Probleem Opeli C20let

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

Segu tundub siiski lahja võitu olema veel,paigaldatud originaalist veits suuremad pihustid tühikäigul käib rikalt ja rõhuall lahjalt.

Mootori ecule on eelmisete omanike poolt tehtud mingeid tuuninguid(eeldatavasti Mart Pere poolt) ja ecust tulevad kaks juhet välja uhele on peale kitjutatud map ja teisele motronic.Kas kellegil on õrna aimu kuhu need ühendada võiks????
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

Sai vahetatud IAT sensor ja segu tundub korras olevat.....

Nuud järgmine mure madalalt pole jõudu ültse (-4000 rpm)
vaakumist tuleb välja mingi 2000rpm-i ja siis alles kui rõhk tõuseb üle 0.6 siis alles hakkab korralikult liikuma.
Kasutusel orig turbo ja mootori juhtimine aga kolvid lastud vabaltingava omadest teha,kas asi võib olla liialt madalst surveastmest või mootor lihtsalt võis viga saada liialt lahjast segust ja vahepeal detos ka kui IAT sensur ei toimetand...
Fronius
Postitusi: 73
Liitunud: 08.05.2009 19:41
Asukoht: rakvere

Postitus Postitas Fronius »

ahto10 kirjutas:Sai vahetatud IAT sensor ja segu tundub korras olevat.....

Nuud järgmine mure madalalt pole jõudu ültse (-4000 rpm)
vaakumist tuleb välja mingi 2000rpm-i ja siis alles kui rõhk tõuseb üle 0.6 siis alles hakkab korralikult liikuma.
Kasutusel orig turbo ja mootori juhtimine aga kolvid lastud vabaltingava omadest teha,kas asi võib olla liialt madalst surveastmest või mootor lihtsalt võis viga saada liialt lahjast segust ja vahepeal detos ka kui IAT sensur ei toimetand...
Mõõda surveaste ära siis saab ehk aimu mis seal toimub
koik autod kiiremaks
opel vectra 2.0 8v (turbo)
Vasta