Drift-i teema ja sellega seosnev tehniline pool+D-autod!

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

palju teie autod siis hetkel kaaluvad? peale dieeti! :roll:
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Odav variant driftimiseks oleks rullnoka bemm. Coilovereid ja muud pahna liigub ehk samapalju kui nissanile. Originaalis vaid väiksemootorilised aga 3,5se peale toppimisega oleks algus tehtud, on küll vaid ca 215hp aga 330 Nmi on piisav et vähemalt 100-120 neni ratast ringi kerida...mida rohkem nurka seda suurema kiiruseni muidugi. See, et selline mootor ninal ei saa sõita on linnalegend. Täiesti reaalne on auto saada 50:50 kaalujaotuseni ja kaaluma vaid kolmekohalise numbri. Sellise auto tundma õppimine võtab erinevatel radadel vähemalt kümne paagitäie maha sõitmise nii, et teiseks hooajaks on jõupuudus juba ilmselge ja ainus hinna suhtes mõistlik lahendus on ülelaadimine. 500HP sellest vanakooli mootorist on ikka way turvalisem kui 500hp mikromootorist võtta.

Edit: arvasin, et kiiret autot pole nii kallis ehitada kui foorumites räägitakse aga kere + mootor + kap rem mootorile + sidur + korralik differ + progeaju ja ongi juba 50k läinud (seda veel siis kui kõik ise teed) Lisanduksid coilid, polyretaan puksid, ja väikesed investeeringud kergematesse nina detailidesse, iste, rihmad ja kiirem roolilatt, mõned velje-rehvi jooksud ja on teine 50k läinud. nii, et aru kah ei saa kuhu se raha jäi Autot ehitades on 100k tegelikult oluliselt väiksem summa kui see seda teenides tundub.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

jeff01 kirjutas: Edit: arvasin, et kiiret autot pole nii kallis ehitada kui foorumites räägitakse aga kere + mootor + kap rem mootorile + sidur + korralik differ + progeaju ja ongi juba 50k läinud (seda veel siis kui kõik ise teed)
Mul on komplektne plokikaas ~50K. Muidugi lammarist 5K'ga saab kaane, mis hingab ainult 35% kehvemini, ehk 7x parem hinna/hj suhe :)
Ei tea kas driftis kah võistlusklasse mootorisuuruste järgi on, aga kui pole, siis kindlasti võtta suurim/odavaim mootor alustuseks.
Noh ja võrdluseks, et kui ise ei tee, ise ei seadista jne, siis korralik progeajundus koos seadistusega läheb kah mingi 50K. Seega säästuprojektis (<100K) tuleks võtta alustuseks E30 kere + coiloverid + >= 4.0 V8 mootor + kap-rem + kempi-differ + korralik jahutus.

Kõige odavam on aga ma-su ajal võtta mõni projekt, kus on keretugevdused ja veermik juba tehtud - poole hinnaga vms
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

jeff01 kirjutas:Odav variant driftimiseks oleks rullnoka bemm. Coilovereid ja muud pahna liigub ehk samapalju kui nissanile.

No haigemat väidet pole ammu kuulnud :)
E30-le ja coilovereid levib?!?!?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

mart154 kirjutas:
jeff01 kirjutas:Odav variant driftimiseks oleks rullnoka bemm. Coilovereid ja muud pahna liigub ehk samapalju kui nissanile.
No haigemat väidet pole ammu kuulnud :)
E30-le ja coilovereid levib?!?!?
Tegin kiire otsingu ebay'st:
E30 coilover = 4 vastet
S13 coilover = 70 vastet
EDIT: Ja E30 vs S13 on 4000 vs 8000 vastet, seega E30 on ainult poole vähem populaarne :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

ebay.de ,valikut ikka on...
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

odav projekt ja kap remont (ükskõik mis detaili oma)

ei käi kokku ühte lausesse.

540 või 335 oleks piisav ma arvan,jäigaks ära teha ja ongi olemas.
Teine küsimus,et on kuskohas sa siin viljandis seda drifti harjutad ? Ma küll nagu sobivaid kohtasid väga leidnud pole.. bussika plats ja centrumi taga parkla on ägedad küll,aga inimesed vaatavad väääga viltu miskipärast :D Ei ole siin eestis ju kohta @ astrona kus saaks 150 põleva rehviga kurvist välja tulla ... audru sirgele tulles või ?

väga tugev overthinking and overengineering käib siin pidevalt...

kuna teemaalgataja sõidab 200sx-iga siis..jah..seal on vist küll kõikide asjade kap remont vajalik,et midagigi saada.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
quintus
Postitusi: 248
Liitunud: 28.01.2008 19:35
Asukoht: Võru

