Postitatud: 14.02.2009 17:21
mul oli kunagi ühel mazdal mõrad kaanes sees - õrnuke kaas oli kuumale. Sõites ei olnud mingit vahet , auras koguaeg ühtemoodi isegi korras kaanega. Vahe oli käivitusel, kui mootor oli ikka soojaks lastud ja surve jahutusspsteemis sees ning mootor välja suretada siis hakkas pragudest silindritesse vedelik imbuma, ma ei te apalju seda sinna koguda jõudis aga naljalt käima ei läinud enam. Ühe korralik aku jõudis ikka peaaegu tühjaks käiata enne kui lubama hakkas. Kui lõpuks käima läks siis olid kõik peegli pildid valged nii paks aur tuli tagant välja et kahe meetripeale autot ei näinud.
Kui radika kork lahti jätta siis käivitus probleeme ei esinenud.
Ja siis küünlad - katlakiviga kaetud ja paksult. kohati kuni 1mm paksuse kihiga. Sama moodi olid ka klapid.
Sul on tõenaoliselt tegu põlemiselt tekkiva veeauruga, mis külmas peast kondendenseerub summutis ning soojast peast tuleb sealt välja.
M.
Kui radika kork lahti jätta siis käivitus probleeme ei esinenud.
Ja siis küünlad - katlakiviga kaetud ja paksult. kohati kuni 1mm paksuse kihiga. Sama moodi olid ka klapid.
Sul on tõenaoliselt tegu põlemiselt tekkiva veeauruga, mis külmas peast kondendenseerub summutis ning soojast peast tuleb sealt välja.
M.