silindrite erinev töömaht
Pole ju mõtet igasugu jutuga inimesi kiusata. On muidugi ka neid kellele meldib arutleda teemadel a la kui kuu peaks taevast alla kukkuma jne. Aga üldiselt pole neil juttudel ju suuremat praktilist väärtus. Ja pole vast ka mõtet arutleda mootori kohapealt variantide üle mida keegi kunagi ei hakka tõsimeelselt kasutama. Näiteks et kui prooviks ühe kolvi üldse ära jätta, mis siis saaks jne.



Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Teema on ju iseenesest täitsa aktuaalne, palju siin foorumis on igasugu teemasid tasakaalu, surveaste ja silindri töömahu kohta?
Esimene post on täitsa asjalik, kuigi pealkiri võiks olla ala silindrite erinev töömaht. Tuleb kunagi ehk otsinguski paremini välja.
Modedele väike soovitus et kui teemalagataja pealkirja ära ei muuda siis seda teha ja kustutada igasugu läbupostid nagu ei saa ja p****i pane kokku. Jätaks teema tulevastele põlvedele vaatamiseks.
Minu post on ka läbu nii et selle võib kah pärast ära kustutada :D
terv
erich
Esimene post on täitsa asjalik, kuigi pealkiri võiks olla ala silindrite erinev töömaht. Tuleb kunagi ehk otsinguski paremini välja.
Modedele väike soovitus et kui teemalagataja pealkirja ära ei muuda siis seda teha ja kustutada igasugu läbupostid nagu ei saa ja p****i pane kokku. Jätaks teema tulevastele põlvedele vaatamiseks.
Minu post on ka läbu nii et selle võib kah pärast ära kustutada :D
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech