2. leht 2-st

Postitatud: 28.06.2009 23:25
Postitas Mihkel
Kui sul originaal karterituulutus tuleb kaanest, siis normaalsel mootoril ei tohiks seal väga suure õlikoguse tekkimisega probleemi olla.

Too originaal kohast catch tank-i ja pane teise otsa külge filter ning kogu moos.
Vooliku sisemõõt võiks alates 12mm olla.

Postitatud: 29.06.2009 9:09
Postitas jans
Mihkel kirjutas:Kui sul originaal karterituulutus tuleb kaanest, siis normaalsel mootoril ei tohiks seal väga suure õlikoguse tekkimisega probleemi olla.

Too originaal kohast catch tank-i ja pane teise otsa külge filter ning kogu moos.
Vooliku sisemõõt võiks alates 12mm olla.

Originaal tuulutus tuleb mootoriplokist
Püüduril 3 otsa. Mis selle alumisega siis saab? Sealt tagasivool mootorisse?
Või sinna mingi sulgur ette, kust vajaduse korral püüdurit tühjendada saaksin?

Postitatud: 29.06.2009 9:37
Postitas Mihkel
Näiteks tühjendamise otsa võid alla jätta jah.
Mina ei ole siiani veel ühelgi autol viitsinud viia eraldi toru karterisse tagasi.
Pole ühelgi autol sealt veel otseselt õli välja peksnud, ainult kondentsi ja gaase.

Postitatud: 29.06.2009 10:54
Postitas jans
Kas see peenem voolik (8mm, mis mulle püüduri jaoks sobiks) ei suuda siis nii palju gaase läbi lasta, et tarvis 12mm või jämedam?

Kohe mitte ei viitsi uut püüdurit ostma või tegema hakata :?

Postitatud: 29.06.2009 10:56
Postitas Mihkel
Üldine rusikareegel on, et mida rohkem jõudu seda suurem karterituulutus.
Mina olen in case kõik vähemalt 12mm teinud. Kui tuulutus liiga peenike, siis võib suurema blow by korral karterisse rõhk tekkida või õli kiiremini saastata.

Hiinlased kes enamus eestis saada olevatest oil catchidest on valmistanud sellest kahjuks aru saada ei taha.

Postitatud: 29.06.2009 11:03
Postitas ahto42
Olavi käest saadud püüduril olid ka väiksed stutsid, Hydroscand aitas suurtematega.

Postitatud: 29.06.2009 13:29
Postitas RKsilver
nimelt küsimus on vw g60 mootori karteri tuulutuses, kas alumine ploki osa vajab ka tuulutust ? (nagu uuematel, mingi positiivne ja negatiivne karterituulutus vms)

Postitatud: 29.06.2009 13:48
Postitas jans
RKsilver kirjutas:nimelt küsimus on vw g60 mootori karteri tuulutuses, kas alumine ploki osa vajab ka tuulutust ? (nagu uuematel, mingi positiivne ja negatiivne karterituulutus vms)
Alumise osa küljes originaal tuulutus ju ongi.

Postitatud: 29.06.2009 15:12
Postitas RKsilver
minu omal ei ole, seal istub pime ees ning kuhu kinnitub kompressorit kinnihoidev kronsa.

Postitatud: 29.06.2009 15:35
Postitas Mihkel
G60 mootoril peaks juba kaanest suht piisav ava tulema.
Samas kui tühi auk saadaval on, siis ega ta ilmselt halba ei tee.

Postitatud: 29.06.2009 15:39
Postitas jans
RKsilver kirjutas:minu omal ei ole, seal istub pime ees ning kuhu kinnitub kompressorit kinnihoidev kronsa.
Kust sinul see tuulutus siis tuleb?
Mul ju 16v kaas, seal küll kohta tuulutuse jaoks ei näinud

Postitatud: 29.06.2009 15:41
Postitas taxu
jans kirjutas:Kas see peenem voolik (8mm, mis mulle püüduri jaoks sobiks) ei suuda siis nii palju gaase läbi lasta, et tarvis 12mm või jämedam?

Kohe mitte ei viitsi uut püüdurit ostma või tegema hakata :?
Näiteks mul on originaalis üldse kahesüsteemne tuulutus- üks ahel toimib alarõhul, teine ülerõhul. Alarõhu oma suht peenike, pole mõõtnud, aga mingi 8...10 ehk. Ülerõhu oma aga tõsine voolik, mingi 25...30mm. Suundub siis püüdurisse ja sealt õhufiltri väljundisse. Alarõhu oma aga otse sisselaskekollesse ilma püüdurita.

Postitatud: 29.06.2009 16:20
Postitas RKsilver
jans kirjutas:
RKsilver kirjutas:minu omal ei ole, seal istub pime ees ning kuhu kinnitub kompressorit kinnihoidev kronsa.
Kust sinul see tuulutus siis tuleb?
Mul ju 16v kaas, seal küll kohta tuulutuse jaoks ei näinud
mul on endal 8V kaas ning seal on see tuulutus.