Miq78 kirjutas:Miks sa klapisääre tihendeid ei taha kasutada? See ei loe, et neid orginaalis ei olnud. Mingil mootoril millel ka orginaalis ei ole sai mõõdu järgi ostetud ja paigaldatud. Sa vist pead puksid nagunii uued treima siis saad sellega arvestada. Üks asi mida sellel mootoril teha soovitan kui kaaned maas, paigalda küünla avadesse spets keermepuksid. küünalde vahetus on suht kehva ja materjal niru, väga suur oht on keermest ilma jääda.
Ja kui turbotama hakkad hakkavad küünlad mahakäima nagunii.
Mihkel
Klapisääre tihenditelema isegi mõtlesin aga siis tekkis kerge tõrge et kas se teeb asja ka paremaks, kuna klapid ei asu vertikaalselt nagu rida mootoris vaid horisontaalselt ja otsest õli pealelendu on vähe ja tekkis mõte et ehk ei satu siis piisavalt õli klapi ja puksi vahele
Olen jõudnud arusaamani, et suuremaid klappe sinna pesadesse suuruse pärast paigaldama ei hakka kuna tuleb vaid kerge kodune portimine et originaal klappidelegi liialt väikesed kanalid veidi järele aidata. (Et 2 ja 2,5mm suurematele klappidele kanalid parajaks teha peaksin pordi suurust juba üsna palju järele aitama aga oma liialt väikese kogemuste pagasiga ma seda kodusel teel teha ei julge sest kardan võimalikku ebavõrdsust. Tahaks kaaned lihtsalt korda saada ja kui kuidagi võimalik siis 9mm klapivarre asendada 8 millimeetrisega (Ei tea kas spetsialistid selle treimisega ka tegelevad? )
Mõned pildid konkreetsest asjast: (Üldpilt, eri jämedusega klapid, sisselaske teokarbi kurvidega kanal ja kanalisse ulatuv pikk juhtpuks ning väljalaske kanal koos mäega)
