2. leht 2-st
Postitatud: 11.03.2009 14:42
Postitas hents99
Mersu puhul pole tegemist K-jet`iga vaid KE-jet`iga. On tehtud, kuid selleks peab suht kõva mees olema. KE süsteemi omale selgeks tegema (Eestis vist pole meest, kes seda süsteemi perfektselt tunneks).
Postitatud: 11.03.2009 14:48
Postitas RKsilver
KE jetiga tõesti asi raskem aga teostatav täiesti.
Iseasi palju inimesel neid närvirakke kulutada vaja, EFI-ga on asi lihtsam.
Postitatud: 11.03.2009 15:07
Postitas hents99
Asi pole ka turbotamises, isegi vabalthingav originaalseades on raske teema. Kui kellelgi KE-jet saba paneb või valesti töötab, siis ei osata muud teha, kui otsast juppe vahetada.
Aga see väljub teemast.
Postitatud: 11.03.2009 17:32
Postitas /////AMG
ma mõtlen seda et kuidas saab seda efiks siis

Postitatud: 24.03.2009 21:23
Postitas /////AMG
et nüüd läheks siis ehitamiseks

et mõtlesin ja uurisin et kas selle 3,0 läheb uuema 3 (24)klappise sisselase külge et kui istub siis asi ju lihtsam[/url]
Postitatud: 24.03.2009 22:34
Postitas hents99
Ei lähe.