2. leht 4-st

Postitatud: 10.02.2009 21:10
Postitas _siim_
wastegate ongi ainuke asi mis sinul selle mootori veel päästab
kui vooliku lahti jätada puhub max rõhku,sinna vahele käib minuarust boost controller, ning ühendad lõpuks rõhupoolepeale

aga käivitamisest ja esimesest testist võiksid video teha :-D

Postitatud: 10.02.2009 21:21
Postitas e28520
Sain siis õhulugeja vahele ja torustik koos, kollektorisse veel ühendada :) Siim kuule sinu jutu peale ei julgegi käivitama hakata :roll: Peab see üks ots siis WG lahti jääma või mitte??? Nädalalõpuks saan siis vbla mingid joonised ja veidike nõu targematelt kes ikka asja vähe rohkem jagavad :-D Ise ei kompunniks seda kohe mitte kokku.

Postitatud: 10.02.2009 21:43
Postitas _siim_
WG lükkab lahti turbo tekitatud rõhk,kontroller selleks et saaksid muuta avamisrõhku ning seda vaja algul rõhu maha keeramiseks,mingi imeväikse rõhuga katsetad,ning siis saad juba tõsta vaikselt kui muu kama ka toimib,kui kohe suure rõhuga alustad siis küll kuhugi ei jõua :D kuna sa ei tea ju mis üldse juhtuma hakkab.
boosti controlleri saad ise ka ehitada,foorumist leiad ka joonised.

Postitatud: 10.02.2009 21:49
Postitas Mihkel
Kui sul Audi WG on, siis ühenda alumine jämedam ots otse sisselaskekollektorisse või turbo külmaosa külge ning unusta igasugu boost controllerid ära.
Ülemine ots jäta lahti, muidu saad ainult pilpaid korjata pärast.

Postitatud: 10.02.2009 22:36
Postitas _siim_
Mihkel siis täiendas,ise olen audi WG-i ainult pildil näinud.
Sellel sai vist otsas asuvast kruvist rõhku regullida?

Postitatud: 10.02.2009 23:11
Postitas Mihkel
Ülemine kamber on vasturõhu jaoks.
Reguleerida saab nii vasturõhuga, signaali muutmisega kui ka kruvi keeramisega.

Lihtsalt kui inimene ei saa veel turbosüsteemist üldse aru, siis pole mõtet asja keeruliseks ajada boosti reguleerimisega.
Stockis peaks Audi WG juba sellise projekti jaoks piisavalt rõhku hoidma.

Postitatud: 11.02.2009 0:14
Postitas e28520
pole veel head ühendust kolde ja coolerist tuleva toru vahel :( Käisin proovimas... lööb toru kohe koldest lahti kui rohkem rpm saab. WG alumine voolik on ühendatud kohe peale külma osa (interc. sissemineva toru külge) ja väiksem on lahtiselt. Ülerõhu korral ja pedaali tagasi tõmmates ei toimu ka mingit häälitsust aga kas nii väikse rõhu korral toimub? või on ikka midagi valesti et toru lahti lööb, aga ühendus on mul seal kehva praegu kuna ei pole midagi sinna panna. homme kontrollin kas lööb siis eest kui pöördes hoian või kui pedaali lahti lasen. Kui viimane varjant on siis on probleem ülerõhu klapiga?

Kohe peale külma osa on toru peal kaks otsa. Ühele läheb WG laumine voolik, see olemas! ja kohe peale seda on voolikuga ühendatud klapp, mis toimib vaakumiga ja juhib (peaks juhtima)???? Üleliigset rõhku uuesti ringlusesse ehk siis on uuesti külma ossa. ma ei tea kas nüüd keegi aru ka sai :lol: Aga sain infi et see klapp peaks olema cooleri lisatoruga ühendatud`? ja cooleril on olemas lisa ots. aga kas peab olema cooleris või võib jääda sinna kus praegu on, kohe peale külma osa?
Esimesed käivitused on mootor üle elanud :badgrin: Aga seadistamist on seal veel kõvasti ja peab nüüd hunniku kellasi ostma et asja kontrolli all hoida :)


Ja tänud siiani nendele kes asjakohast infot on jaganud!

Postitatud: 11.02.2009 0:22
Postitas Mihkel
Ülerõhu klapp ongi wastegate.
By-pass on vaid "anti surge" klapp.

By-pass-i üks ots peab olema turbo külmakoja väljundi ja segusiibri vahel.
Teine ots läheb turbo sisendisse ehk filtri ja turbo vahele.
Vaakumots läheb otse kollektori külge ehk epael segusiibrit.

Postitatud: 11.02.2009 0:30
Postitas e28520
Siis on asi ühendatud nagu peab :)

Postitatud: 11.02.2009 1:02
Postitas e28520
By pass asendada blow offiga? blow offiga kena hääl :lol:

Postitatud: 11.02.2009 12:51
Postitas Astrona
e28520 kirjutas:By pass asendada blow offiga? blow offiga kena hääl :lol:
hents99 kirjutas:Alusta kindlasti boosti kella paigaldamisest! Võta see intercoolerist 2.5" toruga otse sama suure diameetriga kella külge sinise silikoonvoolikuga.
hents unustaski mainida, et boost lase otse blow-offi mitte sisselaske kollektorisse, siis pole karta et segu valeks läheb :)

Kui selle AFM'i vedru nõrgemaks keerad jõuab ta põhja veelgi varem ja sel ajal kui boost taha tuleb ei mõõdeta eriti midagi. Teine asi, mida tasub meeles pidada on see, et seda tüüpi klapp ei tea rõhust midagi - kas liigub 1L @ 1bar või 1L @ 0bar signaal suht sama.
Sul oleks kiire-häkk "rising rate" benasurveregulaator, mis hoiaks survet 0 bariga normaalselt ja üle selle tõstab survet rohkem kui vaja. Peale selle oleks soovitav rõhku niikuinii tõsta, kui kasutad väikseid pihusteid.

Postitatud: 11.02.2009 20:59
Postitas e28520
Esimesed sõidud sai siis täna tehtud :-D Veab suu kõrvuni ja laiali pole veel lennanud :lol: aga kõik toimib! Kiirendades kaob lõpp ära ja arvatavasti asi selles et pole survereg. aga kiirenduse algus norm :-D olen rahul! Süüdet keerates..mida hilisemaks seda paremaks asi läheb aga lõputult süüded modida ei saa. Katsun kuskilt rõhureg. leida ja siis arvan et asi paraneb.

Postitatud: 11.02.2009 21:06
Postitas e28520
Selle raha eest parim ma arvan :-D

Postitatud: 11.02.2009 21:26
Postitas e28520

Postitatud: 11.02.2009 22:47
Postitas _siim_
2,0 muidu ei liigu üldse kuhugi...
mul vedeleb sellele 12 pihustit,saaksid odavalt kütet rohkem sisse :D