2. leht 24-st
Postitatud: 10.03.2009 11:03
Postitas Reims
Väga kena teostus tundub tulevat.Lahe kui selliseid aparaate juurde tuleb,mis muidu linnapildis nii tagasihoidlikud välja näevad.
Postitatud: 10.03.2009 23:08
Postitas RICE BURNER
Olen isegi kunagi Primera fänn olnud ja hoian pöialt, et autot ka varsti sõitmas näeb. Iseasi, kui sirgelt ta teel püsib
Kui abi vajad, siis aitan meeleldi.
Postitatud: 11.03.2009 11:14
Postitas Taavi
Kena projekt!
NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.
Postitatud: 11.03.2009 12:19
Postitas cthen
Taavi kirjutas:Kena projekt!
NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.
Piltidel näha, et Wiseco kolvid

Postitatud: 11.03.2009 12:32
Postitas OKS
cthen kirjutas:Taavi kirjutas:Kena projekt!
NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.
Piltidel näha, et Wiseco kolvid

Pigem oli küsimus, et mille kolvid, kas sr20de või sr20det -i omad. Vahe on surveastmes. Pildi järgi det-i omad kuna kolb on pealt nõgus.
Postitatud: 11.03.2009 12:36
Postitas cthen
OKS kirjutas:cthen kirjutas:Taavi kirjutas:Kena projekt!
NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.
Piltidel näha, et Wiseco kolvid

Pigem oli küsimus, et mille kolvid, kas sr20de või sr20det -i omad. Vahe on surveastmes. Pildi järgi det-i omad kuna kolb on pealt nõgus.
Ja oskad öelda kui milline tuleb surveaste nende erinevate kolvidega?
Postitatud: 11.03.2009 12:41
Postitas OKS
Nii ei oska, Wiseko pakub erinevate surveastmetega kolbe det-ile. Oli vist 9-9.5 .
Postitatud: 11.03.2009 12:52
Postitas OKS
...
Postitatud: 11.03.2009 13:37
Postitas Dc85
Taavi kirjutas:Kena projekt!
NA mootori surveaste on vist 10:1 ja DET on 8.5:1. Millised kolvid tellisid?
DET-il on ka õlipihustid kolvidele, kas on veel muid erinevusi DE ja DET vahel? Mis kiiruseni viies käik jookseb? Kui auto kenasti seadesse saad, siis selle turboga võib lõppkiirusvõistlusel arvestatava numbri saada.
Tänud kõigile..
Kolvid on 9.1:1 ja kaanetihendiga sealt veel natukene alla. Kunagi sai kaant NA jaoks tiba lihvitud, mis praeguses olukorras pole kuigi kasulik, seepärast tuleb tihend nyyd paksem kui nad tavaliselt on.
DE´l õlipihusteid pole, isegi ei uurinud kas saaks panna neid nö "bolt on", eks iga asi tõmbab jällegi minglmääral õlisurvet alla.
Kuna spidokas on kuni 220 ainult, siis hetkel jõudis minna 6500pöördeni(lubatud 7500rpm GT ajuga, mis sai ka eelmine suvi taha aretatud, muidu sõitis tavalise SLX ajuga max 6500rpmi), aga 220 alast oli siis juba väljas..
Muidu üldiselt 5käik 200km/h ja pööret 5500rpm - see kõik on spido järgi, liitke lahutage juurde.. ; )
Postitatud: 11.03.2009 17:25
Postitas ivar
Kõrgetel pööretel läheb märgatav osa õlist niikuinii otse karterisse tagasi, kuna õli rõhk on piiratud.
Ma arvan, et võiksid õlipihustite peale ikka mõelda, kui mootor veel pukis on.
5käik@7500rpm=272km/h
Postitatud: 11.03.2009 17:59
Postitas george16v
Õlipihustedi vaja on , siis käi Windorfist läbi , ta annab sulle bemmi tootekoodi , siis mine UM-i , saad pihustid ja siis Windorfis pannakse need sulle plokki ka. Täpset hinda ei mäleta , aga kõik kokku maksab umbes sama palju kui üks wiseco kolb

Postitatud: 12.03.2009 0:06
Postitas Mardo
detail
nr 3 pildilt ja tootekood -
11421748199
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... 11_1273/#2
UnitedMotors müüb neid hinnaga
187.-/tk
http://www.bmw.ee/page.php?pgID=a40511c ... a&lang=est
seda pihustit kasutavad vääääga paljud BMW mootorid:
http://bmwfans.info/part-11421748199/
täpsemalt: M50, M52, M54, S50 ja S52
Välja näevad need asjad ise sellised:
suvel loodab joonel olla Dc

Postitatud: 12.03.2009 0:09
Postitas Dc85
ivar kirjutas:Kõrgetel pööretel läheb märgatav osa õlist niikuinii otse karterisse tagasi, kuna õli rõhk on piiratud.
Ma arvan, et võiksid õlipihustite peale ikka mõelda, kui mootor veel pukis on.
Siin
Sr20 Turboka plokk. Kui ma panen sellised asjad, mis võtavad õli ploki kanalitest, siis ju väheneb õlisurve. (mõeldes saaledele)
Mida rohkem väljaminekuid juurde teha süsteemile seda enam ju langeb.
Seda pidasin silmas.
Postitatud: 12.03.2009 0:10
Postitas Sassu
Kahtlaselt tuttav Primera, sinuga sai vist kõvasti joonesatud kui mul veel RS2000 oli. Tore näha, et ka turbode peale ümber kolinud. Tõotab tulla miskit nobedat, hakka või kartma. =)
Postitatud: 12.03.2009 0:38
Postitas Motary1
Oilsquirterid töötavad alles mingi kindla õlisurvega, nad ei toimeta koguaeg ju, kui õlisurve langeb ( samuti pöörded ) siis nad läehvad kinni.
Õlirõhu tõstmiseks pane pumbale seib vahele, Laisu teab lähemalt.