2. leht 13-st
Postitatud: 18.11.2005 21:43
Postitas Kuuno
Taavi kirjutas:Lakis käidud. 244hj ja 276Nm, u.12-13psi.
huvitav et väänet nimodi vähe on..sõltub kindlasti seadest aga mul oli 160hp ja 220nm ja ragzil ntx ~200hp ja ~300nm
aga tulemus ise hea ja kindlastilähed sealt edasi ka!

Postitatud: 18.11.2005 22:15
Postitas Taavi
Olen teistegi tulemustest vaadanud, et Laki dyno vist momenti veidi imelikult näitab. Pikk rida UK SX omanikke, kes stock T28 turbo aga muidu sarnase setupiga dynovad 240-250hj, nendel on moment 320-350Nm.
Postitatud: 18.11.2005 22:19
Postitas zoom1
Vaatan et sul sees xado õli. Kas sellest miskit kasu ka on - oled mõõtnud komp. enne ja pärast?
Postitatud: 18.11.2005 23:22
Postitas Taavi
Ei ole mõõtnud enne ja pärast. Xadot kasutan kuna ES pakub seda, seal oli lihtne vahetada ja 5W50 on turboautole aastaringseks kasutamiseks optimaalne. Mingitesse imevahedesse võrreldes teiste kuulsa(ma)te 5W50 õlidega ma ei usu.
Postitatud: 18.11.2005 23:49
Postitas Samvel
Taavi kirjutas:Olen teistegi tulemustest vaadanud, et Laki dyno vist momenti veidi imelikult näitab. Pikk rida UK SX omanikke, kes stock T28 turbo aga muidu sarnase setupiga dynovad 240-250hj, nendel on moment 320-350Nm.
arvan, et max vääne tuleb inglastel sellest et neil hetkeks laksab turbo suuremat rõhku, kuid hoida seda ei suuda... sest vastasel juhul oleks ka võimsus suurem. Midagi sellist nagu Zhenjal
Pealegi uurisime logfile ja siiski boost on 11.5psi. Täitsa huvitav kumb valetab kas MAP või boosti kell, vahe 1-1.5psi

Postitatud: 19.11.2005 12:13
Postitas Taavi
Dynomise käigus sai mõõdetud ka selline info, et 4 käiguga 0psi@1400rpm, 1psi@1450rpm jne. GT28RS on ikkagi oma mainet väärt

Postitatud: 19.11.2005 13:13
Postitas Audiophile
Oot sul on "disco potato" vahel? See no arenguruumi vist peaks olema seal, kuna see konkreetne turbo peaks suutma puhuda 340-350 hj. Kunagi plaanisin neid samu oma GT3000 aretada. Aga rahalistel kaalutlustel jäi asi katki. Mis aga laki dynosse puutub siis tegelikkuses on sul autol rohkem hj-de. Kui sind paber niiväga huvitab siis tasub kuskil soomes ära käija, samas jõugraafikuid asju saab nagu võrrelda ilusti. (eeldusel et ennm sama dyno peal käidud. Mina tegin sellise testi samal päeval 2 erinevat dynot. Neist esimene, soomes Hr. Harineni juures (Hestec-i vaimne isa) väidetavalt on tema dyno üks soome täpsemaid üldse, Sealne tulemus oli 402 hj ja 550nm väänet. Samal õhtul lakis mõõtes sama temperatuuri ja isegi sama bensuga tulmus oli 365 hj ja 440 nm väänet. Nii et vahe on ikka päris suur.
Markus
Postitatud: 19.11.2005 14:40
Postitas Taavi
Hetkel on mul pudelikaelaks stock 370cc pihustid, MAF ja aju. Pärast nende osade vahetamist võimsamate vastu peakski see 340-350hj loodetavasti tulema. Kui sinu Laki numbreid Soome omadega võrrelda, siis umbes samasugused numbrid võiksidki mul Soomes tulla, nagu UK SX klubi tüübid minuga sarnaste modidega saavad. Wishful thinking

Postitatud: 07.01.2006 23:19
Postitas aibast
sai täna teist postimaja juures paremat pööret tehes lähemalt tagantpoolt uurida. Väga stiilne ja lahe masin

Edu sul temaga, et turbo ikka korralikult puhuks

Postitatud: 09.01.2006 19:40
Postitas Taavi
Tänan!

Sul oli ksenoontuledega Volvo vist?
Postitatud: 09.01.2006 20:40
Postitas zoom1
Taavi kirjutas:Dynomise käigus sai mõõdetud ka selline info, et 4 käiguga 0psi@1400rpm, 1psi@1450rpm jne. GT28RS on ikkagi oma mainet väärt

Mis pöördel 13psi tuli?
Postitatud: 10.01.2006 9:59
Postitas Taavi
Niipalju kui sõites olen suutnud jälgida, siis 4000-7000rpm on koguaeg seier põhjas 13psi peal. Aga ehk isegi veidi varem.
Edit: 4-käiguga on 3500rpm 13psi, 5-daga seega siis veidi madalamalt isegi. Linnas ei saanud proovida

Postitatud: 10.01.2006 10:46
Postitas aibast
Taavi kirjutas:Tänan!

Sul oli ksenoontuledega Volvo vist?
Just see sama ning tuledes siis Simoni Racing Light Reflex 3000K H4 pirnid. Nad suht hea ülemise piiriga, Ülevaatusel olid küll tegelased päris sillas neist. Ütlesid et parimad mida oma olemuselt näinud.
Postitatud: 08.02.2006 14:03
Postitas Taavi
Sai siis soetatud KYB AGX reguleeritavad amordid ja ette Ferodo DS Performance klotsid, tagumisteks klotsideks tuleb Ferodo Premier. Varsti ka vedrud ja hunnik Whiteline poly pukse. Praegu ei olegi otsustanud, kas Tein S-Tech või Whiteline(ees ja taga -30mm) vedrud. Tein'i eelis on, et ees on -38mm ja taga -29mm. Seega rattakoopad jäävad võrdse kõrgusega rattast, autol kenam välimus. S14 tuleb tehasest nii, et ees on koopas vahe suurem kui taga ja autol kergelt "nokk püsti" välimus. Oskab keegi erinevaid vedrusid kommenteerida?
http://www.zone.ee/e500/DSCF0986.JPG
Postitatud: 09.02.2006 11:14
Postitas Imre
Pane ikka Tein - selle kombinatsiooniga oleks ilusam...
Tore, et madalamaks ka selle auto saab!
