2. leht 2-st
Postitatud: 15.03.2009 21:02
Postitas ejay
RFL kirjutas:äkki bensupump hakkab sujuvalt koolema?
mõõdetud igast asendist juba...
Postitatud: 19.03.2009 23:46
Postitas ejay
Sai täna proovitud RS2 pihusteid, millele tegelikult soft tehtud on. Asi paranes, aga täisgaasil 1.5 bar rõhuga läheb segu ikka lahjaks. Saaks õige map sensori ka kätte siis saaks veel selgust. Seni peab vist igasugu õhulekkeid ja asju edasi otsima.
Postitatud: 20.03.2009 23:28
Postitas ejay
Palju väikesed mõred vl kollektoris mõjutada võivad? Täis gaasil peaks seal ju välja ajama mitte hapniku sisse imema, et lamda vale segu näeks.
Või mis?
Postitatud: 21.03.2009 11:34
Postitas Ragnar
Mõjutavad ikkagi, pääseb õhku sisse ja näit läheb valeks.
Postitatud: 24.04.2009 16:27
Postitas Miq
kuhu puutaha lambda näit läheb kui ühe silindril säde peaks ära kaduma?
Mul rõhu all näitab 15,5 - 16,2 ning nagu ei muutu kui rikkamaks sätin segu. Mihkel pakkus välja, et kütte pump, kuid une pealt kargas pähe et äkki hoopis kaob üks silinder rõhu all tagant ära. Mootor ei kõla päris ühtlaselt kui peaks, ning automaat kasti tõttu nagu ei tunne persega ka eriti.
EDIT:
nikerdasin kuidagi rõhukella külge ja oi-näe kukubki küte rõhk ära. :P
Nüüd on vähemalt kindlalt teada, et pump.
Kuid küsimuse vastus huvitab siiski, mida kuhu poole lambda näit läheb kui üks silinder ei tööta?
M.