2. leht 2-st

Postitatud: 30.03.2009 15:17
Postitas Dc85
Astrona kirjutas:OK, ja seda saab igast ehituspoest? Müüakse nagu silikoni tuubis? Mis maksab? Palju pildil olevate patjade peale kulub?
Käisin ehituspoes ja müüjad ei osanud nagu midagi soovitada. Läksin siis automaailmasse. Netist vaatasin et seal müügil polüuretaani.. müüja, aga soovitas patjade jaoks ikka klaasiliimi kuna polüuretaan jääb ehk liiga pehme.
Minul kulus 2 padja jaoks üks tuup (jep, nii suur nagu silikon) - padjad päris tühjad seest ikka. Maksis ~160 eek.

Postitatud: 30.03.2009 16:30
Postitas Astrona
nii asjalikku teemat ei mäletagi :)
zoom1 kirjutas:Ribide vahed lasin liimi täis.
zoom1 kirjutas:...valasin klaasiliimi vms. silmini täis...
mismoodi sa padaja sisse liimi lasksid? Kas need kaaned käivad mingi jõuga maha, või puurisid augu sisse, või on seal juba mingid augud?

Ma siis esialgu ei hakkaks patju üldse maha kraapimagi - need vahed saaks ka niisama täita.
Samas kui nismo oma ikka seest tühi on, siis tuleks ka sinna lasta, ja pärast on tüütu neid kätte saada kui mootor juba peal... Kõlab nagu Kiire Tootsi dialoog Lutsu Suvest kivide veeretamise kohta :lol:
Aga siis peaksin vist ikka 2 tuupi ostma.

Postitatud: 30.03.2009 17:06
Postitas erikred
nagu enne ütlesin siis seest ta tühi ei ole, tavaliselt on need mingit õliollust täis. Vanasti tehti ka täis kummi pukse, ilmselt daciatel siiamaani vms.
Lase ribide vahe liimi täis ja loe päev kordaläinuks.
Oluliselt lihtsam on seda teha kui padjad on laua peal vs. ukerdada oma väikses garaazis kapotti all silikoonipüssiga.

terv
erich

Postitatud: 30.03.2009 18:03
Postitas eclipse
Ja see vaha kiht mis sellel uuel puksil peal, hõõru maha ja tee ka atsetooniga puhtaks. Enda esimene sats läks selle vaha pärast metsa.

Postitatud: 30.03.2009 23:30
Postitas Mihkel
Mina tuunisin üldse nö. keemilise silikooniga Opel-i patjadel vahed täis ja ühendasin omavahel kokku selle silikooni mõlemad pooled,
et see lisajupp sealt padja vahelt minema ei lipsaks.
Tegu siis hambatehniku jäljendi silikooniga, mis kivistudes on kõvem kui Opeli tutika mootoripadja kumm.

Postitatud: 31.03.2009 12:23
Postitas maario123
neid klaasiliime on ju ka erinevaid näiteks on ju kahe kompondendilised
klaas epoksliimid..nendega arvatavasti liimida ei saa kuna need kuivavad kõvaks ja pärast hakkavad pragunema..ribide vahele kas mitte ei saa aretada miskit suurt ja jäika rõngakujulist kummijuppi ja see sinna kinni liimida..jääb padi ühtlasemalt tööle ja ei söö seda kuskilt ära. näiteks mingisuguse vana rehvi pealt kolm rõngast välja lõigata ja sinna vahele panna ja kinni..ma ei tea kas hea mõte on aga olen ka oma panuse vähemalt andnud:D

samas võib see suurem vaev olla aga kindlasti odavam ja võibolla ka vastupidavam.

(muidu terve kadakaturu tagune plats on vanu rehve täis kust saab lõigata lolliks ennast)

Postitatud: 31.03.2009 14:56
Postitas Astrona
ostsin automaailmast klaasiliimi tuubi ära, loodan õhtul selle vahele panna.

maario, unustasid arvestada, et ka selle kummiriba väljalõikamine on töö, mis võtab aega, ja isegi masu ajal osadel inimeste aeg on raha.
1 variant on ka see kombainirihm kinnitada poltidega padja peale ja alla. Siis kah käega seda enam ei painutaks.