Postitus Postitas quintus »

väga õige jutt, et pole õigeid driftimis kohtigi, ma sellepärast ammu nördinud :( natuke ajab närvi ka!
...bushi no ichigon
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Kas härrad, kes siin e30 coilovereid alla kruvivad üldse teavad, milline e30 esimene püstak on? ja et kui palju seal osta saab ja kui palju ise teha tuleb?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Pilt
Vaadake ise mis autosid wikipedia drifti autodeks peab :)
Maik kirjutas:Ei ole siin eestis ju kohta @ astrona kus saaks 150 põleva rehviga kurvist välja tulla ... audru sirgele tulles või ?
väga tugev overthinking and overengineering käib siin pidevalt...
Küsimus oligi ju masina kohta, mitte raja kohta. Pole meil ju ka korralikke kiirendusradasid. Aga garaazis ehitamine jääb samaks, ja neil radadel saab midagi proovida ikka. Ühele meeldib masinat ehitada, teisele lõhkuda :).
Iga asfaltilõik, kust tänavaauto saab tulla 130'ga läbi, peaks sobima ka rinkamasinatele 150ga läbimiseks ja korraliku drifti-masinaga põleva rehviga drifti-tehnikat kasutades kah ~150'ga läbimiseks.
Kui 1. kurvi keskpuktis on 450hj/1000kg masinaga 90kmh, siis 17m kurvi lõpetamist + 100m hiljem ongi 150kmh ilusti enne järgmisse kurvi jõudmist :P 200hj/1400kg (3x lahjem kui 450hj/1000kg) nagu meil enamus ülekeskmise sportautod on, vajavad aga ilmselgelt nii kiireteks kurvideks juba 3x pikemat hoovõtumaad, aga no milleks :lol:

OffTopic ja ei taha ka kedagi riivata, aga ma pole siiani aru saanud, mis on driftimisel motiiv? Meeldida kohtunikele rohkem kui teine vend oma masinaga?
Drag vs drift on siis nagu jõutõstmine vs iluvõimlemine?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Astrona kirjutas: OffTopic ja ei taha ka kedagi riivata, aga ma pole siiani aru saanud, mis on driftimisel motiiv? Meeldida kohtunikele rohkem kui teine vend oma masinaga?
Drag vs drift on siis nagu jõutõstmine vs iluvõimlemine?
point on mõnes mõttes sama, mis rinkas ju - võtta kurve võimalikult hästi.
täpselt samamoodi nagu rinkasõitja lihvib oma kurvisõiduoskust, et aega parandada, pingutab driftija, et õppida kurvivõtmine selgeks teiste kriteeriumite alusel. mõlemad taotlevad maksimumi ja mõlemil maksavad vead karmilt kätte.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

saksa toodangus pole lihtsalt tagaveolisi kergeid masinaid eriti,seda tõesti...

endale meeldiib mul siiski suht ohutult sõita, äärakivide vahel saab isegi driftitud aga aint siis kui olen kindel,et olen olukorra peremees :P
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

RFL kirjutas:
Astrona kirjutas: OffTopic ja ei taha ka kedagi riivata, aga ma pole siiani aru saanud, mis on driftimisel motiiv? Meeldida kohtunikele rohkem kui teine vend oma masinaga?
Drag vs drift on siis nagu jõutõstmine vs iluvõimlemine?
point on mõnes mõttes sama, mis rinkas ju - võtta kurve võimalikult hästi.
täpselt samamoodi nagu rinkasõitja lihvib oma kurvisõiduoskust, et aega parandada, pingutab driftija, et õppida kurvivõtmine selgeks teiste kriteeriumite alusel. mõlemad taotlevad maksimumi ja mõlemil maksavad vead karmilt kätte.
Rinkas on motiiviks pigem ikkagi soov võita, ja selleks lihvitakse nii autot kui ka sõiduoskusi.
Drifti trenn ja rinka trenn on sarnasemad kui vastavad võistlused ise - mõlemad on motosport. Ka jõutõstjad ja iluvõimlejad võivad samas jõusaalis samasid harjutusi teha :) - mõlemad on füüsiline sport.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
quintus
Postitusi: 248
Liitunud: 28.01.2008 19:35
Asukoht: Võru

Postitus Postitas quintus »

samas võib ka liiksluhuligaani mängida - lihtsalt kaif on lasta igas võimalikus kohas, neid kohti on niigi vähe, kuid rahulduse saan ikkagi ka sellest, olgugi et tegemist pole konkreetse spordivõistlusega!
...bushi no ichigon
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Astrona kirjutas: Rinkas on motiiviks pigem ikkagi soov võita, ja selleks lihvitakse nii autot kui ka sõiduoskusi.
ka driftis on motiiviks ikkagi soov võita ja selleks lihvitakse nii autot, kui ka sõiduoskusi
Suletud