väga leidnud pole.. bussika plats ja centrumi taga parkla on ägedad küll,aga inimesed vaatavad väääga viltu miskipärast :D Ei ole siin eestis ju kohta @ astrona kus saaks 150 põleva rehviga kurvist välja tulla ... audru sirgele tulles või ?
väga tugev overthinking and overengineering käib siin pidevalt...
kuna teemaalgataja sõidab 200sx-iga siis..jah..seal on vist küll kõikide asjade kap remont vajalik,et midagigi saada.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA

Vaadake ise mis autosid wikipedia drifti autodeks peab

Küsimus oligi ju masina kohta, mitte raja kohta. Pole meil ju ka korralikke kiirendusradasid. Aga garaazis ehitamine jääb samaks, ja neil radadel saab midagi proovida ikka. Ühele meeldib masinat ehitada, teisele lõhkudaMaik kirjutas:Ei ole siin eestis ju kohta @ astrona kus saaks 150 põleva rehviga kurvist välja tulla ... audru sirgele tulles või ?
väga tugev overthinking and overengineering käib siin pidevalt...

Iga asfaltilõik, kust tänavaauto saab tulla 130'ga läbi, peaks sobima ka rinkamasinatele 150ga läbimiseks ja korraliku drifti-masinaga põleva rehviga drifti-tehnikat kasutades kah ~150'ga läbimiseks.
Kui 1. kurvi keskpuktis on 450hj/1000kg masinaga 90kmh, siis 17m kurvi lõpetamist + 100m hiljem ongi 150kmh ilusti enne järgmisse kurvi jõudmist :P 200hj/1400kg (3x lahjem kui 450hj/1000kg) nagu meil enamus ülekeskmise sportautod on, vajavad aga ilmselgelt nii kiireteks kurvideks juba 3x pikemat hoovõtumaad, aga no milleks

OffTopic ja ei taha ka kedagi riivata, aga ma pole siiani aru saanud, mis on driftimisel motiiv? Meeldida kohtunikele rohkem kui teine vend oma masinaga?
Drag vs drift on siis nagu jõutõstmine vs iluvõimlemine?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
point on mõnes mõttes sama, mis rinkas ju - võtta kurve võimalikult hästi.Astrona kirjutas: OffTopic ja ei taha ka kedagi riivata, aga ma pole siiani aru saanud, mis on driftimisel motiiv? Meeldida kohtunikele rohkem kui teine vend oma masinaga?
Drag vs drift on siis nagu jõutõstmine vs iluvõimlemine?
täpselt samamoodi nagu rinkasõitja lihvib oma kurvisõiduoskust, et aega parandada, pingutab driftija, et õppida kurvivõtmine selgeks teiste kriteeriumite alusel. mõlemad taotlevad maksimumi ja mõlemil maksavad vead karmilt kätte.
Rinkas on motiiviks pigem ikkagi soov võita, ja selleks lihvitakse nii autot kui ka sõiduoskusi.RFL kirjutas:point on mõnes mõttes sama, mis rinkas ju - võtta kurve võimalikult hästi.Astrona kirjutas: OffTopic ja ei taha ka kedagi riivata, aga ma pole siiani aru saanud, mis on driftimisel motiiv? Meeldida kohtunikele rohkem kui teine vend oma masinaga?
Drag vs drift on siis nagu jõutõstmine vs iluvõimlemine?
täpselt samamoodi nagu rinkasõitja lihvib oma kurvisõiduoskust, et aega parandada, pingutab driftija, et õppida kurvivõtmine selgeks teiste kriteeriumite alusel. mõlemad taotlevad maksimumi ja mõlemil maksavad vead karmilt kätte.
Drifti trenn ja rinka trenn on sarnasemad kui vastavad võistlused ise - mõlemad on motosport. Ka jõutõstjad ja iluvõimlejad võivad samas jõusaalis samasid harjutusi teha

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET