
Ühendades CAS signaal MS'i opto peal teistpidi põhimõtteliselt stand-alone'ina töötakss - MS'il ilus RPM signaal olemas, aga ECCS aju enam signaali ei saanud. Panin lisaks veel ka 470oomiga 5V pullupi, et opto-LED ei tõmbaks ECCS pinget alla vms, aga ei midagi. Ühendasin nüüd vanatviisi tagasi, et saaks WB kontrollida.
Ei teagi täpselt mis teha, et kas peaks äkki opto'le 5V peale jätma ja cas signaalile NPN transistori panema vahele. Pole kindel et seegi aitab.
eile üritasin autos ühe takisti joota, radikuliidi võib nii saada

Tegin nüüd WB'iga kah väikse logi:
Üleval graafikul lillakas on WB,
Keskmise graafiku roheline on MAF pinge (logides oli see input lihtsalt fuelpressure nime all).
Ikka on WB max pinge 3.961V (17.922:1) täpselt sama mis enne. Kas see tähendab, et tegemist on välisõhuga? Kuna raske on ju väljalaskegaasidesse rohkem hapnikku ajada kui välisõhus on.

Näha on et muidu closed-loopis üritab 15.3:1 hoida. Nende väikeste tänavate vahel tehtud logide järgi ei oskakski kohe midagi seadistama hakata.
Nii vähe kui ma oskan logi lugeda tundub, et MAF töötab päris hästi - erilist turbulentsi koonusfiltri tõttu ei tekita, aga noh nagu näha on mu gaasivajutus harjunud juba sujuvalt vajutama, enne filtri vahetust võis suht foori süttimisel põhja vajutada, nüüd aga pooks kinni. Üritan järgmine kord paremad logid teha.